Witam.
Pytanie za 100 pkt
Dlaczego kiedy mam końcówkę gazu, na ok. 20-30 km, jest wyraźna poprawa i silnik łatwiej się kręci na wyższe obroty Instalacja to: BRC-Sequent-24
Pozdrawiam.
Kończący się gaz i poprawa osiągów
Strona 1 z 1
Ale czy za ciśnienie w instalacji, nie odpowiada reduktor? A może końcówka gazu jest lepszej jakości, trochę mnie to irytuje.
Jeszcze jedno pytanie, czy ten silnik ma "Zubożenie" ?
Tej opcji, też nie wykluczam
Jeszcze jedno pytanie, czy ten silnik ma "Zubożenie" ?
noxes napisał(a):Hmm mniejsza masa samochodu
Tej opcji, też nie wykluczam
-
lukasz2387
Jakiś czas temu, byłem właśnie na sprawdzeniu map. Ale gazownik rozłożył ręce i powiedział że wszystko jest w porządku.
Poszukam jeszcze dobrego fachowca od BRC na terenie Warszawy lub okolic, i jeszcze raz sprawdzę
Poszukam jeszcze dobrego fachowca od BRC na terenie Warszawy lub okolic, i jeszcze raz sprawdzę
-
lukasz2387
witam, ja mam to samo na tej samej in-stalce, chyba tak ma być ,a co fachowca w warszawie od brc to daj znać jak coś znajdziesz, bo na ul.maciejki w WA-WIE to raczej szkoda czasu, byłem tam na poprawce , ładnie mówią ale wiedzą tyle co i ja o tej instalacji ,hee , pzdr
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
m323m napisał(a): ul.maciejki w WA-WIE
Właśnie tam chciałem się wybrać ale widzę że niema sensu
m323m napisał(a): ja mam to samo na tej samej in-stalce, chyba tak ma być
Wydaje się że to wina ustawień, ale na pewno tak nie powinno byc
Pozdr.
-
lukasz2387
Miałem dwie instalki gazowe ..na mieszalniku w Espero i teraz wtrysk w Madzi. Efekt o którym piszesz występował w obu instalacjach. Do dziś nie znam przyczyny, chociaż bardzo zastanawiam się nad praca parownika. Niezależnie od tego czy jest to nowa instalka, czy już trochę pracująca, pod koniec gazu w butli samochód lepiej chodzi.
- Od: 31 sie 2007, 21:14
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GF FS
Miałem wcześniej Astrę I, też na mieszalniku i tam tego nie było. Znajomy ma Cordobę na sekwencji( chyba staga) i jest dobrze.
-
lukasz2387
miałem dokładnie to samo końcówka lpg i lepiej przyspieszał wcześniej kme silver teraz w madzi stag300+ ja bym to zaliczył do pozytywów byle było by tak częściej poza tym zero problemów z lpg
- Od: 29 mar 2011, 21:02
- Posty: 109
- Skąd: Kobyłka/Warszawa
- Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!
trebuh_b napisał(a): ja bym to zaliczył do pozytywów
No nie wiem, chyba że bym tankował dwa razy w ciągu dnia za 10zł Ale nie oto chodzi
W kurza mnie to strasznie, kiedy mam dużo gazu a samochód muli, przy wyprzedzanie bez redukcji nie próbuj, o wyciu silnika już nie wspomnę Po prostu "męczarnia" nie jazda
-
lukasz2387
lukasz2387 napisał(a):trebuh_b napisał(a): ja bym to zaliczył do pozytywów
No nie wiem, chyba że bym tankował dwa razy w ciągu dnia za 10zł Ale nie oto chodzi
W kurza mnie to strasznie, kiedy mam dużo gazu a samochód muli, przy wyprzedzanie bez redukcji nie próbuj, o wyciu silnika już nie wspomnę Po prostu "męczarnia" nie jazda
to lipa a jakie jest ciśnienie gazu przy pełnym baku???? jak pamiętam powinno być ok 1bara
u mnie lepiej jeździ gdy mało ale gdy cały bak to nie widzę jakiegoś strasznego pogorszenia osiągów
- Od: 29 mar 2011, 21:02
- Posty: 109
- Skąd: Kobyłka/Warszawa
- Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!
No właśnie według Pana fachowca u którego był montowany gaz, jest wszystko w porządku
lipa straszna...
lipa straszna...
-
lukasz2387
Dwie rzeczy (na chłopski rozum) :
1. Może jest tak, że przy pustej butli mieszanka jest bardziej zubożona i to bardziej pasuje silnikowi.
Jednak to niebezpieczna teoria bo uboga mieszanka jest niebezpieczna dla silnika ponieważ czas spalania mieszanki gazowej jest odwrotnie proporcjonalny do ilości gazu w mieszance.
Więc zubożanie mieszanki ma przykre konsekwencje dla silnika w postaci strzałów w kolektor dolotowy i upalania zaworów.
2. IHMO bardziej prawdopodobna jest teoria, że w prawie pustym zbiorniku gaz jest bardziej rozprężony lub więcej gazu jest rozprężonego i to ma pozytywne przełożenie na efektywność zasilania silnika.
1. Może jest tak, że przy pustej butli mieszanka jest bardziej zubożona i to bardziej pasuje silnikowi.
Jednak to niebezpieczna teoria bo uboga mieszanka jest niebezpieczna dla silnika ponieważ czas spalania mieszanki gazowej jest odwrotnie proporcjonalny do ilości gazu w mieszance.
Więc zubożanie mieszanki ma przykre konsekwencje dla silnika w postaci strzałów w kolektor dolotowy i upalania zaworów.
2. IHMO bardziej prawdopodobna jest teoria, że w prawie pustym zbiorniku gaz jest bardziej rozprężony lub więcej gazu jest rozprężonego i to ma pozytywne przełożenie na efektywność zasilania silnika.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości