witam.
jeżdżę Mazdą 626 (IV) 1995 1.8 16V mam kilka problemów z instalacją Stag4 listwa valtek. nie wiem już kogo słuchać i nadal nie wiem co mam zrobić. wszyscy mówią mi co innego. pierwszy problem jest taki: rano na zimnym silniku podczas przełączania można zauważyć kilka faz – skoki na obrotach, przy ostatniej fazie przełączania przez ok. 5 – 7 sekund bardzo ściąga go na obrotach – nawet do 200, co wg. mnie nie jest rzeczą normalną. podnoszona była temp. przełączania nic nie pomogło. drugi mianowicie ważniejszy problem jest taki, że podczas hamowania silnikiem potrafi strzelić (zawsze), przy czym czasami (ostatnio często) dzieje się dziwna rzecz – po strzale ściągnie go na obrotach, następnie wciskanie gazu nic nie powoduje, tzn. samochód nie przyśpiesza, tak jak by wypalał ostatki gazu z parownika rur itp. i gaśnie, jeśli zgaśnie – jest tragedia, mianowicie odpalenie go wymaga trzymania (dość długiego) czasami nawet aż 5 – 6 sekundowego trzymania kluczyka na on. gdy już sie odpali autko – nie chce się przełączyć na gaz. najlepiej jak postoi ok. 5 – 10 minut nie odpalone potem po włączeniu dopiero się przełączy... dodam jeszcze, że na benzynie wszystko chodzi pięknie. ostatnio wymienilem filterki, nie pomogło, wyczyszczenie świec także nie pomogło. świece i kable wymienialem ok 1,5 roku temu. prosze o pomoc
626 ge 1.8 stag4 – strzela, gaśnie, nie przełącza się, sciąga na obrotach
Strona 1 z 1
jedz chłopie do dobrego gazownika
jak ma PB oki to i na gazie MUSI być dobrze
jak ma PB oki to i na gazie MUSI być dobrze
bananmin napisał(a):jedz chłopie do dobrego gazownika
jak ma PB oki to i na gazie MUSI być dobrze
potwierdzam a na pewno zmienił bym te walteki na magi jety
masz źle zestrojoną instalke
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
daruj sobie magiki u mnie wytrzymaly 32tysie lepiej dolozyc i kupic hanie np
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
byłem u gasmana, wymieniłem swiece, zrobił mi kalibracje, nic nie pomaga, dla proby zamienił listwe na nową, tak jak poprzednio valteka, problem na troche ustąpił, ale kolo krzyknął mi 450 za tą listwę, to go wyśmiałem, powiedziałem ze kupie jakąś na allegro za 160, widziałem że są takie jak on mi chciał wcisnąć. pytanko: jaką w końcu najlepiej wybrać?
- Od: 2 kwi 2011, 10:19
- Posty: 5
a wiec zacznijmy od filtra
http://www.drypa.pl/produkt803_FILTRY_D ... tawa_.html pojedyncze wyjscia
czujnik temperatury
http://www.drypa.pl/produkt587_CZUJNIKI ... istwy.html
listwa romano
http://www.drypa.pl/produkt1475_AKCESOR ... omano.html
i na koniec wtryskiwacze
http://www.autogaz-market.pl/wtryskiwac ... m-red.html
plus przejsciowki
http://www.autogaz-market.pl/akcesoria- ... h2000.html
wydaj raz i miej spokoj na lata a jak nie to dalej bujaj sobie na eletkrozaworach waldemarach pozdro
http://www.drypa.pl/produkt803_FILTRY_D ... tawa_.html pojedyncze wyjscia
czujnik temperatury
http://www.drypa.pl/produkt587_CZUJNIKI ... istwy.html
listwa romano
http://www.drypa.pl/produkt1475_AKCESOR ... omano.html
i na koniec wtryskiwacze
http://www.autogaz-market.pl/wtryskiwac ... m-red.html
plus przejsciowki
http://www.autogaz-market.pl/akcesoria- ... h2000.html
wydaj raz i miej spokoj na lata a jak nie to dalej bujaj sobie na eletkrozaworach waldemarach pozdro
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
byłem u innego gasmana, który powiedział mi że poprzednik to fuszernik (jak każdy) podłączył mi staga pod kompa, okazuje się, że reduktor nie łapie temperatury. podobno powinien się rozgrzać w 2 minuty do temperatury ok 50-60 stopni, lecz ma tylko około 30-40. czym to może być spowodowane? płyn w chłodnicy jest uzupełniony.
- Od: 2 kwi 2011, 10:19
- Posty: 5
Po pierwsze trzeba wyregulować skok tłoczka we wtryskiwaczu, po drugie najlepiej znaleźć dobrego gazownika. Daj znać skąd jesteś to może kogoś polecę
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
co moze miec skok tloczka do temp reduktora? wtryski sa jako tako kalibrowane zanim wyjada z fabryki ,pytam bo nie wiem
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Valteki trzeba kalibrować przed pierwszym montażem i potem powtarzać to co 10 tys.
Co do reduktora – stwierdzono na podstawie komputera że nie łapie temperatury czy "na dotyk" ?
Jeżeli pierwsza opcja – to może być źle wybrany typ czujnika temperatury...
radzę znaleźć dobrego gazownika, bo inaczej może być cieżko.
Co do reduktora – stwierdzono na podstawie komputera że nie łapie temperatury czy "na dotyk" ?
Jeżeli pierwsza opcja – to może być źle wybrany typ czujnika temperatury...
radzę znaleźć dobrego gazownika, bo inaczej może być cieżko.
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
jedz do banannima to tylko 250 km a inwestycja napewno sie oplaci umow sie wczesniej na pw
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości