jaka instalacje LPG mazda 323F 1.5 16v

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Lantis 89 » 16 lut 2011, 15:02

O to ładnie,450km juz jest ok.
Co raz bardziej przekonuje sie do montażu zbiornika w kole, jeszcze musze zrobic makietę zbiornika walcowego 60l i zobaczyc jak by to wygladało.
Lantis 89
 

Postprzez jabol.88 » 16 lut 2011, 15:48

zakładaj w koło, powiem ci że w astrze mam walcowy 40l to trochę jest nie poręczny a w koło jak mam w madzi to jest ok. Zawsze mozna koło wyjąć i włożyć do przodu ( np. pasażerowi na kolana by się miał czego trzymać ;P :D ) i wtedy cała powierzchnia jest pusta i o wiele więcej włożysz tam bagaży czy co tam Ci pasuje. Tylko więcej jak 40 to nie ma sensu bo strasznie będzie wyć w górę wykładzina i wszystko co tam włożysz to będzie się kołysać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2009, 08:49
Posty: 97
Skąd: Ostrów (okolice Kraśnika)
Auto: Kiedyś MX-3 1.8 V6 teraz zielona 323F BA 1.5 16V

Postprzez Lantis 89 » 16 lut 2011, 19:53

Dobra,wygrał zbiornik w kole :) Dzieki za pomoc w wyborze :D
A teraz mam pytanie odnośnie samej instalacji,jakiej firmy i na co zwrócić uwagę???
ooo,zapomniał bym,czy montaż zaworu we wlewie paliwa to dobry pomysł????
Lantis 89
 

Postprzez jabol.88 » 16 lut 2011, 21:07

No to kolego powiem Ci co jam za instalke lpg
Reduktor BRC typ GENIUS
Zbiornik typ STAKO TOR 200 pojemność 42l
Wielozawór typ BRC
Inne: sequent24, filtr FJ1
Jak będziesz chciał coś jeszcze to pisz to podzielę się informacjami na temat poszczególnych elementów. Dodam że tą instalkę mam już od 2007roku ( dokładnie ja mam mazdę od roku), nie narzekam na instalację a dużo jeżdżone jest aby czyściłem filtry. Bo jak wiesz tam jest dwa ciekły i lotny. Lotny to ten mały a ciekły ten większy (ciekły i lotny to chodzi o stan skupienia paliwa jaki przez te filtry przechodzi).
Jak ci to pomoże w decyzji to koszt tej instalki w 2007 wynosił 2.600zł.
Pozdrawiam :)
P.S. montaż wlewu koło korka wlewuPb to dobre rozwiązanie bo nie ma tam takiego syfu co na dole w zderzaku lub gdzieś jeszcze niżej. Jeśli się zdecydujesz na tan korek przy wlewie to dobrze go sobie zakonserwuj bo rudy szybko się pojawi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2009, 08:49
Posty: 97
Skąd: Ostrów (okolice Kraśnika)
Auto: Kiedyś MX-3 1.8 V6 teraz zielona 323F BA 1.5 16V

Postprzez Crashu » 17 lut 2011, 12:46

Witam, ja mam Staga 300, wszystko spisuje się rewelacyjnie, co półtora roku na regulacje zaworów w listwie + filtry za grosze co rok i śmiga jak należy;)
pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2010, 16:28
Posty: 41
Skąd: Pruszków
Auto: Mazda 323F BA 1.5 DOHC 98'

Postprzez Neron-ek » 22 lut 2011, 13:33

Witam.
W mojej opinii do tego silnika porządny montaż + regulacja i wystarczy STAG4.
Jak ktoś ma potrzebę wydac niepotrzebnie kasę to można założyć STAG300.
Napisze to jeszcze raz – najważniejsze są: porządny montaż + regulacja.
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 18:33
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007

Postprzez szydlos12 » 6 sie 2011, 18:03

Czyli tak wtryski magic jet, parownik tomasseto alaska, komp stag 4 a reszta ??? Zrobi mi ktoś zestawienie i koszty?? Zamierzam założyć instalacje gazową.
szydlos12
 

Postprzez rafloo1 » 9 sie 2011, 13:37

Ja za STAG 4+MAgic Jety+Zavoli zeta i zbiornik w kole 44l zaplacilem 2300 , alaska mysle ze bedzie troche tansza , ale nikt Ci wyceny nie zrobi, musisz podjechac do gazownika i dowiedziec sie ile zyczy sobie za taki zestaw :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 maja 2011, 22:04
Posty: 10
Skąd: Pabianice
Auto: 323F BJ 2001r. 1,6

Postprzez greenhorn » 27 mar 2012, 12:11

Witam kolegów,
posiadam M323F w wersji Hatchback 99r, z silnikiem benzynowym 1.5 88KM. Prawdę mówiąc daleko mi do specjalisty, a zastanawiam się nad montażem LPG, dlatego pytam: Czy w przypadku instalowania sekwencji do mojego auta jest duża szansa, że pojawią się problemy opisywane w innych wątkach dotyczące zubożania (nieregularność obrotów, brak odpowiedzi silnika na wciskany pedał przy niektórych zakresach obrotów). Robię około 15 tys. km rocznie, jeśli ma to być okupione ciągłymi wizytami u gazownika i regulacją to daruję sobie instalację. Z góry dzięki za pomoc.
greenhorn
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG