Jak obniżyć ciśnienie?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez noxes » 1 cze 2011, 13:50

Mam b. duże ciśnienie(wg mnie) mam ciśnienie 1.30 i nie da się go obniżyć. dlaczego? W czym szukać przyczyny? Wtryski magic jet(prawie nowe), reduktor OMVL, elektronika stag 200. Samochód wydaje się być zamulony przez to. Spalanie wychodzi mi 12/100
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez gazparts » 1 cze 2011, 14:36

ciśnienie w omvl reguluje się śrubą na 13 klucz z niej wychodzi króciec :) , w ten sposób regulowałeś ?
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez noxes » 1 cze 2011, 17:31

Nie. Tego nie ruszałem bo nawet nie wiedziałem, że on coś takiego posiada. Tą śrubę należy wkręcać czy wykręcać?
hmm jest problem, nie uświadczyłem tej śruby...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez gazparts » 1 cze 2011, 21:11

daj fotkę reduktora
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez noxes » 1 cze 2011, 21:54

Własnym zdjęciem nie dysponuję ale jest on taki http://www.jakart.pl/IMG/dream/reduktor.gif
A ciśnienie reguluje się krućcem od podciśnienia?
Wkręcać czy wykręcać i ile?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez no_fear » 3 cze 2011, 08:21

noxes napisał(a):A ciśnienie reguluje się krućcem od podciśnienia ?

na to wygląda ;)
noxes napisał(a):Wkręcać czy wykręcać i ile ?

podepnij kabelek, włącz program, przekręć minimalnie w jedną stronę i zobacz co się będzie działo :P
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 14:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez Lukano » 3 cze 2011, 11:01

No i co Ci da obniżenie ciśnienia? Raczej nie obniżkę spalania.
Po zmianie ciśnienia będziesz i tak musiał robić nowe mapy, dostosować je do ciśnienia.
a 12 na sto ot tak dużo?
Bagieta 1,8 też mi przynajmniej tyle pali.
raczej posprawdzaj ustawienia i mapy.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 18:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez noxes » 3 cze 2011, 13:12

Hmm spalanie jakie jest takie jest. W zimę miałem 10 i do puki nie wyjąłem akumulatora też było 10. Mam za duże ciśnienie bo aż 1.30 i już mi kilka razy wywaliło błąd, że za wysokie ciśnienie.

no_fear napisał(a):podepnij kabelek, włącz program, przekręć minimalnie w jedną stronę i zobacz co się będzie działo

Hmm tyle to i ja wiem
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Lukano » 3 cze 2011, 20:41

noxes napisał(a):Hmm spalanie jakie jest takie jest. W zimę miałem 10 i do puki nie wyjąłem akumulatora też było 10. Mam za duże ciśnienie bo aż 1.30 i już mi kilka razy wywaliło błąd, że za wysokie ciśnienie.

ja też mam 1,3 i nie uważam go za wysokie. Jak podłączysz się do sterownika to sprawdz jakie masz ustawione.
raczej nie tędy droga. Dopóki się nie podepniesz to jest gdybanie.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 18:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez noxes » 3 cze 2011, 21:07

Mam kabel i nie raz podłączałem się. Za każdym razem mam ciśnienie po auto kalibracji 1.3. Za każdym razem też jest błąd za wysokiego ciśnienia, dlatego chcę go obniżyć. Duże ciśnienie na listwie wtryskowej skutkuje przeciwdziałaniem sile otwierającej zaworki we wtryskach czego następstwem może być/jest słabsze przyspieszanie tudzież zamulenie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Lukano » 4 cze 2011, 08:07

Trochę to dziwne, ale próbuj. U mnie miałem 1,6 niedawno ciśnienie i nie miałem błędu za wysokiego ciśnienia. Zmniejsz to ciśnienie, autokalibracja a potem ustaw na drodze, może coś da.
W obu mazdach mam 1.3 i chodzą jak złoto.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 18:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez noxes » 5 cze 2011, 08:59

A moja niestety nie chodzi jak złoto :|
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez noxes » 12 cze 2011, 12:18

Aktualizacja
A więc tak po wkręceniu śruby od regulacji cisnienia silnik jak by opadł z sił. Wolniej wkręcał sie na obroty i bardziej buczał. Po wykręceniu śruby zmniejszyły sie obroty biegu jałowego i zaczęla nierówno pracować, ale za to zyskała na mocy tudzież przyspieszeniu. I teraz pytanko czy wykręcając tą śrubę zwiększyłem spalanie?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez gazparts » 12 cze 2011, 12:38

a zrobiłeś regulację? autokalibrację itd
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez noxes » 12 cze 2011, 16:10

Wstyd sie przyznać, ale jeszcze nie. Pokręciłem tylko tym króćcem bo byłem ciekaw efektów. Ogólnie samochód teraz praktycznie cały czas stoi.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez noxes » 21 cze 2011, 22:36

Auto kalibracja zrobiona, samochód ładnie się wkręca w obroty. Spalanie narazie jest nie wiadomą, ale nie więcej niż 12/100
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez rrrobson » 22 cze 2011, 06:16

A czasy wtrysków PB na PB oraz PB na LPG się zgadzają :?: Bo po auto kalibracji nie zawsze jest do końca super. Najlepiej jak byś dał jakieś screeny z programu, którym ustawiasz instalację.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 18:16
Posty: 281 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez noxes » 22 cze 2011, 07:38

ze screenami to będzie problem, a raczej sporo trzeba będzie poczekać bo nie wiem kiedy znów będę miał czas tam zajrzeć :|
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG