Mazda6 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Gregory » 17 lut 2014, 23:18

Stag Qbox ma duże możliwości, dodatkowo jest rozwojowy, jak 4 cylindry to warto to brać, sprawdza się dobrze jak narazie.
Tzn. ja mam zamontowane w Mondeo 2.0, ale to bliźniaczy silnik co w 6 2.0

Stag Qbox
Zeta N, choć nie wiem czy nie powinien być Zeta S
Hana pojedyncze
Działa prawidłowo, ale mam jeszcze do wyregulowania, bo podczas montarzu miałem cewkę zapłonową na wykończeniu, zresztą to już inna historia.
Cenę napisze, żeby nie było 2100 lub 2200, zapomniałem :( (montaż 2 dni po kontakcie telefonicznym), ale instalacja nie jest zbyt schludnie zrobiona, mój gazownik się popsuł :(
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez DeviS » 18 lut 2014, 00:31

Co byście mi doradzili ?

Wziąć Staga 300 Premium czy TECHa (tylko jakiego do mojego samochodu ?) ??
Mam wybrać coś pomiędzy tymi sterownikami.
Proszę o opinie osób które znają temat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez Roman8 » 18 lut 2014, 14:08

tech 224, mam i polecam.
Ale Staga tez nie przekreślaj – wszystko zależny od poprawnego montażu.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 13:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez 19Maaarcin89 » 19 lut 2014, 16:02

Bierz techa i będziesz zadowolony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Przemek323c » 19 lut 2014, 16:23

Gregory napisał(a):Zeta N, choć nie wiem czy nie powinien być Zeta S


To praktycznie takie same reduktory, do 136KM starczy wersja N.
Przemek323c
 

Postprzez siemek55 » 19 lut 2014, 16:31

Przemek323c napisał(a):
Gregory napisał(a):Zeta N, choć nie wiem czy nie powinien być Zeta S


To praktycznie takie same reduktory, do 136KM starczy wersja N.

ale ten silnik ma 145 KM (jeżeli dobrze pamiętam). W naszych M6 141/147. Ma to jakieś praktyczne znaczenie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez Przemek323c » 19 lut 2014, 17:33

Ogolnie do 150 nka daje rade ale jak jest w tym konlretnym przypadku wypadaloby sprawdzic.
Przemek323c
 

Postprzez krystian_w » 1 mar 2014, 00:04

Witam,
Panowie rozglądam się za instalacją do dopiero co kupionej Madzi, po lekturze tego wątki i nie tylko, wytypowałem sobie w regionie kilka serwisów do których wysłałem zapytania, dostałem kilka propozycji i jak na razie jestem najbliższy warsztatowi, który zaproponował poniższe konfiguracje i na którego najbardziej liczyłem.
Proszę o opinię na ich temat, jaki reduktor najlepiej wybrać?
Czy wielozawór i węże będą optymalne w tej cenie a może oczekiwać czegoś innego? (wiem, że węże Parkera polecaliście już)
Co mogę zyskać dzięki stag 300-4 isa2 w stosunku do 4 plus lub też qbox i 300-4 premium?

Sterownik / Reduktor / Wtryskiwacze

STAG 4 ECO / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2700 złotych
STAG 4 PLUS / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2800 złotych
STAG 300-4 ISA-2 / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2900 złotych
STAG 4 QBOX / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 3000 złotych
STAG 300-4 PREMIUM / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 3100 złotych
Zawór tankowania pod klapkę, Wielozawór TOMASETTO, Węże gazowe PARKER

W cenie montażu wliczony jest demontaż kolektora ssącego do nawiertów – nie znam się aż tak i nie bardzo wiem o co chodzi, dobrze czy źle świadczy to o usłudze?

Wykonali podobno kilkaset tych aut gdyż "te silniki występują zarówno w Fordach, Volvo i Mazdach różnią się tylko osprzętem", są autoryzowanym serwisem Staga i to mnie do nich przekonuje.
Niestety do Buska mam 450km w jedną stronę i jednak wolę uniknąć takiej trasy (choć uwielbiam jazdę Magdą ;) )

Z góry dziękuję za podpowiedź. :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 lut 2014, 11:04
Posty: 26 (1/1)
Skąd: Warszawa / kuj-pom
Auto: Mazda 6 GY-L8 1.8 2004 + LPG Stag Qbox/Zavoli/Barracuda/Parker

Postprzez piolsm » 1 mar 2014, 00:20

Widzę że kolega z kuj-pom

podjedz do Auto Flesza w Lubiczu Górnym
znają się na rzeczy ceny w sumie jak podałeś

osobiście mam ostatni zestaw z zavoil S

smiga bdb juz ponad rok

300 4 premium ma korekcje map i podłączany jest do OBD jest na pewno sprawdzony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2012, 01:43
Posty: 126 (0/2)
Skąd: kujawsko-pomorskie
Auto: Mazda 626 FL 1999

Postprzez krystian_w » 1 mar 2014, 00:23

To właśnie od nich propozycje :)
Jak Ci wykonali instalację, mianowicie jaką masz różnicę w spalaniu PB vs. LPG? Montaż jest wystarczająco estetyczny? ;)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 lut 2014, 11:04
Posty: 26 (1/1)
Skąd: Warszawa / kuj-pom
Auto: Mazda 6 GY-L8 1.8 2004 + LPG Stag Qbox/Zavoli/Barracuda/Parker

Postprzez AGAT » 1 mar 2014, 10:05

Sam jestem w trakcie poszukiwania warsztatu dla mojej mazdy – poczekam w takim bądź razie na Twoje relacje z instalacji (gdzie, jak i za ile) ;)
Początkujący
 
Od: 25 lut 2014, 10:14
Posty: 9
Skąd: ok. BYDGOSZCZY
Auto: Mazda Premacy Sportive 2.0 16v 2003 LPG BRC
Mitsubishi Carisma 1.8GDI

Postprzez piolsm » 2 mar 2014, 16:49

estetyka jest ok ( nic nie widać) ale moim zdaniem przy tych silnikach najważniejsze jest zestrojenie instalacji i właściwe komponenty. Powiem tak wiedzą co robią w tym zakładzie
co do spalania ciężko mi napisać bo w sumie od początku założyłem LPG

spokojnie do 10 litrów LPG się zamykam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2012, 01:43
Posty: 126 (0/2)
Skąd: kujawsko-pomorskie
Auto: Mazda 626 FL 1999

Postprzez abudabdi » 3 mar 2014, 19:55

Witam ja po konsultacji z kolegą bananmin (gaz parts Busko Zdrój ) do Mazdy 6 GG 2l. 147KM założyłem
Stag Qbox , wtryski pojedyncze BARRACUDA (kolektor zdejmowany do nawiertów,nawierty w głowicy) ,reduktor acr01 wlew pod klapką,jestem bardzo zadowolony autko chodzi płynnie tak samo jak na PB , Ja jechałem 200km gazowałem tam już drugie autko (poprzednie mazda 626 gf) i powiem że warto.
<spoko> <ok> papa
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez klajgus » 3 mar 2014, 21:17

Czas zmienić dane w profilu <spoko>
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 17:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez mrx » 12 mar 2014, 09:19

Witam,
W piątek zakładam instalację LPG do M6. Zestaw na jaki się zdecydowałem po konsultacji z gazownikiem:
STAG 4 ECO
HANA2000 – montaż pojedyńczy
ZAVOLI S
wlew przy Pb

Moje wątpliwości budzi STAG 4 ECO, którego rekomendował gazownik, a który w tym wątku nie występował. Może ktoś napisać coś więcej na jego temat? Czy w M6 2.0 się sprawdzi?

pzdr
M
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lis 2013, 19:40
Posty: 12
Auto: M6 GY LF 2.0 '07

Postprzez daniel0s » 12 mar 2014, 09:42

Cześć,
Chciałbym sie Was poradzić czy instalacja jaką proponuje mi gazownik jest warta mojego auta. Prosze o sugestie.
M6 2.0 147KM kombi.

"W przypadku tego samochodu możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor ACR01 (do 150 KM),
2. Listwa ACW01 lub wtryskiwacze indywidualne Hana,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300-4 ISA2,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 50 l.
Cena za podstawowy zestaw (ACW/ACR/STAG 300 ISA) to 2500 zł. Zastosowanie wtryskiwaczy indywidulanych podnosi koszt o 350 zł. Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Jest możliwość zabudowy wlewu pod klapką ale jest to dodatkowy koszt 80 zł."
Początkujący
 
Od: 22 gru 2013, 14:25
Posty: 13
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 GL Kombi
SkyPassion 2.0 (165KM)
2017 Red Soul

Postprzez abudabdi » 12 mar 2014, 10:58

mrx napisał(a):Witam,
W piątek zakładam instalację LPG do M6. Zestaw na jaki się zdecydowałem po konsultacji z gazownikiem:
STAG 4 ECO
HANA2000 – montaż pojedyńczy
ZAVOLI S
wlew przy Pb

Moje wątpliwości budzi STAG 4 ECO, którego rekomendował gazownik, a który w tym wątku nie występował. Może ktoś napisać coś więcej na jego temat? Czy w M6 2.0 się sprawdzi?

pzdr
M

zamiast eco weź qbox jest lepszy wtryski hana lub barracuda reduktor zavoli lub acr01 do tego porządny montaż i strojenie i będzie ok

Dopisano 12 mar 2014 10:01:

daniel0s napisał(a):Cześć,
Chciałbym sie Was poradzić czy instalacja jaką proponuje mi gazownik jest warta mojego auta. Prosze o sugestie.
M6 2.0 147KM kombi.

"W przypadku tego samochodu możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor ACR01 (do 150 KM),
2. Listwa ACW01 lub wtryskiwacze indywidualne Hana,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300-4 ISA2,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 50 l.
Cena za podstawowy zestaw (ACW/ACR/STAG 300 ISA) to 2500 zł. Zastosowanie wtryskiwaczy indywidulanych podnosi koszt o 350 zł. Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Jest możliwość zabudowy wlewu pod klapką ale jest to dodatkowy koszt 80 zł."

wtryski pojedyncze hana lub barracda sterownik wystarczy qbox lub 4plus
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez mrx » 12 mar 2014, 11:15

abudabdi napisał(a):
mrx napisał(a):Witam,
W piątek zakładam instalację LPG do M6. Zestaw na jaki się zdecydowałem po konsultacji z gazownikiem:
STAG 4 ECO
HANA2000 – montaż pojedyńczy
ZAVOLI S
wlew przy Pb

Moje wątpliwości budzi STAG 4 ECO, którego rekomendował gazownik, a który w tym wątku nie występował. Może ktoś napisać coś więcej na jego temat? Czy w M6 2.0 się sprawdzi?

pzdr
M

zamiast eco weź qbox jest lepszy wtryski hana lub barracuda reduktor zavoli lub acr01 do tego porządny montaż i strojenie i będzie ok


Zmieniłem na STAG 4+. QBOX'a jeszcze nie montowali i nie mają doświadczenia – wolałbym żeby nie uczyli się na mnie.
BTW, rozmawiałem w tej sprawie z doradcą tech. z AC i sugerował 4+ lub QBox do M6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lis 2013, 19:40
Posty: 12
Auto: M6 GY LF 2.0 '07

Postprzez Przemek323c » 12 mar 2014, 11:25

A nikt techa w okolicy nie zaklada ?
Przemek323c
 

Postprzez mrx » 12 mar 2014, 11:54

Przemek323c napisał(a):A nikt techa w okolicy nie zaklada ?

Nie szukałem. Wybór padł na STAG'a
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lis 2013, 19:40
Posty: 12
Auto: M6 GY LF 2.0 '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy LPG