Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez gazparts » 4 maja 2015, 21:12

brał bym qboxa plusa .
Reszta obojętnie i demontaż kolektora -obowiązkowo jakieś fotki dla potwierdzenia, że był zdejmowany :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez hasiolis » 5 maja 2015, 17:02

A mógłbyś napisać dlaczego ten sterownik byś brał??

Kolektor będzie demontowany :)
Dzięki i pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 kwi 2015, 20:44
Posty: 19
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Mazda 3 BK 2004 TOP SPORT
2.0 16v 150 KM

Postprzez gazparts » 5 maja 2015, 17:30

bo montuje i mam porównanie :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez hasiolis » 5 maja 2015, 19:55

No i konkretna odpowiedź ;) Dzięki
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 kwi 2015, 20:44
Posty: 19
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Mazda 3 BK 2004 TOP SPORT
2.0 16v 150 KM

Postprzez Klamidas » 8 maja 2015, 00:17

A może taki zestaw –
Sterownik Zenit Pro bez OBD
Reduktor Gurtner Srebrny
i wtryskiwacze Herkules

To jest całkiem rozsądny zestaw. Przemyśl to.
Klamidas
 

Postprzez makmarc » 8 maja 2015, 06:00

Klamidas napisał(a):A może taki zestaw –
Sterownik Zenit Pro bez OBD
Reduktor Gurtner Srebrny
i wtryskiwacze Herkules

To jest całkiem rozsądny zestaw. Przemyśl to.


A w czym ten zestaw miałby być rozsądny, bo ja tego bym nie dotykał?
makmarc
 

Postprzez gazparts » 8 maja 2015, 13:47

dokładnie wspierajmy Dobre Polskie produkty
stag, agis , tech , barrakuda , acr, tur to dobre produkty
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Klamidas » 12 maja 2015, 22:45

W tym, że Auto Gaz Centrum zapewnia sprzęt wysokiej klasy. Zenit Pro to bardzo dobry sterownik, z resztą pozostałe komponenty dorównują poziomem. Poza tym Auto Gaz Centrum ma sieć warsztatów w których pracują bardzo dobrzy mechanicy.
Ty może napisz dlaczego byś się nie dotykał do tego sprzętu.
Klamidas
 

Postprzez gazparts » 15 maja 2015, 22:21

A jak wygląda w AGC naprawa zawieszonego sterownika zenit z 2008- 2009r?
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez mazdausers » 9 cze 2015, 19:38

Witajcie.Jestem nowy na forum. Przystąpiłem ponieważ zastanawiam się nad zakupem mazdy 6 z 2007 r. 2.0 16v przebieg 143000. Chciałbym ją zagazować. Jak się ona sprawuje w gazie? Coś wiecie na ten temat? Dzięki pozdrawiam.

Dopisano 9 cze 2015, 20:41:

Auto mam sprawdzone. Od ojca mojego kolegi 5 lat serwisowane w ASO później u jednego mechanika. Jednak silnik 2.0 mnie przeraża pod względem spalania dlatego myślę o gazie. Dzięki za pomoc.
Początkujący
 
Od: 2 cze 2015, 11:41
Posty: 22
Auto: mazda rx-8
2005

Postprzez t34567 » 9 cze 2015, 23:01

2.0 wcale nie pali tak dużo. A na gazie- wiadomo, taniej, no i sprawuje się dobrze, jeśli ktoś ma założony odpowiednio dobrany zestaw i dobrze zestrojony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2013, 23:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez mazdausers » 11 cze 2015, 13:26

Co proponujesz? Robię około 3000km miesięcznie diesla nie chciałem. Trudno znaleźć coś dobrego z niezadużym przebiegiem a co benzynka to benzynka.
Początkujący
 
Od: 2 cze 2015, 11:41
Posty: 22
Auto: mazda rx-8
2005

Postprzez emilioo » 30 cze 2015, 21:57

czy może mi ktoś napisać po co zdejmować kolektor?

zastanawiam się nad instalacja LPG.

muszę pojeździć i popytać po instalatorach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2014, 12:31
Posty: 36 (0/1)
Skąd: Garwolin
Auto: mazda 3 2.0 benz 2005

Postprzez oldwin » 1 lip 2015, 16:05

co by wióry nie dostały się pod zawory.. nie wież magikom, którzy będą wmawiać że mają swoje sposoby na zrobienie nawiertów bez zrzucenia kolektora..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2013, 14:55
Posty: 136 (1/5)
Skąd: Białystok
Auto: Subaru Legacy VI 2.5 H4 2017 CVT+LPG (Qbox Plus, AC R01 Red, AC W03)
Mazda 3BL (sedan) US 2.0 AT 2010+LPG (QBox, Zavoli N, Barracudy pojedyncze)
gdyby wymieniać co było to by strony nie starczyło

Postprzez makmarc » 2 lip 2015, 00:15

oldwin napisał(a):co by wióry nie dostały się pod zawory.. nie wież magikom, którzy będą wmawiać że mają swoje sposoby na zrobienie nawiertów bez zrzucenia kolektora..


Dokładnie, zawsze bezpieczniej jest go zdjąć, ale to wiąże się z dodatkową pracą i czasem, dlatego niektórym się nie chce.
makmarc
 

Postprzez emilioo » 12 lip 2015, 12:51

LPG założone. Wtryski hana, sterownik Stag, zbiornik 55 litrów w kole zapasowym. Spalanie po pierwszym wyjeżdżonym zbiorniku gazu wyszło 10,8 l/ 100 km. Nie wiem czy dużo czy mało. Kolektor zdejmowany. Osobiście widziałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2014, 12:31
Posty: 36 (0/1)
Skąd: Garwolin
Auto: mazda 3 2.0 benz 2005

Postprzez dzux » 12 lip 2015, 17:32

Co to jest to OBD?
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 21:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Postprzez makmarc » 12 lip 2015, 20:02

OBD – On Board Diagnostic – system diagnostyki pokładowej, początkowo oznaczony jako OBD I, diagnostykę przeprowadza sterownik silnika sprawdzając np. podzespoły odpowiadające za emisję spalin, a w razie jakiejś awarii odczytuje i zapisuje błędy, informując o tym za pomocą kontrolki MIL popularnie zwanej CHECKIEM, później powstało OBD II, które ma więcej funkcji, ale to nie miejsce na takie dyskusje.
makmarc
 

Postprzez scorpioc15 » 21 lip 2015, 09:38

Witam wszystkich
Jestem nowy na forum i jeszcze nie zdążyłem do tej pory zbytnio zaznaczyć swojej obecności ale to dlatego, że od niespełna tygodnia jestem póki co zadowolonym posiadaczem Mazdy 3 2.0
Postanowiłem w pierwszej kolejności założyć jej instalację LPG ponieważ od zawsze jeżdżę na LPG i wiem, że mi się to opłaca. Nigdy jednak nie zakładałem LPG ponieważ przeważnie nabywałem dotychczasowe samochody z instalacjami. Zorientowałem się wstępnie i szczerze mówiąc w Rzeszowie chcąc założyć dobrą instalację to graniczy niekiedy z niemożliwością a to dlatego, że dzwoniąc do większości warsztatów wszyscy chcą montować Lovato albo LPG techa. Nie mam pojęcia co do jakości tych instalacji, napewno nie są drogie ponieważ koszt, to 2300zł. Zachwalają je ci gazownicy ze względu na to, że całość robi jedna firma i jest im lepiej zestroić. Może wypowiecie się jakoś na ten temat ??
Natrafiłem jednak na warsztat, który co prawda również zaproponował mi lovato ale z alternatywą na Staga który będzie droższy. Zestaw składałby się z:
Stag 4 Qbox
Wtryski; Hana (powiedzieli, że Baracuda jest droga i nie lepsza)
reduktor ACR01 Stag
Wszystko w cenie 2800zł bez lubryfikacji ( nie chcę tego).

Z tego co już tutaj czytałem, powinien być to dobry zestaw, ale może jeszcze ktoś byłby w stanie coś do tego dodać ?

Jeśli chodzi o warsztat to chyba nie jest najgorszy, polecił mi go znajomy, najbliższy termin mają na 10 sierpnia, gdzie cała reszta warsztatów robi prawie od razu co oznacza, że nie mają kolejek...
Początkujący
 
Od: 17 cze 2015, 08:19
Posty: 10
Auto: Mazda 3 2.0

Postprzez piotrekkk1985 » 21 lip 2015, 09:41

Skontaktuj sie z kolega bananmin i bedzie Pan zadowolony ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 21:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG