Mazda6 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez BQXQQ » 10 lis 2013, 18:04

No tak ale to wszystko dobrze bedzie wspolpracowac czy warto by zalozyc np wtryski hany zamiast tych baracud.A co sadzisz o reduktorze?
Początkujący
 
Od: 27 paź 2009, 23:52
Posty: 16
Skąd: Luton
Auto: Mazda 6 GH 2008 2.0 benzyna 147km

Postprzez Przemek323c » 10 lis 2013, 18:58

Do tego silnika to odpowiednia konfiguracja. Co to za warsztat bo mozliwe ze z tych lepszych w uk?
Przemek323c
 

Postprzez BQXQQ » 11 lis 2013, 01:15

Mam nadzieje że wiedzą o co biega warsztat malutki ale do założenia instalacji chyba nie trzeba za wiele miejsca. dokładnie to lpg tech 214
Początkujący
 
Od: 27 paź 2009, 23:52
Posty: 16
Skąd: Luton
Auto: Mazda 6 GH 2008 2.0 benzyna 147km

Postprzez Roman8 » 12 lis 2013, 14:12

Pogadaj żeby założyli Ci 224, a nie 214.
Barraci ok.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 12:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez ardiano » 12 lis 2013, 15:23

Witam, jak zauwazylem po lekturze ze wiekszosc poleca STAG, i tez tak zrobilem umówilem się na instalacje. Zaproponowali mi Stag 300, wtryski Hana, reduktor Zavioli czy co stakiego,
w sumie to mam 2 pytania?? A instalacja bez lubryfikacji.
1. Czy nie lepszy bedzie stag 4 ??
2.gdzie pod maska bedzie najlepszy uklad podzespołow gazu i jak to powinno dobrze wygladac, moze ktos ma pod reką zdjecie??
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2013, 08:07
Posty: 6
Auto: mazda 6 2.0Pb 2004r.

Postprzez Przemek323c » 12 lis 2013, 20:00

Nie ma czegos takiego jak najlepszy uklad bo roznie mozna graty wpasowac. Stag 4 bedzie nowszy i wg mnie lepszy chociazby z tego powodu ze mniejszy.
Przemek323c
 

Postprzez hullamul » 13 lis 2013, 13:15

Witam, zamierzam założyć gaz. Gazownik zaproponował mi takie podzespoły:
– Kme nevo
– reduktor kme silver
– wtryski hana zielone
ktoś ma jakieś opinie?
Początkujący
 
Od: 10 paź 2013, 09:28
Posty: 5
Auto: Mazda 6 Kombi
1,8 benzyna 2007r.

Postprzez Przemek323c » 13 lis 2013, 13:50

Dobre graty.
Przemek323c
 

Postprzez yaro626 » 21 lis 2013, 08:30

Nie bierz kme bo nikt tego nie chce regulowac chyba że masz pewność co do tego zakładu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 10:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez zigulec » 21 lis 2013, 17:26

Witam,
Zastanawiam się nad zainstalowaniem instalacji gazowej w samochodzie Mazda 6 rocznik 2006r silnik benzyna 2.0. Przejechane prawie 180 tys. Interesowałaby mnie sprawdzona i dobra instalacja. Jaki byłby koszt jakiego montażu i jakiego rodzaju byłaby instalacja? Czy ktoś jeździ na LPG ? Jak oceniacie jazdę na gazie ? Doradzcie coś ;)

A szukam firmy sprawdzonej z Warszawy

Dopisano 21 lis 2013, 17:39:

zigulec napisał(a):Witam,
Zastanawiam się nad zainstalowaniem instalacji gazowej w samochodzie Mazda 6 rocznik 2006r silnik benzyna 2.0. Przejechane prawie 180 tys. Interesowałaby mnie sprawdzona i dobra instalacja. Jaki byłby koszt jakiego montażu i jakiego rodzaju byłaby instalacja? Czy ktoś jeździ na LPG ? Jak oceniacie jazdę na gazie ? Doradzcie coś ;)
Dziś zaproponowali mi BRC Sequent 24 co Wy na to ?
A szukam firmy sprawdzonej z Warszawy
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2012, 15:05
Posty: 49
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 Sedan 2011 r. 2.0 benzyna 155 KM

Postprzez t34567 » 21 lis 2013, 20:43

Najpopularniejszy zestaw do tego auta to STAG 4/300 premium + wtryski hany + reduktor ACR01. Sam mam taki zamontowany i auto bardzo dobrze jeździ.

Wszystkiego się dowiesz jak tylko przeczytasz ten temat.

Na BRC też bedzie jezdziło, tyle że sterowniki brc mają własny algorytm dot. parametrów pracy instalacji. STAGI/LPGtech/Zenit komunikują się z komputerem silnika i na bieżąco korygują parametry pracy, przez co można uzyskać lepszą pracę silnika i niższe spalanie. Tak z grubsza.

A po polecane warsztaty zajrzyj na LPGforum. Ew. uderzaj do buska zdroju, do polecanego tu gościa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2013, 23:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez carsik » 21 lis 2013, 21:57

zigulec napisał(a):Witam,
Zastanawiam się nad zainstalowaniem instalacji gazowej w samochodzie Mazda 6 rocznik 2006r silnik benzyna 2.0. Przejechane prawie 180 tys. Interesowałaby mnie sprawdzona i dobra instalacja. Jaki byłby koszt jakiego montażu i jakiego rodzaju byłaby instalacja? Czy ktoś jeździ na LPG ? Jak oceniacie jazdę na gazie ? Doradzcie coś ;)

A szukam firmy sprawdzonej z Warszawy


A co tu oceniać, jeździ się tak samo jak na benzynie tylko sporo taniej :D

W zasadzie sprawdzi się każda elektronika, ważne są wtryskiwacze, dobry parownik i porządny montaż z dobrym strojeniem i latasz za połowę kasy.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 21:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez zigulec » 21 lis 2013, 22:03

nie ukrywam ze nie mam za duzo wiedzy na temat LPG w poprzednich autach nie miałem... przeczytałem wątek i w zasadzie STAG jest najbardziej popularny. Jednak sami sygnalizujecie to że trzeba mieć porządnego i sprawdzonego gazownika. Muszę przyjrzeć się opiniom ale mimo wszystko jak ktoś pomoże i poleci coś warszawskiego będę wdzięczny.
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2012, 15:05
Posty: 49
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 Sedan 2011 r. 2.0 benzyna 155 KM

Postprzez Przemek323c » 22 lis 2013, 07:29

Uderz do nikodema z legionowa.
Przemek323c
 

Postprzez zigulec » 24 lis 2013, 13:13

Jak ocenicie taki zestaw do Mazdy 6 2.0 147KM?

sterownik LPGtech 224
wtryskiwacze Dragon lub Hana 2000
reduktor KME silver
cena takiego zestawu to ok 2600zł
końcówka tankowania pod klapką wlewu paliwa +100zł
zestaw lubryfikacji( smarowanie zaworów z rozdzielaczem na kazdy cylinder oddzielnie +250zł
cena obejmuje standardowy zbiornik w miejsce koła zapasowego
pierwszy przegląd po 1tys kilometrów jest bezpłatny.
Następne przeglądy co 10tys kilometrów płatne
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2012, 15:05
Posty: 49
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 Sedan 2011 r. 2.0 benzyna 155 KM

Postprzez Przemek323c » 24 lis 2013, 16:27

Lubryfikacje odpusc. Reszta gratow ok. I tak najwazniejszy jest prawidlowy montaz i strojenie.
Przemek323c
 

Postprzez wumar » 24 lis 2013, 17:23

FAkt. Lubryfikację odpuść. To zbędny badziew wciskany przez gazowników. Ale z tego co mam orientację, to lubryfikacja jest wciskana przez warsztaty garażowo-stodołowe. Poważny gazownik wie, że to zbędny gadżet.
Ja osobiście nie mam lubryfikacji. :)
Początkujący
 
Od: 4 cze 2013, 19:15
Posty: 18 (0/2)
Skąd: Dolny Śląsk, DW-DTR
Auto: Mazda 6 kombi 1,8 120 KM, rok 2006. LPG: STAG 4 PLUS, HANA –

Postprzez zigulec » 24 lis 2013, 17:59

popytałem wśród znajomych i tez nie mają lubryfikacji.

Jak oceniacie ten sterownik ? do Mazdy jest ok?

Tutaj na forum raczej rzadzi STAG, kumpel mnie namawiał na BRC a ja tutaj nad Techem mysle ;)
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2012, 15:05
Posty: 49
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 Sedan 2011 r. 2.0 benzyna 155 KM

Postprzez wumar » 24 lis 2013, 18:02

LPGTech – to ponoć bardzo dobra konstrukcja. Ale z serwisem może być gorzej. Na STAG-a nastawieni są wszyscy. Bardziej to znane i więcej podzespołów do tego. Tak mi mówiono. Chociaż – powtarzam – o LPGTech – pozytywnie się wypowiadano, nawet u gazownika, który mi ostatecznie STAGA założył :):):):)
Początkujący
 
Od: 4 cze 2013, 19:15
Posty: 18 (0/2)
Skąd: Dolny Śląsk, DW-DTR
Auto: Mazda 6 kombi 1,8 120 KM, rok 2006. LPG: STAG 4 PLUS, HANA –

Postprzez Przemek323c » 24 lis 2013, 19:33

A czym sie niby roznia podzespoly do staga od takich do lpgtecha skoro kompy sa modelowo zamienne ? TECH jest bardzo dobrym sterownikiem, w tej chwili chyba najlepszym przynajmniej wg mnie jednak nie jest to roznica w stylu na lpg techu super na stagu nie pojedzie czy odwrotnie. Wszystko zalezy od reszty gratow montazu i strojenia. Ile razy mozna to jeszcze powtarzac ?
Przemek323c
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG