Mazda6 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Przemek323c » 24 sty 2013, 08:42

Moim zdaniem nie ma potrzeby doplacac do premium.

Dopisano 24 sty 2013, 07:42:

Moim zdaniem nie ma potrzeby doplacac do premium.
Przemek323c
 

Postprzez kochin » 24 sty 2013, 10:09

Byłbym bardzo wdzięczny gdybyś odrobinę rozwinął swoją mysl lub czymś uzasadnił ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2011, 09:32
Posty: 41
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 PB GG hatchback 2003r.

Postprzez Przemek323c » 24 sty 2013, 10:37

Glowne roznice w premium to komunikacja po ODB i wszystkie autoadaptacje ktore wg mnie dzialaja srednio. Twoj samochod to nie jest az taki prom kosmiczny zeby nie dalo sie tego samego ogarnac w stagu 4 "recznie" przy uzyciu skanera diagnostycznego ktory kazdy warsztat powinien posiadac.
Przemek323c
 

Postprzez SebastianS » 27 sty 2013, 16:02

kochin napisał(a):Dzięki za informacje. Termin u Bananmina zaklepany. Teraz tylko decyzja co do rodzaju Staga. Skłaniam się chyba jednak ku Stagowi 4 (500 zł piechotą nie chodzi). Jak ma ktoś uwagi na temat wyższosci Premium nad 4 to chętnie posłucham.

Z tego co czytam, róznica 500 PLN to nie tylko sterownik, ale również (raczej przede wszystkim) wtryskiwacze – AC W-01 vs Hana 2000.
Osobiście nie podjąłbym tematu założenia do fordowskiego Durateca wtryskiwaczy będących wariantem systemu Valtek typ 30, choćby nie wiem jak precyzyjnie były skalibrowane fabrycznie, gdy się je wyciąga z pudełka. Precyzja dawkowania gazu jest w tych silnikach podstawową kwestią z punktu widzenia zapewnienia im niepogorszonej trwałości w związku ze zmianą paliwa.

Optymalizacja konfiguracji moim zdaniem ma się następująco:

Stag 4 Plus, wtryski Hana. Reduktor AC może być, choć my używamy dużo częściej Magic III, mając po temu istotne powody techniczne.
GZW Odbudowa i Tuning. Profesjonalne instalacje LPG
Zbrosławice / Gliwice
Tel. 889 77 11 77
http://gzw.pl
Początkujący
 
Od: 8 lis 2012, 02:27
Posty: 20
Skąd: Zbrosławice / Gliwice
Auto: Kilka różnych :–)

Postprzez Przemek323c » 28 sty 2013, 13:28

Podobno nowe magici sa poprawione ale osobiscie w zyciu bym nie zaryzykowal czegosc co moze mi puscic gaz i rozwalic chlodnice :|
Przemek323c
 

Postprzez michal83 » 29 sty 2013, 20:43

Witam Wszystkich
Od niedawna jestem posiadaczem Madzi 6, 2.0, 2003r i chciałbym założyć instalację LPG. Poszukuje dobrego gazownika w okolicach Warszawy, Piaseczna. Czy możecie mi kogoś polecić?
Początkujący
 
Od: 15 sty 2013, 19:08
Posty: 8
Auto: Mazda 6, 2.0 Benzyna 2003r.

Postprzez michal83 » 30 sty 2013, 19:40

Witam,
Odwiedziłem dzisiaj dwóch gazowników. Jeden proponuje BRC, a drugi Lovato do Mazdy 6, 2.0, 2003r.
Chciałbym poznać Waszą opinię o tych produktach.
Poszukuję dobrego gazownika w okolicach Piaseczna, Warszawa
Początkujący
 
Od: 15 sty 2013, 19:08
Posty: 8
Auto: Mazda 6, 2.0 Benzyna 2003r.

Postprzez zagiell » 31 sty 2013, 19:49

Na forum kilka osób używa instalacji BRC jak również Lovato i nie widziałem żeby ktoś narzekał. Najważniejszy jest poprawny montaż i prawidłowa regulacja. No i później regularne serwisowanie. Na forum akurat najwięcej jest użytkowników instalacji ze sterownikiem stag, ale niezależnie od tego co będzie założone, najważniejszy jest gazownik, który wie co robi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2012, 11:45
Posty: 231 (0/1)
Skąd: Częstochowa/Kłobuck
Auto: Mazda 6 GH 2010r. 2.0 ON 140KM

Postprzez michal83 » 1 lut 2013, 20:50

Dziś założyłem instalację BRC. Pierwsze odczucie jest pozytywne, autko pracuje równo, nie czuć przełączania pomiędzy gazem, a benzyną i wydaje mi się że nie straciło na dynamice i przyspieszeniu.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 15 sty 2013, 19:08
Posty: 8
Auto: Mazda 6, 2.0 Benzyna 2003r.

Postprzez zagiell » 1 lut 2013, 23:30

No i myślę, że będziesz zadowolony, szczególnie podczas tankowania ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2012, 11:45
Posty: 231 (0/1)
Skąd: Częstochowa/Kłobuck
Auto: Mazda 6 GH 2010r. 2.0 ON 140KM

Postprzez jachu36 » 2 lut 2013, 20:51

Witam wszystkich.Z racji tego że jestem świeżym posiadaczem M6 2,0 Pb 141KM z 2004 r to zaczynam się rozglądać za jakimś dobrym zestawem LPG.Co możecie polecić z czystym sumieniem i jaka waszym zdaniem będzie najlepsza instalacja (konfiguracja) w granicach do 2,8/3 tys.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2013, 14:59
Posty: 599 (1/12)
Skąd: ZBI/ HALLE De.
Auto: FORD MONDEO MKV 2015 2.0 TITANIUM jest
MAZDA 6 GH 2008 2,5 ben SPORT DYNAMIC była
Mazda 6 GG 2004r 2,0 była

Postprzez gazparts » 3 lut 2013, 11:03

U nas montujemy staga
dużo szóstek odjechało na stagu i zero problemów
oczywiście ważne pozostałe podzespoły instalacji
czyli reduktor , wtryski i najważniejsze prawidłowy montaż
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez jachu36 » 3 lut 2013, 11:37

Dziekuję za odpowiedź.Ale czy mogę prosić o konkrety,czyli jakie podzespoły polecasz.Pewnie gdybym miał do Ciebie bliżej to zakładał bym u Ciebie,ale z racji odległości (615 km) będę zmuszony szukać montażu w swoich okolicach.Po prostu nie chcę żeby ktoś naciągnął mnie na jakiś szmelc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2013, 14:59
Posty: 599 (1/12)
Skąd: ZBI/ HALLE De.
Auto: FORD MONDEO MKV 2015 2.0 TITANIUM jest
MAZDA 6 GH 2008 2,5 ben SPORT DYNAMIC była
Mazda 6 GG 2004r 2,0 była

Postprzez gazparts » 3 lut 2013, 11:50

wszystko zależy od ceny
ale proponował bym wziąść pod uwagę takie zestawy
stag 4, listwa acw01, reduktor acr01
stag 4, hana pojedyńcza , reduktor acr01
stag 300 premium , hana , reduktor acr01
oczywiście ktoś powie ja mam reduktor .......... i też jest dobrze , albo wtryski........ i śmiga i elektronika .......... i też świetnie jeździ.
I owszem na innym zestawie też auto będzie śmigać jak monter dobierze wszystko prawidłowo i dobrze założy i zestroi .
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez jachu36 » 3 lut 2013, 12:02

Jeszcze jedno pytanko w cenie do 2,8/3 tys na jaki zestawik mogę liczyć?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2013, 14:59
Posty: 599 (1/12)
Skąd: ZBI/ HALLE De.
Auto: FORD MONDEO MKV 2015 2.0 TITANIUM jest
MAZDA 6 GH 2008 2,5 ben SPORT DYNAMIC była
Mazda 6 GG 2004r 2,0 była

Postprzez Zigi86 » 3 lut 2013, 20:18

tak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 14:58
Posty: 274
Skąd: Łdz
Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM

Postprzez rymko » 4 lut 2013, 13:49

bananmin mam problem z AC R01, w zasadzie kolejny – czwarty pada przy 5500 rpm.
Jak jest nowy chodzi super do 2000-2500km, potem pada ciśnienie przy ostrym przyspieszanie.
Co innego proponujesz do 164 PS ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez Przemek323c » 4 lut 2013, 17:50

Jak ostro nie jezdzisz to gold powinien dac rade.
Przemek323c
 

Postprzez WisniaUs » 4 lut 2013, 19:37

Hej RYMKO cos niezle trafiles z tym reduktorem ja tez go mam i juz ponad 30tyś na nim zrobilem i dziala mi perfekt.Tak to jednak czasem bywa :( ,ale Bananmin ci tu doradzi co by lepszego zaaplikowac.Powodzonka <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez gazparts » 4 lut 2013, 20:03

może źle zasilony jest ten reduktor
nie wiem u nas latają jakoś
a ew włóż czerwony acr
gabarytu , wyjścia podobnie łatwo będzie podmienić
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy LPG