Jak podpiąć ogrzewanie reduktora ?
Czyszczenie układu chłodzenia, nowa nagrzewnica, nowy później otwierający się termostat,dobre odpowietrzenie układu, więcej pomysłów nie mam.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Ja obstawiam jednak ten zawór, nie ma co pakować się w koszty jeśli nie sprawdziło się najprostrzych rozwiązań.
Wysłane z mojego HTC Vision
Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
obstawiam jednak ten zawór
jaki zawór?
Pytam, bo nie wiem nic o istnieniu zaworka na dopływie do nagrzewnicy, a jeśli taki istnieje, to montowanie parownika szeregowo z nagrzewnicą jest kardynalnym błędem – co się będzie dzieło latem, przy "wyłączonym" ogrzewaniu... zupełny brak przepływu przez parownik...
Jeśli macie jakieś zdjęcie nagrzewnicy, to proszę wstawcie i wskażcie ten zaworek.
Czy w wersjach GE zaworek również istniał, czy tylko jest zastosowana zmiana kierunku przepływu powietrza omijająca nagrzewnicę?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Poszukajcie fotorelacji z wymiany nagrzewnicy nawet mojego autorstwa i przestańcie zaworkowac:) a jak nie fotorelacja to jakiś manual-nie ma zaworka.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
To wytłumacz na jakiej zasadzie to działa, mądrzyć się każdy potrafi, super skoro nie ma zaworka to sterowanie klapami powietrza, czyli trzeba to sprawdzić czy klapy chodzą tak jak powinny, bo skoro kolega wymienił już wszystko a dalej nie ma grzania to trzeba sprawdzić wszystkie możliwości.
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Regulacja temperatury powietrza jest tylko na kierownicach poprzez mieszanie powietrza zimnego i ciepłego.
Nie madruje się, jestem zmarzlak i przerabiałem już chyba wszystko.poczytaj posty moje i kolegi Hazu.
Nie grzeje bo albo nie oddaje nagrzewnica temperatury:
-zapchana nagrzewnica,
-zepsuty termostat,
-słaby obieg czynnika chłodzącego, rdza w układzie,
-zapowietrzony układ chłodzenia.
Nie działa układ nawiewu:
-spadło ciegno regulacji temperatury,
-nie działa silnik regulacji,
-nie działa rezystor regulacji (pokrętło),
-syf w układzie przed nagrzewnica.
Podsumowując, ma grzania bo tttm.
Nie madruje się, jestem zmarzlak i przerabiałem już chyba wszystko.poczytaj posty moje i kolegi Hazu.
Nie grzeje bo albo nie oddaje nagrzewnica temperatury:
-zapchana nagrzewnica,
-zepsuty termostat,
-słaby obieg czynnika chłodzącego, rdza w układzie,
-zapowietrzony układ chłodzenia.
Nie działa układ nawiewu:
-spadło ciegno regulacji temperatury,
-nie działa silnik regulacji,
-nie działa rezystor regulacji (pokrętło),
-syf w układzie przed nagrzewnica.
Podsumowując, ma grzania bo tttm.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec napisał(a):Regulacja temperatury powietrza jest tylko na kierownicach poprzez mieszanie powietrza zimnego i ciepłego
Nie grzeje bo albo nie oddaje nagrzewnica temperatury:
-zapchana nagrzewnica,
-zepsuty termostat,
-słaby obieg czynnika chłodzącego, rdza w układzie,
-zapowietrzony układ chłodzenia.
Nie działa układ nawiewu:
-spadło ciegno regulacji temperatury,
-nie działa silnik regulacji,
-nie działa rezystor regulacji (pokrętło),
-syf w układzie przed nagrzewnic
to powiem tak.
-nowa nagrzewnica
-nowy termostat
-uklad czyszczony i nowy plyn
-wszystko odpowietrzone ok
-ciegna na miejscach
-silnik regulacji dziala prawidlowo
-jesli chodzi o pokretło zamkniecie /otwarcie zimnego to dziala
-tak jak ww czyszczony uklad,
A jesli podlacze reduktor tak,poprawi to ogrzewanie??
bez trojnikow prosto do nag a potem do reduktora i dalej w uklad, bez trojnikow. foto
A jesli podlacze reduktor tak,poprawi to ogrzewanie??
Nie, nie poprawi. Tak jak wyżej pisałem, chyba chodzi o temperaturę otwarcia termostatu. Kombinwałem jak Ty i nie miałem widocznych efektów.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Zacisnij weze od reduktora i zobacz czy sytuacja sie poprawi. W polaczeniu szeregowym (tylko jesli faktycznie nie ma zadnego zaworu !) sa 2 szkoly. Najpierw reduktor albo najpierw nagrzewnica. Lepiej grzeje jesli najpierw jest nagrzewnica, a przy malej mocy silnika nie stwarza to problemow z grzaniem reduktora. Wbrew pozorom reduktor ciezko zamrozic bo przeciez temperatura powrotu cieczy nie wynosi 20st. Wentylator chlodnicy sie zalacza ? jak wtedy wyglada temp nawiewu ?
-
Przemek323c
Przemek323c napisał(a): Wentylator chlodnicy sie zalacza ? jak wtedy wyglada temp nawiewu ?
wentylator chlodnicy zalacza sie normalnie bo slychac go a jak wyglada temperatura nawiewu to nie jestem w stanie tego powiedziec gdyz sa upaly i nie wlaczam nawiewu cieplego,a zima ciezko zalaczyc wentylator w mroz,
Zmienie termostat na mocniejszy i wtedy sie zobaczy bo innych pomysłow nie mam
Witam po założeniu gazu u mnie ogrzewanie osłabiło się więc próbowałem to naprawić wręcz polepszyć szybsze nagrzewanie się, zacząłem od kupna małego dogrzewacza elektrycznego na 3 świece żarowe polepszyło to lecz nie było to tak dobrze jak pierwotnie, zauważyłem ze wpięty szeregowo reduktor przydławiał obieg więc dokupiłem pompkę elektryczną od tego czasu w mroźne dni szybko mi się nagrzewa i mam (saunę) w aucie.
abudabdi napisał(a):Witam po założeniu gazu u mnie ogrzewanie osłabiło się więc próbowałem to naprawić wręcz polepszyć szybsze nagrzewanie się, zacząłem od kupna małego dogrzewacza elektrycznego na 3 świece żarowe polepszyło to lecz nie było to tak dobrze jak pierwotnie, zauważyłem ze wpięty szeregowo reduktor przydławiał obieg więc dokupiłem pompkę elektryczną od tego czasu w mroźne dni szybko mi się nagrzewa i mam (saunę) w aucie.
zrób jakąś fote jak i gdzie to podpiąłeś
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
układ po odpaleniu i włączeniu nagrzewa wodę do 50 stopni (zależy od termostatu można dać inny) po czym się wyłącza pompka jest obok lecz zdjęcie było robione przed kupnem pompki
Ale dlaczego ten reduktor wpięty jest szeregowo?
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
gik napisał(a):Ale dlaczego ten reduktor wpięty jest szeregowo?
trudno mi powiedzieć tak zostało zamontowane może tak było wygodnie ?
W niczym to nie przeszkadza przy -2 stopniach jak odpalę auto i włączę podgrzewacz to po upływie 3min. (na postoju) przełącza mi na gaz (w ustawieniach mam 30 stopni)
Ja nie widzialem jeszcze szeregowo, dlatego zimno, ale jak Ci dziala z patentami to oki :smile:
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
gik napisał(a):dlatego zimno
nie wydaje mi się bo ciepło idzie z silnika do kabiny później przez reduktor
Obecnie ciepło idzie z silnika do kabiny –>podgrzewacz->pompka elektryczna->reduktor.
Aha w taki sposob, w sumie nie wiem jak szybko nagrzewala sie mazda bez lpg, ale w poprzednim aucie po montażu lpg nie zauważyłem różnicy, połączenie równoległe.
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
czyli jakbym chciał podłączyć taki podgrzewacz to potrzebuje:
podgrzewacz
termostat bimetaliczny
przekaźnik
kable
montuje termostat bimetaliczny np. 50C na obudowie podgrzewacza, lub na wężu. Po osiągnięciu 50C termostat daje sygnał do przekaźnika który wyłącza grzanie. Jakiś dodatkowy przełącznik w kabinie.
tak?
podgrzewacz
termostat bimetaliczny
przekaźnik
kable
montuje termostat bimetaliczny np. 50C na obudowie podgrzewacza, lub na wężu. Po osiągnięciu 50C termostat daje sygnał do przekaźnika który wyłącza grzanie. Jakiś dodatkowy przełącznik w kabinie.
tak?
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości