http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=206106&c=0&f=38"Witam Panów Od zeszłego tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Instalacji Gazowej BRC sequent w Mojej Hondzie Civic VI gen 1.4. Wszystko jest OK z małym ale. Podczas jazdy na gazie kiedy naciskam sprzęgło w celu wrzucenia na luz (pojawia się to tylko przy ciepłym silniku) obroty w aucie zaczynają bardzo spadać prawie gaśnie silnik i zaraz wzrastają do obrotów biegu jałowego. I zastanawiam się co z tym robić. Nigdy mi się coś takiego nie pojawiało na benzynie. Gazownik twierdzi że to wina serwo ale co ma piernik do wiatraka. Chciałem jeździć trochę taniej do pracy a okazuje się ze narobiłem sobie tylko kłopotu. Proszę o pomoc. czy ktoś sie z taką sytuacją spotkał. Pozdrawiam"
Odpowiedź:
"Teraz wracając do tematu, wygląda mi to na zła regulację, tak jakby przy zejściu z obrotów zalewało silnik maleją obroty, ecu benzyny reaguje skracając czas wtrysku PB na podstawie którego BRC dawkuje gaz i wszytko wraca niby do normy ale dobre to to nie jest, podjedz do gazowników niech podepną laptopa i się przejadą z tobą, nie znam softu BRC ale myślę że bez problemu można w nim w czasie rzeczywistym podglądać czasy wtrysku i stan sondy lambda jak np. w STAGu i myślę że momentalnie ci to powinni skorygować"
Moim zdanie jeśli chodzi dobrze na PB to na LPG też musi!!!
U mnie też na ałowym obroty przygasają a potem wstają.
Dodatkowo polecam sprawdzić błedy. Ja na LPG mam błąd P1170 – sonda lambda.
Skasowałem błędy i jeździłem tylko na PB 60km [miasto i poza miastem] i błedu nie ma

!
Odpowiedź: Instalacja LPG do regulacji (dokładnie mapy) bo generuje błąd P1170.
Niedługo pojade na regulacje.