Strona 1 z 1

Autokalibracja SGI

PostNapisane: 16 maja 2005, 22:14
przez TRIBUTE
Do czego służy autokalibracja instalacji SGI i kiedy należy ją przeprowadzić? Czy po każdej modyfikacji mieszanki trzeba to robić?
Podpowiedzcie jak powinienem postąpić.

Pozdrawiam TRIBUTE :)

PostNapisane: 17 maja 2005, 15:22
przez MiKo
Wg mojej wiedzy autokalibracja służy do ustawienia mapy na podstawie której pracuje silnik, robi się ją tylko gdy coś się dzieje niedobrego :)
Co do mieszanki – u mnie w SGI się jej w ogóle nie ustawia, tylko ciśnienie gazu i zależnie od potrzeb kalibracja :)

BTW. Nawet przy wymianie filtra powietrza nie trzeba nic regulować :D

Oczywiście u Ciebie może być inaczej jeśli masz instalkę innego producenta.

PostNapisane: 17 maja 2005, 23:35
przez TRIBUTE
Jaka to instalacja SGI w której nie ustawia się mieszanki, moja SGI GMS ma właśnie ustawienia.
Problem tylko w tym jak się tego nauczyc. Szukam podpowiedzi <glupek2>

PostNapisane: 20 maja 2005, 08:45
przez TRIBUTE
Mam pytanie zwiazane z ustawieniem instalacji SGI GMS , jakie ciśnienie powinno być na parowniku.
Czym się ustawia spalanie gazu ciśnieniem czy czasem otwarcia wtryskiwaczy . <faja>
Pozdrawiam

PostNapisane: 21 maja 2005, 12:31
przez MiKo
TRIBUTE napisał(a):Mam pytanie zwiazane z ustawieniem instalacji SGI GMS , jakie ciśnienie powinno być na parowniku.
Czym się ustawia spalanie gazu ciśnieniem czy czasem otwarcia wtryskiwaczy . <faja>
Pozdrawiam


Ciśnienie 0,95 przy pojemności 1,5 litra ustawiane przy diagnozie komputerowej śrubcykiem pod zaślepką na górze parownika :)
Czasy wtrysków ściąga z kompa benzyny.

Instalacja LandiRenzo OMEGAS.

"Bazując na czasach otwarcia wtryskiwaczy paliwowych, temperaturze i ciśnieniu LPG, podciśnieniu w kolektorze ssącym oraz sygnale obrotów silnika – sterownik OMEGAS wysyła informację na listwę wtryskiwaczy gazowych z gotowymi czasami ich otwarcia, Wtryskiwacze paliwowe reagują natychmiast na ewentualne polecenia wynikające z działania układu OBD, a informacje te, przechwycone przez okablowanie OMEGAS stają się jednocześnie podstawą do skorygowania czasów otwarć wtryskiwaczy gazowych.
W związku z tego typu rozwiązaniem we współpracy z OMEGAS nie stosuje się żadnych emulatorów – ani rozcięcia oszukujących układ Softwear OMEGAS jest niezwykle prosty w obsłudze, a jego adaptacja do danego silnika zajmuje ok, 2 min i nie wymaga wyjeżdżania z warsztatu. kontrola ciśnienia LPG, umożliwia samoczynne przejście na benzynę po wypaleniu gazu ze zbiornika, jest sygnalizowane dzwonkiem.:

PostNapisane: 22 maja 2005, 00:12
przez TRIBUTE
Ja przy pojemności 2.0 litra mam ustawione ciśnienie 0,76 wynika z tego że to zamało.
Spala mi 13 litrów gazu to chyba za dużo jak na taką instalację. <killer>

PostNapisane: 22 maja 2005, 09:33
przez MiKo
TRIBUTE napisał(a):Ja przy pojemności 2.0 litra mam ustawione ciśnienie 0,76 wynika z tego że to zamało.
Spala mi 13 litrów gazu to chyba za dużo jak na taką instalację. <killer>


Może to normalne, w końcu masz inna instalke ?!?

PostNapisane: 22 maja 2005, 09:56
przez TRIBUTE
Normalne to chyba nie jest , może najpierw sprawdzić spalanie paliwa . <faja>

PostNapisane: 22 maja 2005, 10:01
przez Puhcio
TRIBUTE ile kosztowała Cię SGI do V6, jakie poniosisz dodatkowe koszty, jakie wrażenia, jak silnik to znosi ?

Napisz na PW, lub jak chcesz na forum :)

PostNapisane: 22 maja 2005, 14:15
przez TRIBUTE
Wrażenia to takie że dużo pali gazu, inaczej to sobie wyobrarzałem co chodzi o SGI <faja>

PostNapisane: 22 maja 2005, 22:06
przez MiKo
Tribute nie poddawaj sie, napewno to kwestia regulacji, a palić i tak 15% będzie więcej niz PB.

PostNapisane: 23 maja 2005, 10:57
przez TRIBUTE
Dziękuję za pocieszenie, spalanie mogę przelknoć denerwuje mnie jedynie opóźniona reakcja podczas przyspieszania między 2500 a 3500 obr .
Miałem nadzieję ze ktoś mi podpowie jak ustawić instalację SGI ,a jednak będę musiał pojechać do fachowców
Gdzie mogę w Lubelskim waszym zdaniem ustawić instalację <faja>