Mazda Premacy 1.8 – Jaka instalacja LPG

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez delfinsoft » 18 sty 2011, 23:57

Witam !
Mam zamiar w tym tygodniu zagazować moją Premacy ale nie wiem czy mój gazownik
proponuje mi odpowiednią instalację LPG, <co?> twierdzi że najlepiej założyć STAGA 300+
podobno chodzi o dostępne ustawienie w tym compie ustawienie o nazwie – "zubożenie Mazda"
podobno chodzi o ustawienie mieszanki w zależności od obrotów (chyba)
i proponuje dodatkowo lubryfikator podciśnieniowy.
koszt całości to 2900zł

moje pytanie to czy macie Premacy z LPG, i jakie instalki
oraz jak się wam autka sprawują na gazie

pozdrawiam :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sty 2011, 21:48
Posty: 15
Skąd: Siemianowice Śl.
Auto: MAZDA PREMACY 1,8 STAG 300+

Postprzez gazparts » 19 sty 2011, 08:04

stag jest dobrą instalacją, podoła zubożeniu
zamiast lubryfikacji daj lepsze wtryski np hana 2000
a premacy 1,8 fajnie śmiga na gazie
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... Y%202001r/
co do lubryfikacji niepotrzebna ten silnik 1,8 to poprawiona trochę stara jednostka FP, a co z tym idzie gniazda zaworowe są wytrzymałe o czym przekonało się wielu użytkowników 626 na gazie :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez cirro » 20 sty 2011, 12:28

Witam!
To dobrze gazownik Ci polecił.
Ja mam w swojej Mazi instalację Stag 300+, wtryskiwacze Hana 2000. Użytkuję ją od 7 miesięcy, przejechałem ponad 12000 km i jest elegancko. Sterownik idealnie radzi sobie z mazdowskim silnikiem.Ważna jest instalacja, ale najważniejsze oczywiście gazownik, który to będzie stroił.
Pozdra!
Początkujący
 
Od: 2 sie 2010, 11:30
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323F 1,8 Sportive, 2000r, BJ

Postprzez lukasz2387 » 20 sty 2011, 13:29

bananmin napisał(a):co do lubryfikacji niepotrzebna ten silnik 1,8 to poprawiona trochę stara jednostka FP, a co z tym idzie gniazda zaworowe są wytrzymałe o czym przekonało się wielu użytkowników 626 na gazie :)


BRC przebieg auta na gazie 105 000 km, wymiana 1 jednego wtryskiwacza, z powodu zapchania.
Wygląda na to że jeszcze długo polata.

:)
lukasz2387
 

Postprzez Gorge » 20 sty 2011, 21:14

mam zamiar zagazowac mazde premacy 1.8 100KM Instalator powiedział ze załozy staga 4 lub plus i listwe OMVL i ze bedzie dobrze koszt 2200zł co o ty myślisz?Pozdro
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sty 2011, 21:06
Posty: 4
Skąd: kępno
Auto: Mazda Premacy 03r 1.8 101KM +lpg(stag 300+,listwa omvl,red.tomasetto alaska.)

Postprzez delfinsoft » 20 sty 2011, 21:38

Po ustaleniach z gazownikiem (uwzględniając twoje bananmin uwagi) ma założyć STAGA 300+ wtryski hana 2000 bez lubryfikatora koszt 3000zł.
auto oddaję w poniedziałek
Dzięki za podpowiedzi
ps. inny "gazownik"chciał 3600zł. za taką konfigurację <glupek2>
pozdrawiam
MAZDA PREMACY 1.8 STAG 300+ :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sty 2011, 21:48
Posty: 15
Skąd: Siemianowice Śl.
Auto: MAZDA PREMACY 1,8 STAG 300+

Postprzez Piotr Raczkowski » 21 sty 2011, 09:54

ja mam w swojej staga300 i magic jete z początku trochę poszarpywała ale okazało się że rozwiercenie dysz i lepszy gazownik i śmiga zrobiłem coś około 40 tyś
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 17:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez delfinsoft » 26 sty 2011, 15:49

I gotowe
madzia zagazowana STAG 300+, HANA 2000
Jeszcze nie mogę wypowiadać się o działaniu (za mało przejechałem)
ale chyba O'K napiszę jak pojeżdżę :D
MAZDA PREMACY 1.8 STAG 300+ :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sty 2011, 21:48
Posty: 15
Skąd: Siemianowice Śl.
Auto: MAZDA PREMACY 1,8 STAG 300+

Postprzez tymonski » 10 lut 2011, 15:24

Też stoję przed wyborem co za instalację wrzucić do swojej Premacy. Pojechałem do gazownika i ten stwierdził, że spokojnie wystarczy compact za 2.000 zł i lubryfikacja za 200 zł. Jak oceniacie ten interes?

PS – na stronie AutoGaz Centrum piszą: "Dodatkowo zaprojektowano specjalną opcję (zubażanie)przeznaczoną dla samochodów marki Mazda." Czyżby gaz w sam raz? :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 sty 2011, 18:37
Posty: 16
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Premacy 1.8 (2002)

Postprzez delfinsoft » 11 lut 2011, 21:36

No i wróciłem z ferii . zrobiłem ok 1000 km. trasa około 450km a reszta lokalnie odcinki po 10-20 km
trochę też po górach na Słowacji
Co mogę powiedzieć :
na trasie ok. 9/100
a lokalnie to jakieś 11,5-12/100
moc nieznacznie niższa prawie bez różnicy
czasami lekko szarpnie przy przyśpieszaniu ale gazownik zapewnił że
po korekcie mapy będzie ok i spalanie powinno spaść
ogólnie nieźle (zwłaszcza na stacji benzynowej) :D
odezwę się po wizycie u gazownika ;)
MAZDA PREMACY 1.8 STAG 300+ :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sty 2011, 21:48
Posty: 15
Skąd: Siemianowice Śl.
Auto: MAZDA PREMACY 1,8 STAG 300+

Postprzez Piotr Raczkowski » 12 lut 2011, 08:42

koniecznie zrób analizę spalin!!!!!!
lambda powinna być blisko 1, a CO2 około 13%, O2 jakieś 0,2%
bo inaczej żegnaj silniku!!!!!!!
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 17:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez bzzyczek » 12 lut 2011, 11:57

tymonski napisał(a):Też stoję przed wyborem co za instalację wrzucić do swojej Premacy. Pojechałem do gazownika i ten stwierdził, że spokojnie wystarczy compact za 2.000 zł i lubryfikacja za 200 zł. Jak oceniacie ten interes?


Jeśli za dwa tysiące to pewnie chce Ci wsadzić najtańsze Valteki a to nie jest zbyt dobry pomysł, odpuśc sobie tą lubryfikacje i dołóż do lepszych wtrysków: hana, matrix
A jaki sterownik?
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 20:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez Piotr Raczkowski » 14 lut 2011, 10:23

polska firma AC Gaz dopracowała program do sterowników stag 300+ można ją śmiało zakładać i do tego co najmniej magic jety no i jakiś reduktor najlepiej o mocy co najmniej 200KM (chodzi o moc silnika)
można też pokusić się o reduktor tłokowy ale jeszcze trochę drogie co prawda bardzo stabilne
pozdo
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 17:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez uplander » 19 lut 2011, 00:09

Dokladnie jak napisal kolega wyzej. odpusc sobie lubryfikacje, nie slyszalem jeszcze zeby jakiekolwiek mazda miala problemy z zaworami na sekwencji. pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 21:04
Posty: 31
Auto: MAzda 626 GF LPG

Postprzez Qchar » 19 lut 2011, 09:08

Ja mam taką i spisuje się świetnie , polecam . Zrobiłem 14.000km i jest <spoko> <spoko> <spoko>

-wtryski Lpg HANNA czerwo
-Sterownik Lpg Stag 300 Plus
-Reduktor Lpg KME Silwer
-Filtr stanu lotnego – puszkowy ( typu BRC z odstojnikiem)
-Wielzawór – Tomasetto .

Pozdr Qchar
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2010, 17:27
Posty: 475
Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat

Postprzez uplander » 19 lut 2011, 14:26

Ja mam w swojej Lovato ktora ma 5 lat i 100 ts km. Jedynie regeneracja listwy wtryskowej. Spalanie 7,5 -9,5 L gazu. nigdy nie przekroczylem 10 L. Polecam najlepsza instalacje na rynku: Landi Renzo omegaz. Ale wiadomo koszt wiekszy. pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 21:04
Posty: 31
Auto: MAzda 626 GF LPG

Postprzez mik323 » 19 lut 2011, 20:23

cyklon B będzie odpowiedni
mik323
 

Postprzez tymonski » 20 lut 2011, 10:37

bzzyczek napisał(a):
tymonski napisał(a):Też stoję przed wyborem co za instalację wrzucić do swojej Premacy. Pojechałem do gazownika i ten stwierdził, że spokojnie wystarczy compact za 2.000 zł i lubryfikacja za 200 zł. Jak oceniacie ten interes?


Jeśli za dwa tysiące to pewnie chce Ci wsadzić najtańsze Valteki a to nie jest zbyt dobry pomysł, odpuśc sobie tą lubryfikacje i dołóż do lepszych wtrysków: hana, matrix
A jaki sterownik?



Niestety nie wiem co chce konkretnie montować, ale dziękuję za cenne porady: bzzyczek, uplander, Piotr. Muszę dopytać się o szczegóły i te wtryski...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 sty 2011, 18:37
Posty: 16
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Premacy 1.8 (2002)

Postprzez bzzyczek » 20 lut 2011, 11:52

mik323 napisał(a):cyklon B będzie odpowiedni


Hahah ale śmieszne naprawde :|

tymonski napisał(a):Niestety nie wiem co chce konkretnie montować, ale dziękuję za cenne porady: bzzyczek, uplander, Piotr. Muszę dopytać się o szczegóły i te wtryski...


Dowiedz się konkretnie co chce Ci wsadzić, lepiej na początek dołożyc 300 zł więcej niż potem jeżdzić co tydzień na poprawki i tracić czas i pieniądze.
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 20:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez Mibay » 21 kwi 2011, 21:39

Ja założyłem instalacje do Premacy 1.8, tak jak Twoja z 2003 roku. Przez 5 lat nie mogę jej ustawić!! Cały czas szarpie miedzy 2-3 tyś/obr. Beznadzieja ogólnie. Jestem bardzo niezadowolony. Instalacja mnie wyniosła prawie 4 tyś i do tej pory zero poprawy. Była wymieniona połowa jej podzespołów. Zrobiłem setki kilometrów żeby ją ustawić... i nic...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2007, 14:06
Posty: 212 (0/1)
Skąd: Kolonia Łucka
Auto: M3 1.6 PB 04'BK
Premacy 1.8 PB 03'CP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy LPG