Mazda6 – Jaką instalację założyć?
Na stagu tez pojedzie, tylko czesto trzeba korekt po obrotach natworzyc. Co do lubry to temat byl poruszany juz setki razy.
-
Przemek323c
tarzan,
tez mam LPGTecha 224, wtryski hana, ACR01 i brak lubrykacji wiec jeśli monter jest kumaty i umie to wszystko ładnie złożyć i wystroić to polecam ten zestaw. Jeśli zamiast LPGtecha założy Ci Staga to tez będzie ładnie jeździło i nie odczujesz różnicy miedzy tymi sterownikami. Skoro monter jest polecany i zna się na tym, to zdaj się na niego.
tez mam LPGTecha 224, wtryski hana, ACR01 i brak lubrykacji wiec jeśli monter jest kumaty i umie to wszystko ładnie złożyć i wystroić to polecam ten zestaw. Jeśli zamiast LPGtecha założy Ci Staga to tez będzie ładnie jeździło i nie odczujesz różnicy miedzy tymi sterownikami. Skoro monter jest polecany i zna się na tym, to zdaj się na niego.
tak wiem tylko wszyscy poisali zawsze o stagu, a wtryskiwacze dragony zamiast hany co o tym sadziscie bo nawet ciezko jakies info o dragonach znalezc.
kolego Roman8 ile juz zrobione na lpg i jest odczuwalna roznica mocy? i oczywiscie jakie spalanie:)
kolego Roman8 ile juz zrobione na lpg i jest odczuwalna roznica mocy? i oczywiscie jakie spalanie:)
- Od: 24 cze 2013, 23:39
- Posty: 6
- Skąd: Lubin
- Auto: mazda6 2.0 benzyna 147km 2006r kombi
Dragony to nowe wtryski ale wszystko do tej pory wskazuje na to ze to dobry produkt. Wszyscy pisali o stagu bo lpgtech to stosunkowo swieza elektronika, a u nas w kraju jest tez przekonanie ze jak gaz to stag.
-
Przemek323c
No dobra panowie, prośba ode mnie.
Oceńcie moje spalanie, bo niedługo jadę na przegląd i w razie czego jest możliwość regulacji.
A wiec pacjent to Mazda6, 2.0, 147KM.
I tak: do tej pory przejechałem na gazie 911km – co dało średnie spalanie 11 litrów/100km. Wydaje mi się, że to całkiem niezły wynik, ale czytałem (oraz widzę na motostat), że niektórzy maja 10 l/100km.
A teraz konkretny przykład z dzisiaj. Zrobiłem 282km na autostradzie, styl jazdy normalny, średnia prędkość około 120-130km/h. Jechałem sam, bagażnik pusty, klima wyłączona, bez większego wiatru.
I na tym dystansie mazda spaliła mi 10,6 l na 100km (gaz z Lukoil). Niby wynik ok, ale liczyłem, że zejdę poniżej 10, mimo że nie wysilałem się i jednak te 130km/h starałem się trzymać przez większą część podróży.
Proszę o opinie kogoś z tym silnikiem jak to wygląda u niego. Warto kombinować z regulacjami czy raczej traktować spalanie jako typowe dla tego modelu.
Pozdrawiam.
Oceńcie moje spalanie, bo niedługo jadę na przegląd i w razie czego jest możliwość regulacji.
A wiec pacjent to Mazda6, 2.0, 147KM.
I tak: do tej pory przejechałem na gazie 911km – co dało średnie spalanie 11 litrów/100km. Wydaje mi się, że to całkiem niezły wynik, ale czytałem (oraz widzę na motostat), że niektórzy maja 10 l/100km.
A teraz konkretny przykład z dzisiaj. Zrobiłem 282km na autostradzie, styl jazdy normalny, średnia prędkość około 120-130km/h. Jechałem sam, bagażnik pusty, klima wyłączona, bez większego wiatru.
I na tym dystansie mazda spaliła mi 10,6 l na 100km (gaz z Lukoil). Niby wynik ok, ale liczyłem, że zejdę poniżej 10, mimo że nie wysilałem się i jednak te 130km/h starałem się trzymać przez większą część podróży.
Proszę o opinie kogoś z tym silnikiem jak to wygląda u niego. Warto kombinować z regulacjami czy raczej traktować spalanie jako typowe dla tego modelu.
Pozdrawiam.
mam ten sam silnik i spalanie zawsze uzyskuje poniżej 10 L
na trasie ( autostrada) w zaleznoście od jakosci gazu w granicach 9 minimalne 8,5 predkość do 130 autostrada
w trybie mieszanym 10 l to max wiecej nie wychodz
z pol litra mogli by Ci zredukować przy regulacji
na trasie ( autostrada) w zaleznoście od jakosci gazu w granicach 9 minimalne 8,5 predkość do 130 autostrada
w trybie mieszanym 10 l to max wiecej nie wychodz
z pol litra mogli by Ci zredukować przy regulacji
Ja mysle zupelnie powaznie ze spalanie jak na ten motor masz w normie. Przejedz kiedys trase jadac do 100km/h i wtedy porownaj.
-
Przemek323c
to mam jeszcze pytanie o koszt ile kosztuje taki zestaw ze stagiem i hanami albo lpgtech i dragonami wlew w klpce paliwa, mi powiedzial ze w zaleznosci co dobierzemy to zestaw miedzy 2800 a 3200 to jest dobra cena czy raczej droga albo normalna z gory dzieki.
- Od: 24 cze 2013, 23:39
- Posty: 6
- Skąd: Lubin
- Auto: mazda6 2.0 benzyna 147km 2006r kombi
Nie, niemniej jeżeli zbliża się już interwał warto to robić. Na "ułożenie się " instalacji potrzeba około 1kkm i po tym przebiegu następuje korekta wcześniejszych ustawień. Jeżeli po tym zabiegu wymienisz filtr powietrza, świece będziesz musiał jechać ponownie na korektę ustawień. Czasami więc bardziej się opłaca zrobić to nieco wcześniej
Dopisano 22 paź 2013, 21:14:
małe OT;), Przemek był pierwszy
Dopisano 22 paź 2013, 21:14:
małe OT;), Przemek był pierwszy
Witam Kolegów gazowników,
od jakiegoś czasy użytkuje w mojej Mazdzie instalacje LPG(30 tyś już zrobione), dokonuje terminowych przegladów i wymian, narazie od pukać wszytsko hula bez zarzutu. Kilka stron wcześniej czytałem o ewentualnych problemach silnika 1,8 GH L8, wg raportu princa. Napotkał się ktoś z tymi ewentualnymi problemami, o co dokładnie chodzi, jak się one objawiają? Dzięki z góry za wasze komentarze.
Pozdro
od jakiegoś czasy użytkuje w mojej Mazdzie instalacje LPG(30 tyś już zrobione), dokonuje terminowych przegladów i wymian, narazie od pukać wszytsko hula bez zarzutu. Kilka stron wcześniej czytałem o ewentualnych problemach silnika 1,8 GH L8, wg raportu princa. Napotkał się ktoś z tymi ewentualnymi problemami, o co dokładnie chodzi, jak się one objawiają? Dzięki z góry za wasze komentarze.
Pozdro
- Od: 26 lut 2013, 21:54
- Posty: 32
- Skąd: Zielona Góra / DE-7
- Auto: Mazda 6 GH, MZR, 1.8 Pb, L8 120KM, Rocznik'08.
z tego co kojarzę to raport mówi o wypalaniu gniazd zaworowych (dokładnie wydechowych). Wystarczą regularne kontrole (co 40-50kkm) luzu na zaworach i ewentualnie wymiana szklanek.
to raczej nieco odwrotna sytuacja. Wypalanie gniazd zaworowych jest konsekwencją złej instalacji gazowej a szczególnie jej wystrojenia. A konieczność regulacji jest jakby skutkiem wypalenia gniazd. Pomijając fakt, że kontrola luzów zaworowych powinna mieć miejsce tak czy siak, niezależnie czy instalacja gazowa jest zamontowana.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
carsik napisał(a):Pomijając fakt, że kontrola luzów zaworowych powinna mieć miejsce tak czy siak, niezależnie czy instalacja gazowa jest zamontowana.
dokładnie o to pytał kolega i właśnie to miałem na myśli. Siadanie gniazd zaworowych jest procesem naturalnym, niemniej przy LPG trzeba być mocno wyczulonym na kontrole tego parametru.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości