Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć?
Cokolwiek byś nie dał, niech nikt Ci nie puści autokalibracji... Każdy powie, by zapodać inną elektronikę, założy mu majster i co wtedy skoro nie będzie wiedział co z czym się je... Ja jakoś założyłem Staga, choć miałem inny wybór. Wielu tak również jeździ.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Witam, chcę założyć instalacje LPG do mojej Mazduni 3 2.0 Benzyna 2004r Jaka by była najbardziej odpowiednia do tego silnika ?
Dzięki za ewentualne podpowiedzi.
Dzięki za ewentualne podpowiedzi.
-
KrzysiekK76
Najodpowiedniejsza będzie taka, która będzie prawidłowo zamontowana i wyregulowana i regularnie serwisowana
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Klucz do sukcesu:
– komponenty instalacji dobrane do parametrów silnika
– poprawny montaż tychże komponentów
– dbanie o instalację (regularne serwisy etc.)
Mając odhaczone te punkty to możesz skupić się na wyborze dłuższej gwarancji na sterownik, zasięgu gwarancji, popularności danej instalacji.
Też stawałem nie jeden raz przed wyborem instalacji do samochodów. Celowałem w polskie opcje (osobiście za włoskie marki podziękowałem, choć Ci którzy mają, pewnie chwalą – i dobrze, ich prawo). Ja chwalę to co u mnie pod maską pracuje. Z polskich masz sporo opcji instalacji – one mają w większości większe zagęszczenie warsztatowe.
– komponenty instalacji dobrane do parametrów silnika
– poprawny montaż tychże komponentów
– dbanie o instalację (regularne serwisy etc.)
Mając odhaczone te punkty to możesz skupić się na wyborze dłuższej gwarancji na sterownik, zasięgu gwarancji, popularności danej instalacji.
Też stawałem nie jeden raz przed wyborem instalacji do samochodów. Celowałem w polskie opcje (osobiście za włoskie marki podziękowałem, choć Ci którzy mają, pewnie chwalą – i dobrze, ich prawo). Ja chwalę to co u mnie pod maską pracuje. Z polskich masz sporo opcji instalacji – one mają w większości większe zagęszczenie warsztatowe.
Dzięki za odpowiedź, zakładam STAG QBOX wtryski HANA i lubrikant, co sądzisz (sądzicie) o tym wyborze ?
Pozdro .
Pozdro .
-
KrzysiekK76
Jakie macie butle lpg tzn. ilu litrową? i jak rozwiązaliście problem z półką plastikową? chodzi mi o hatchbecka 3 bk.
Gaziarz mi proponuj zbiornik 48 litry, ale będzie wystawał ponad podłogę bagażnika, zastanawiam się czy trzeba tą półkę całkiem wywalić czy można wyciąć w niej środek na kształt samej butli, a boki zostawić co by mieć równą podłogę.
U mnie wyszło tak butla 48l
Gaziarz mi proponuj zbiornik 48 litry, ale będzie wystawał ponad podłogę bagażnika, zastanawiam się czy trzeba tą półkę całkiem wywalić czy można wyciąć w niej środek na kształt samej butli, a boki zostawić co by mieć równą podłogę.
U mnie wyszło tak butla 48l
Taco napisał(a):Też stawałem nie jeden raz przed wyborem instalacji do samochodów. Celowałem w polskie opcje (osobiście za włoskie marki podziękowałem, choć Ci którzy mają, pewnie chwalą – i dobrze, ich prawo). Ja chwalę to co u mnie pod maską pracuje. Z polskich masz sporo opcji instalacji – one mają w większości większe zagęszczenie warsztatowe.
W pełni się zgadzam. Polską instalacje naprawi się w każdym praktycznie warsztacie gazowym.
Z włoskimi jest duży problem a naprawa czy serwis instalacji holenderski to już tragedia jeżeli chodzi o dostepność warsztatów i części zamiennych. Do tego koszty naprawa i serwisowania instalacji zwłaszcza holenderskich są 0 200-300% większe niż w przypadku polskich instalacji.
Doskonale wiedzą to posiadacze instalacji BRC, którzy nie mogą znaleźć nikogo kto im ogarnie instalacje.
- Od: 27 paź 2016, 15:36
- Posty: 25
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 1.6 benzyna 2004
Witam dostałem propozycję takich zestawów do montażu w mojej Mazdzie :
1: BRC SQ 32 OBD – PEŁNA WŁOSKA KOMPLETACJA
2. Prins VSI-2.0, PEŁNA HOLENDERSKA KOMPLETACJA
Obie z gwarancją 2 butla w kole 47L
Lubryfikatora na życzenie.
Ktoś ma może którąś u siebie? Jak to się sprawuję z naszymi silnikami?
Co innego można założyć?
Pozdrawiam
1: BRC SQ 32 OBD – PEŁNA WŁOSKA KOMPLETACJA
2. Prins VSI-2.0, PEŁNA HOLENDERSKA KOMPLETACJA
Obie z gwarancją 2 butla w kole 47L
Lubryfikatora na życzenie.
Ktoś ma może którąś u siebie? Jak to się sprawuję z naszymi silnikami?
Co innego można założyć?
Pozdrawiam
W jakich cenach te instalacje ?
To to sobie daruj, to nic nie szkodzi ale też nie pomaga.adrinek napisał(a):Lubryfikatora na życzenie
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ja w BL 2.0 mam BRC i to już któreś z kolei auto z tą instalacją i NIGDY się nie zawiodłem dosłownie ZERO najmniejszych problemów. Prins to top model, ale czy warto, -nie wiem (ja szedł bym w to tylko w przypadku gdy nic innego by się nie dało założyć ze względu na cenę.
Właśnie, co do prinsa mam takie samo zdanie. BRC słyszę różne opinie, ale to też zależy kto i jak ją założy, i wyreguluję. Ale raczej więcej opinii jest pozytywnych. Osobiście śmigam na Stagu, i paru znajomych i nikt nie narzeka/ł.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Witam panowie a co powiedzie na instalację Elpigaz :
Instalacja Elpigaz z obd + dotrysk benzyny powyżej 3,5 tyś obrotów + butla w kole + wlew obok wlewu paliwa + wyrównanie bagażnika coś ala pianka tylko twarde za 3400zł gwarancja na całą instalację nie na pojedyncze podzespoły. Gazownik mówił że sprawdzanie luzów co 30tyś ( regulacja za pomocy wymiany szklanek podobno nasze silniki tak mają tj 2.0 150 km 2006r po lift). Ktoś ma taką instalację i zrobił już na niej sporo kilometrów ? Dzięki Pozdro
Instalacja Elpigaz z obd + dotrysk benzyny powyżej 3,5 tyś obrotów + butla w kole + wlew obok wlewu paliwa + wyrównanie bagażnika coś ala pianka tylko twarde za 3400zł gwarancja na całą instalację nie na pojedyncze podzespoły. Gazownik mówił że sprawdzanie luzów co 30tyś ( regulacja za pomocy wymiany szklanek podobno nasze silniki tak mają tj 2.0 150 km 2006r po lift). Ktoś ma taką instalację i zrobił już na niej sporo kilometrów ? Dzięki Pozdro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości