Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Seraf » 15 sty 2013, 14:47

w temacie o moim aucie zamieściłem info o instalacji jaką mam i na chwilę obecną jestem z niej mega zadowolony :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez grx1 » 12 kwi 2013, 10:11

radzi89 napisał(a):Jesli za ten 1500 zl wiecej instalacjaby Ci sie nie zwrocila to moim zdaniem bez sensu jest niszczenie w ten sposob autka.. Jezdzisz niewiele , masz malutki przebieg... Mazda malo pali , po co takie zabawy?
mało pali? mi 13l pb po mieście (normalna jazda) a 10 l średnio

Dopisano 12 kwi 2013, 10:17:

a jak w twojej okolicy nie było 1.6, tylko same europejskie 2.0, to gratuluję: ja nie mogłem przez pół roku znaleźć w 7 województwach 2.0 godnego uwagi[/quote] – byłem w identycznej sytuacji w okolicy Lublina ze wszystkich obejrzanych 3 tylko 2.0 były godne zakupu. Więc nabyłem drogą kupna. ps. nie mam czasu na jechanie po mazdę do Gdańska która tam stoi...na pustakach.
grx1
 

Postprzez radzi89 » 12 kwi 2013, 12:21

Ale żeś wygrzebał post sprzed dwóch lat :P

Poza tym co to wszystko ma wspólnego z tym tematem ? Nie dotyczy spalania, szukania egzemplarza, ani czasu wolnego :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez krynio79 » 1 maja 2013, 00:49

własnie zamierzam "zepsuć" :D trochę swoją mazde i mam pytanie do tych co się orientują w tym temacie.
Na forum LPG znalazłem taką informacje

W tym kolektorze są klapki dynamizujące przepływ powietrza, tuż przy samej głowicy.
W tych silnikach raczej zawsze wiercimy się w samej głowicy, nie w kolektorze, a to po to, by uniknąć kolizji z klapkami i przwiercenia w sposób stwarzający ryzyko podsysania lewizny

zastanawiam się jak Wy macie zrobione nawierty?
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 12:41
Posty: 38
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 2003 BK 2.0B

Postprzez WisniaUs » 1 maja 2013, 10:53

KRYNIO zadzwon do Bananmina on ci wszystko wytłumaczy jest specem nad specami a na twoim miejscu z łodzi to bym walil do niego na montaż.tutaj masz namiary na niego,ma na imie Krzysztof http://www.autogaz-busko.pl
WisniaUs
 

Postprzez krynio79 » 1 maja 2013, 12:51

jednak Bananmina to fachura ponad 200km od Łodzi więc średni to pomysł w razie jakiś napraw gwarancyjnych ,strojeń itp także raczej odpada bo w razie jakiś problemów to trzeba mieć dzień wolny ,choć załuje :)

chodzi mi o użytkowników Mazdy 3 w silnikiem 2.0 którzy mają założoną instalke i orientują się czy nawierty robi się kolektorze czy w głowicy, jak jest lepiej?czy nie ma róznicy?byle zrobić to z głową?
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 12:41
Posty: 38
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 2003 BK 2.0B

Postprzez WisniaUs » 1 maja 2013, 13:20

No OK zadzwon sobie wiec do bananmina i zapytaj o te nawierty.
WisniaUs
 

Postprzez midettt » 17 maja 2013, 06:53

krynio79 jest tak jak mówisz z tymi odwiertamia. Powinny być wykonane jak najbliżej lub w samej głowicy
Początkujący
 
Od: 27 mar 2013, 07:55
Posty: 5
Auto: mazda 3 BK 2.0 110KW Sedan 2004r

Postprzez hubertgal » 20 maja 2013, 12:43

A ja mam pytanie, jaki Panowie zakład gazowniczy polecają w Warszawie?

Chciałem założyć w przyszłości gaz do swojej Mazdy3 2.0 (jak już tylko do mnie dotrze) i zastanawiam się gdzie to zrobić. Wiem, że poza Warszawą jest dużo fajnych zakładów, ale jakoś nie uśmiecha mi się na każdy przegląd jeździć 100km za Warszawę.
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez blaze007 » 22 maja 2013, 15:06

Jestem w trakcie montażu instalacji w MIGAZ-S na ul Modlińskiej... Zakład przez wielu polecany... chociaż jest też garść negatywnych opinii... Z drugiej strony na termin czeka się 1-1,5 miesiąca...
Cóż więcej napisze jak już odbiorę autko i przegazuję :> je na trasie
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2012, 20:22
Posty: 285 (1/2)
Skąd: Warszawa/Legionowo
Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM

Postprzez hubertgal » 22 maja 2013, 15:13

A co zakładasz?
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez Roman8 » 22 maja 2013, 15:38

Nie miałem styczności nigdy, ale jakbyś myślał o STAGu to oni na swoje stronie wymieniają warsztaty partnerskie:
http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warszta ... ckie#lista

Sam ciekaw jestem opinii o tym ALLTOP, Chodecka 1D.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 13:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez blaze007 » 23 maja 2013, 21:54

Autko już odebrane a co do konfiguracji to
Ecu stag 300 premium
reduktor ac r01
wtryski hana zielone
przejechałem ok 100 km i nie widze żadnych niepokojących objawów... pod koniec maja I'm going to Hel :D więc sprawdzę w trasie

co do ciekawostek to butla w koło zainstalowana najmniejsza a wystaje około 5cm
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2012, 20:22
Posty: 285 (1/2)
Skąd: Warszawa/Legionowo
Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM

Postprzez hubertgal » 23 maja 2013, 21:59

O właśnie, jak to jest z butlą w bagażniku? Trzeba jakoś modyfikować podłogę w sytuacji kiedy ona wystaje? Czy jest na tyle płasko, że jest sobie spokojnie pod podłogą?
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez artureck » 23 maja 2013, 22:56

U mnie też wystaje. Miałem coś kombinować ze styropianem, ale dałem sobie spokój. Położyłem matę i tyle.
Wino, kobiety i śpiew – więcej nie dam rady.
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2011, 21:14
Posty: 241 (0/1)
Skąd: z Galicji
Auto: Było: M3 BK 2.0 2007 LPG, sedan US-spec

Postprzez WisniaUs » 24 maja 2013, 00:31

Ja mam gąbką tapicerską 5 cm wyłożony bagażnik na to mata ( wykładzina standard) i na to jeszcze mata gumowa ori Mazda i jest piknie.Do butli wchodzi 36 ltr podtlenku na GRILL. <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez blaze007 » 24 maja 2013, 16:43

Wczoraj wykładałem styropianem 5cm... bez tego mata bagażnika strasznie się uginała... teraz jest git :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2012, 20:22
Posty: 285 (1/2)
Skąd: Warszawa/Legionowo
Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM

Postprzez blaze007 » 8 cze 2013, 18:13

No i co... powrót z "wakacji"
Przejechane około 1500 km po naszych drogach... Samochód zapakowany w 4 osoby + full bagażnik...
70% trasy po 7/S7, reszta w koło komina... troszkę w korkach... Jazda raczej dynamiczna przy takim obciążeniu – spalanie wyszło 10l LPG... więc sądzę że świetnie
Natomiast na trasie Warszawa – Wrocław tym razem lajtowo tylko w 2 osoby bez bagaży, prędkość średnio powyżej 110km/h – spalanie lekko poniżej 9l LPG :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2012, 20:22
Posty: 285 (1/2)
Skąd: Warszawa/Legionowo
Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM

Postprzez hubertgal » 9 cze 2013, 22:09

A możesz napisać jaką instalację masz założoną?
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez blaze007 » 10 cze 2013, 08:28

5 postów wyżej masz opis ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2012, 20:22
Posty: 285 (1/2)
Skąd: Warszawa/Legionowo
Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy LPG