Strona 1 z 1

Stag 300 – 4 Plus czy Landi Renzo system Omegas Mazda 323f BJ 1.6 2003r.

PostNapisane: 9 gru 2010, 16:12
przez twardy103
Właśnie jestem po konsultacji z firmą NAGAZ w Łodzi. Zaproponowali mi dwie instalacje do tego modelu:
1). Instalację sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej IV generacji
włoskiej firmy Landi Renzo system Omegas.
Koszt – 3400zł ze zbiornikiem toroidalnym w kole zapasowym
Dają dwa lata gwarancji bez limitu km

2). Instalację sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej IV generacji z
elektroniką sterująca polskiej firmy AC system Stag 300-4 Plus.
Koszt – 2700zł ze zbiornikiem toroidalnym w kole zapasowym
Gwarancja na reduktor i listwę
wtryskiwaczy 12 miesięcy z ograniczeniem do 20000 km przebiegu pojazdu oraz
24 miesiące na pozostałe elementy.

Dodatkowo polecają system lubryfikacji gniazd zaworowych Flash Lube.
Koszt – 300zł z płynem

Co polecacie? I czy warto robić ten system lubryfikacji gniazd zaworowych?

Re: Stag 300 – 4 Plus czy Landi Renzo system Omegas Mazda 323f BJ 1.6 2003r.

PostNapisane: 9 gru 2010, 23:34
przez gazparts
twardy103 napisał(a):elektroniką sterująca polskiej firmy AC system Stag 300-4 Plus.
Koszt – 2700zł ze zbiornikiem toroidalnym w kole zapasowym
Gwarancja na reduktor i listwę

a jaka w tym listwa i reduktor bo to bardzo ważne :)

Re: Stag 300 – 4 Plus czy Landi Renzo system Omegas Mazda 323f BJ 1.6 2003r.

PostNapisane: 9 gru 2010, 23:40
przez twardy103
w mailu nic nie napisali na ten temat. To wstępne rozeznanie. Brat miał w corolce ;99 to Landi i mówił, że dobrze chodziło, ale to tylko jedna opinia.

Re: Stag 300 – 4 Plus czy Landi Renzo system Omegas Mazda 323f BJ 1.6 2003r.

PostNapisane: 9 gru 2010, 23:44
przez gazparts
sterownik stag 300+ to bardzo dobra jednostka sterującą
jednak bardzo ważny jest wydajny reduktor oraz wtryski
dobre są magic jet , jeszcze lepsze matrix i hana
za tą kasę to chyba hany chcą ci założyć i wlew w klapkę bo cena wygórowana :D

Re: Stag 300 – 4 Plus czy Landi Renzo system Omegas Mazda 323f BJ 1.6 2003r.

PostNapisane: 10 gru 2010, 16:16
przez twardy103
właśnie wróciłem z konsultacji z innym zakładem dot. instalacji gazowych. Zaproponowali mi sekwencję Diego G3, reduktor – KME Silver/Gold, listwa wtryskowa – KME. Cena 2200zł ze zbiornikiem w kole zapasowym, po upuście za to, że siostra zakładała w swoim Nissanie Sunny '94 to samo. U niej chodzi wyśmienicie, bez żadnych problemów. Co sądzicie o tej opcji?

Re: Stag 300 – 4 Plus czy Landi Renzo system Omegas Mazda 323f BJ 1.6 2003r.

PostNapisane: 13 gru 2010, 10:09
przez Piotr Raczkowski
ja mam w swojej premacy staga i jestem zadowolony choć mazda ma system dotrysków i nie każdy gazownik sobie z tym radzi
w stagu 300+ można regulować mapy w trzech wymiarach do tego można założyć reduktor tłokowy ( dużo bardziej stabilniejszy niż membranowe ) i magic jety to powinno hulać
pozdrawiam

Re: Stag 300 – 4 Plus czy Landi Renzo system Omegas Mazda 323f BJ 1.6 2003r.

PostNapisane: 13 gru 2010, 10:47
przez twardy103
ceny z NAGAZu, trochę spore:
Reduktor Zavoli Zeta N
Wtryskiwacze standardowo Valtec 30.
Na życzenie:
Magic Jet – bez dopłaty
Valtec 34 – dopłata 250 zł
Matrix – dopłata 500 zł.
Możliwość montażu wlewu gazu w miejscu wlewu benzyny do ustalenia przy pozostawianiu auta na montaż – bez dopłaty.
Czyli jakbym chciał Matrixy i Staga zapłaciłbym 3200zł:/ trochę sporo biorą.
Wybrałem staga 300+ z wtryskami magic Jet, zbiornik w kole zapasowym, korek pod klapką do paliwa. Oczywiście nie w NAGAZie, tylko w zakładzie, w którym KME mi proponowali. Montaż w środę, zobaczymy jak będzie jeździła, ale mam nadzieję, że dobrze, bo zestaw chyba spoko.

Re: Stag 300 – 4 Plus czy Landi Renzo system Omegas Mazda 323f BJ 1.6 2003r.

PostNapisane: 15 gru 2010, 23:29
przez Sewer
No ciekawe jak ci bedzie smigała. Ja za swoja instalacje elpigazu dalem 3100 i jak na razie jestem happy.