Mazda6 – Jaką instalację założyć?
Witam,właśnie szykuję się do założenia do mojej Madzi takiego zestawu:
– Stag Qbox
– Reduktor Magic III evo2
– Wtryski: pojedyncze Hana 2000
– Wielozawór i wlew paliwa: Tomasetto
– Zbiornik: Bormech, toroidalny
– Węże gazowe i wodne Parker
– Rurki fazy ciekłej Faro
– Armatura Gomet
– filtry: ZWM Czaja
sądzę że to dobry wybór ,jeśli macie jakieś sugestie to proszę o sygnał.
– Stag Qbox
– Reduktor Magic III evo2
– Wtryski: pojedyncze Hana 2000
– Wielozawór i wlew paliwa: Tomasetto
– Zbiornik: Bormech, toroidalny
– Węże gazowe i wodne Parker
– Rurki fazy ciekłej Faro
– Armatura Gomet
– filtry: ZWM Czaja
sądzę że to dobry wybór ,jeśli macie jakieś sugestie to proszę o sygnał.
- Od: 27 sty 2014, 14:13
- Posty: 7
- Skąd: Gleiwitz
- Auto: Mazda 6 2008r 2.0 147 KM+30 Sedan "Aurora Blue"
lukaszenka napisał(a):no i co do wtryskiwaczy Barracuda zamiast keihiny czy Hany
Keihin wyjdzie bardzo drogo ale to chyba najlepsze wtryski jakie sa. Barracuda jest ok i spokojnie pociagnie ten motor.
-
Przemek323c
Witam.
Od 4 miesięcy posiadam Mazdę 6 kombi 1.8 120Km, 2005 r po lifcie. Przymierzam się do założenia gazu. Autoryzowany serwis Staga zaproponował mi STAG 4 Q-BOX, reduktor AC150 oraz wtryskiwacze ACW.
Ponadto ze względu na fakt że w tym samochodzie są miękkie gniazda zaworowe zalecili mi montaż zestawu do smarowania gniazd. Napisali w ofercie że brak dodatkowego smarowania może spowodować wyklepanie się gniazd. Cena takiego zestawu do smarowania gniazd wraz z montażem to 350 zł. Cała instalacja kosztowałaby 2850 zł.
Natomiast polecony gazownik powiedział że nie ma potrzeby zakładać dodatkowego smarowania.
Czy taki zaproponowany zestaw sprawdzi się z silnikiem 1.8 ?
Od 4 miesięcy posiadam Mazdę 6 kombi 1.8 120Km, 2005 r po lifcie. Przymierzam się do założenia gazu. Autoryzowany serwis Staga zaproponował mi STAG 4 Q-BOX, reduktor AC150 oraz wtryskiwacze ACW.
Ponadto ze względu na fakt że w tym samochodzie są miękkie gniazda zaworowe zalecili mi montaż zestawu do smarowania gniazd. Napisali w ofercie że brak dodatkowego smarowania może spowodować wyklepanie się gniazd. Cena takiego zestawu do smarowania gniazd wraz z montażem to 350 zł. Cała instalacja kosztowałaby 2850 zł.
Natomiast polecony gazownik powiedział że nie ma potrzeby zakładać dodatkowego smarowania.
Czy taki zaproponowany zestaw sprawdzi się z silnikiem 1.8 ?
-
fazi48
STAG 4 Q-BOX, reduktor ACR01 wtryski Barracuda bądź hana no i co najważniejsze dobry montaż i regulacja i będziesz zadowolony ,nie trzeba dodatkowego smarowania gniazd zaworów jest to nie potrzebne świństwo co gazownicy wciskają ludziom dobry gazownik nie zaproponował by Ci tego świństwa
hej,
co do sterownika, prawie wszyscy rozpisujecie się STAG 4 Q-BOX mi gazownik zaproponował Stag 300 ISA2 co myślicie, jaka jest konkretna różnica (poza ceną) że proponuje właśnie ten co do wtrysków zostanę przy Hana, natomiast mam jeszcze pytanie związane z reduktorem KME Silver jest ok?
dla Roman8 bo pyta będę gazował w Migaz-s
pozdrawiam
co do sterownika, prawie wszyscy rozpisujecie się STAG 4 Q-BOX mi gazownik zaproponował Stag 300 ISA2 co myślicie, jaka jest konkretna różnica (poza ceną) że proponuje właśnie ten co do wtrysków zostanę przy Hana, natomiast mam jeszcze pytanie związane z reduktorem KME Silver jest ok?
dla Roman8 bo pyta będę gazował w Migaz-s
pozdrawiam
- Od: 8 sty 2013, 17:32
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa/Ursynów
- Auto: Mazda6 2005 2.0 GG 147KM (Lift)
Starczy nawet 4+, a jeszcze lepiej oprzec system na elektronice lpgtech. Isa2 to system automatycznej regulacji ktory ma leczyc cale zlo a w praktyce rzadko dziala jak powinien.
-
Przemek323c
Przemek 323c
A myślisz, że ten Stag 300 ISA2 jest taki wadliwy (nie działa jak powinien). Gazownik pisze, że Stag 300 ISA2 z wtryskiwaczami hana pozwala na precyzyjne ustawienia dzięki mapom 3D. Wykorzystując pełny zakres tych map nie ma potrzeby włączania korekcji automatycznej. Co ty na to
A propos Przemek do 15 roku życia wychowywałem się w Dęblinie (osiedle Lotnisko, szkoła podstawowa nr 4)
pozdrawiam
A myślisz, że ten Stag 300 ISA2 jest taki wadliwy (nie działa jak powinien). Gazownik pisze, że Stag 300 ISA2 z wtryskiwaczami hana pozwala na precyzyjne ustawienia dzięki mapom 3D. Wykorzystując pełny zakres tych map nie ma potrzeby włączania korekcji automatycznej. Co ty na to
A propos Przemek do 15 roku życia wychowywałem się w Dęblinie (osiedle Lotnisko, szkoła podstawowa nr 4)
pozdrawiam
- Od: 8 sty 2013, 17:32
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa/Ursynów
- Auto: Mazda6 2005 2.0 GG 147KM (Lift)
Nie jest wadliwy. Po prostu ma system isa2 ktory wg mnie nie zawsze dziala jak powinien zastepujac umiejetnosci strojenia. Wszystko rozbija sie o cene, czyli co tansze.
-
Przemek323c
Przemek323c napisał(a):Nie jest wadliwy. Po prostu ma system isa2 ktory wg mnie nie zawsze dziala jak powinien zastepujac umiejetnosci strojenia. Wszystko rozbija sie o cene, czyli co tansze.
dobry gazownik zastępuje isa 2 i inne udziwnienia bo tego typu wynalazki starają się poprawiać tak zwane "strojenie z grubsza " dla większości gazowników ważne jest zrobić szybko i "kasa" a reszta się ułoży
Ostatnio edytowano 4 kwi 2014, 12:13 przez abudabdi, łącznie edytowano 1 raz
Ok, rozumiem noo ale jak mówicie to zależy od gazownika (jego umiejętności). Znacie Panowie kogoś innego poza Migaz-s w Warszawie?? Wszyscy piszą o Panu Krzysztofie z Buska Zdrój ale to ponad 200 km z Wawa w jedną stronę, kto na to ma czas, chyba tylko ten co nie pracuje...
- Od: 8 sty 2013, 17:32
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa/Ursynów
- Auto: Mazda6 2005 2.0 GG 147KM (Lift)
lukaszenka napisał(a):Ok, rozumiem noo ale jak mówicie to zależy od gazownika (jego umiejętności). Znacie Panowie kogoś innego poza Migaz-s w Warszawie?? Wszyscy piszą o Panu Krzysztofie z Buska Zdrój ale to ponad 200 km z Wawa w jedną stronę, kto na to ma czas, chyba tylko ten co nie pracuje...
Ja pracuje i znalazłem czas by jechać do buska 188km w piątek wziąłem wolne w pracy i w sobotę powrót noclek w busku 50zł gazowałem tam już 2 autko
hej,
a co myślicie żeby zamiast STAG był LPGTech, wyglądało by to tak
Tech 224/ Barracuda/ ACR 01
oczywiście Wielozawór i wlew TOMASETTO
proszę o rady,
a co myślicie żeby zamiast STAG był LPGTech, wyglądało by to tak
Tech 224/ Barracuda/ ACR 01
oczywiście Wielozawór i wlew TOMASETTO
proszę o rady,
- Od: 8 sty 2013, 17:32
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa/Ursynów
- Auto: Mazda6 2005 2.0 GG 147KM (Lift)
Bo jest lepszy. Lpgtech to takze lepszy wybor wg mnie niz stag ale najwazniejsza jest jakosc samego montazu i strojenia.
-
Przemek323c
STAG moim zdaniem byl dobry pare lat temu. BRC pobil go i to o glowe.
Zgadzam sie ze jakos montazu ma bardzo duzy wplyw na wiele czynnikow, ale ja bym sie nadal upieral ze instalacje BRC nowej generacji sa lepsze. Nie zebym chwalil instalacje ktora sam mam ale dajcie argumenty ze tak nie jest.
Wysłane z mojego GT-I9505
Zgadzam sie ze jakos montazu ma bardzo duzy wplyw na wiele czynnikow, ale ja bym sie nadal upieral ze instalacje BRC nowej generacji sa lepsze. Nie zebym chwalil instalacje ktora sam mam ale dajcie argumenty ze tak nie jest.
Wysłane z mojego GT-I9505
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości