Mazda6 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez abudabdi » 3 kwi 2014, 09:30

stag qubox barakudy bez dysz i ACR01 w zupełności wystarczy cena około 2700
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez koola_71 » 3 kwi 2014, 10:46

Witam,właśnie szykuję się do założenia do mojej Madzi takiego zestawu:

– Stag Qbox

– Reduktor Magic III evo2

– Wtryski: pojedyncze Hana 2000

– Wielozawór i wlew paliwa: Tomasetto

– Zbiornik: Bormech, toroidalny

– Węże gazowe i wodne Parker

– Rurki fazy ciekłej Faro

– Armatura Gomet

– filtry: ZWM Czaja

sądzę że to dobry wybór ,jeśli macie jakieś sugestie to proszę o sygnał. <spoko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sty 2014, 14:13
Posty: 7
Skąd: Gleiwitz
Auto: Mazda 6 2008r 2.0 147 KM+30 Sedan "Aurora Blue"

Postprzez Roman8 » 3 kwi 2014, 14:26

lukaszenka, w ktorym zakladzie montujesz?
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 12:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez Przemek323c » 3 kwi 2014, 14:29

lukaszenka napisał(a):no i co do wtryskiwaczy Barracuda zamiast keihiny czy Hany


Keihin wyjdzie bardzo drogo ale to chyba najlepsze wtryski jakie sa. Barracuda jest ok i spokojnie pociagnie ten motor.
Przemek323c
 

Postprzez abudabdi » 3 kwi 2014, 15:20

lukaszenka napisał(a): Barracuda jest ok i spokojnie pociagnie ten motor.

mam ten sam motor co lukaszenka wtryski Barracuda spokojnie dawają radę
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez fazi48 » 3 kwi 2014, 20:47

Witam.
Od 4 miesięcy posiadam Mazdę 6 kombi 1.8 120Km, 2005 r po lifcie. Przymierzam się do założenia gazu. Autoryzowany serwis Staga zaproponował mi STAG 4 Q-BOX, reduktor AC150 oraz wtryskiwacze ACW.
Ponadto ze względu na fakt że w tym samochodzie są miękkie gniazda zaworowe zalecili mi montaż zestawu do smarowania gniazd. Napisali w ofercie że brak dodatkowego smarowania może spowodować wyklepanie się gniazd. Cena takiego zestawu do smarowania gniazd wraz z montażem to 350 zł. Cała instalacja kosztowałaby 2850 zł.
Natomiast polecony gazownik powiedział że nie ma potrzeby zakładać dodatkowego smarowania.
Czy taki zaproponowany zestaw sprawdzi się z silnikiem 1.8 ?
fazi48
 

Postprzez abudabdi » 4 kwi 2014, 04:14

STAG 4 Q-BOX, reduktor ACR01 wtryski Barracuda bądź hana no i co najważniejsze dobry montaż i regulacja i będziesz zadowolony ,nie trzeba dodatkowego smarowania gniazd zaworów jest to nie potrzebne świństwo co gazownicy wciskają ludziom dobry gazownik nie zaproponował by Ci tego świństwa <lol>
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez lukaszenka » 4 kwi 2014, 07:05

hej,

co do sterownika, prawie wszyscy rozpisujecie się STAG 4 Q-BOX mi gazownik zaproponował Stag 300 ISA2 co myślicie, jaka jest konkretna różnica (poza ceną) że proponuje właśnie ten co do wtrysków zostanę przy Hana, natomiast mam jeszcze pytanie związane z reduktorem KME Silver jest ok?

dla Roman8 bo pyta będę gazował w Migaz-s

pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 8 sty 2013, 17:32
Posty: 14
Skąd: Warszawa/Ursynów
Auto: Mazda6 2005 2.0 GG 147KM (Lift)

Postprzez Przemek323c » 4 kwi 2014, 08:17

Starczy nawet 4+, a jeszcze lepiej oprzec system na elektronice lpgtech. Isa2 to system automatycznej regulacji ktory ma leczyc cale zlo a w praktyce rzadko dziala jak powinien.
Przemek323c
 

Postprzez lukaszenka » 4 kwi 2014, 08:41

Przemek 323c

A myślisz, że ten Stag 300 ISA2 jest taki wadliwy (nie działa jak powinien). Gazownik pisze, że Stag 300 ISA2 z wtryskiwaczami hana pozwala na precyzyjne ustawienia dzięki mapom 3D. Wykorzystując pełny zakres tych map nie ma potrzeby włączania korekcji automatycznej. Co ty na to ??
A propos Przemek do 15 roku życia wychowywałem się w Dęblinie (osiedle Lotnisko, szkoła podstawowa nr 4)

pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 8 sty 2013, 17:32
Posty: 14
Skąd: Warszawa/Ursynów
Auto: Mazda6 2005 2.0 GG 147KM (Lift)

Postprzez Przemek323c » 4 kwi 2014, 11:09

Nie jest wadliwy. Po prostu ma system isa2 ktory wg mnie nie zawsze dziala jak powinien zastepujac umiejetnosci strojenia. Wszystko rozbija sie o cene, czyli co tansze.
Przemek323c
 

Postprzez abudabdi » 4 kwi 2014, 12:08

Przemek323c napisał(a):Nie jest wadliwy. Po prostu ma system isa2 ktory wg mnie nie zawsze dziala jak powinien zastepujac umiejetnosci strojenia. Wszystko rozbija sie o cene, czyli co tansze.
<cisza>
dobry gazownik zastępuje isa 2 i inne udziwnienia bo tego typu wynalazki starają się poprawiać tak zwane "strojenie z grubsza " hahaha dla większości gazowników ważne jest zrobić szybko i "kasa" a reszta się ułoży hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha
Ostatnio edytowano 4 kwi 2014, 12:13 przez abudabdi, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez Przemek323c » 4 kwi 2014, 12:11

Autokalibracja na postoju i dalej sie samo dostroi. Tak to widze.
Przemek323c
 

Postprzez abudabdi » 4 kwi 2014, 12:17

Przemek323c napisał(a):Autokalibracja na postoju i dalej sie samo dostroi. Tak to widze.

hahaha hahaha hahaha I NASTĘPNY PROSZĘ hahaha hahaha hahaha
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez lukaszenka » 4 kwi 2014, 15:52

Ok, rozumiem noo ale jak mówicie to zależy od gazownika (jego umiejętności). Znacie Panowie kogoś innego poza Migaz-s w Warszawie?? Wszyscy piszą o Panu Krzysztofie z Buska Zdrój ale to ponad 200 km z Wawa w jedną stronę, kto na to ma czas, chyba tylko ten co nie pracuje...
Początkujący
 
Od: 8 sty 2013, 17:32
Posty: 14
Skąd: Warszawa/Ursynów
Auto: Mazda6 2005 2.0 GG 147KM (Lift)

Postprzez abudabdi » 4 kwi 2014, 17:47

lukaszenka napisał(a):Ok, rozumiem noo ale jak mówicie to zależy od gazownika (jego umiejętności). Znacie Panowie kogoś innego poza Migaz-s w Warszawie?? Wszyscy piszą o Panu Krzysztofie z Buska Zdrój ale to ponad 200 km z Wawa w jedną stronę, kto na to ma czas, chyba tylko ten co nie pracuje...

Ja pracuje i znalazłem czas by jechać do buska 188km w piątek wziąłem wolne w pracy i w sobotę powrót noclek w busku 50zł gazowałem tam już 2 autko
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez lukaszenka » 5 kwi 2014, 09:16

hej,

a co myślicie żeby zamiast STAG był LPGTech, wyglądało by to tak
Tech 224/ Barracuda/ ACR 01
oczywiście Wielozawór i wlew TOMASETTO

proszę o rady,
Początkujący
 
Od: 8 sty 2013, 17:32
Posty: 14
Skąd: Warszawa/Ursynów
Auto: Mazda6 2005 2.0 GG 147KM (Lift)

Postprzez WysoL » 5 kwi 2014, 09:22

Zakladaj BRC 24.11
Cala instalacja jest tego samego producenta. Bardzo dobra wloska firma z serwisem w calej polsce. Czemu wszyscy sie upieracie na tym STAGu

Wysłane z mojego GT-I9505
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 09:53
Posty: 798 (62/11)

Postprzez Przemek323c » 5 kwi 2014, 10:29

Bo jest lepszy. Lpgtech to takze lepszy wybor wg mnie niz stag ale najwazniejsza jest jakosc samego montazu i strojenia.
Przemek323c
 

Postprzez WysoL » 5 kwi 2014, 11:13

STAG moim zdaniem byl dobry pare lat temu. BRC pobil go i to o glowe.
Zgadzam sie ze jakos montazu ma bardzo duzy wplyw na wiele czynnikow, ale ja bym sie nadal upieral ze instalacje BRC nowej generacji sa lepsze. Nie zebym chwalil instalacje ktora sam mam ale dajcie argumenty ze tak nie jest.

Wysłane z mojego GT-I9505
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 09:53
Posty: 798 (62/11)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG