Strona 1 z 1

Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 11 lis 2010, 13:16
przez noxes
Witam, przy ostrzejszej jeździe tak około 4500/5000rpm następuje krótkotrwałe zamulenie po czym samochód znów powraca do swojej mocy. Co to może być? Czyż by to jakieś zubożenie?
Instalacja to stag 200+valteki+ reduktor REG by OMVL – ITALY Pernumia

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 11 lis 2010, 13:40
przez gazparts
Raczej nie zubożenie
a który rok mazdki?

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 11 lis 2010, 15:59
przez rumunn95
ja stawiam na valteki ;p

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 11 lis 2010, 18:06
przez noxes
No madzia już pełnoletnia(1992). Też ich podejrzewam ale to jest taki moment około tych 4500rpm takie jak by szarpnięcie a później znów idzie do 6000rpm spokojnie

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 11 lis 2010, 19:59
przez rumunn95
na poczatek wymien swiece i kable i filtry tez przy okazji

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 11 lis 2010, 20:16
przez noxes
He mam nówki.

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 11 lis 2010, 22:13
przez gazparts
Jak masz na benzynie dobrze , a na gazie nie bardzo trzeba gaziarza odwiedzić

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 11 lis 2010, 23:20
przez noxes
w sumie na benzynce nie próbowałem bo miałem mało.
W sumie to w normalnej eksploatacji to nie przeszkadza, tylko dziś jak chciałem ją przegonić to właśnie to zauważyłem

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 9 gru 2010, 15:51
przez Arturo_84
a na moje to zasyfiona przepustnica i przepływomierz, miałem to samo w nissanie. Przeczyszczenie preparatem do gaźników spowodowało że już się nie bałem wyprzedzać ;)

Ja miałem dziurę przy 3800 obr/min.

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 9 gru 2010, 18:21
przez noxes
heh a ja mam czyściutką przepustnicę.

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 12 gru 2010, 20:58
przez Raver
Ciekawe czy Ci ciśnienie na reduktorze nie siada przy pełnym bucie... Jechać do gaziarza i się z nim przejechać z podpiętym lapkiem niech luka ocb, jeśli na benzynie jest ok.

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 16 gru 2010, 18:53
przez twardy103
podpinam się pod temat:
Byłem dzisiaj na regulacji, bo zauważyłem dziurę przy 3500 obrotów trwająca 0,5 sekundy gdzieś. Potem jest ok. Czyścili mi przepustnicę, ustawiali mapy ale mam wrażenie, że nie do końca byli pewni jak ustawić staga 300 plus. Czy są konkretne "dobre" ustawienia mapy? Pytam, bo dobrą opcją byłby zakup kabelka i poustawianie sobie tego samemu.

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 16 gru 2010, 19:16
przez noxes
Tylko nie popełnij błędu przy zakupie kabelka. Zapytaj Ravera jaki był by najlepszy.

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 17 gru 2010, 13:27
przez Raver
Co do kabla to kupowałem od tego gościa za 35zł i nie narzekam Link Allegro Tylko trzeba pamiętać ze można stracić gwarancję – każde połączenie jest zapisywane w STAG'u. Konkretnych dobrych ustawień nie ma, trzeba każde auto indywidualnie ustawić podczas jazdy.

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 17 gru 2010, 14:40
przez noxes
Ja mam z firmy AC auto gaz i powinien też być dobry, ale musiałem zastosować przejściówkę USB/RS która nie spełnia swojego zadania w win7

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 6 sty 2011, 18:12
przez vengador
Ja obstawiam i waldemary i reduktor, u mnie ten reduktor ma spadki na z 1.2 na 0.7 bara, i jak tylko sie trochę zasyfi to bedzie dupa, o waldemarach to nic nie powiem bo już mam je wymontowane. Jak masz chęci inwestować, to ze swojego doświadczenia polecam pojedyńcze magic jety, na razie jestem zadowolony, cenowo dają radę, szybkościowo też, spokojnie wyrabiają 115km. No chyba że chcesz kupić prawdziwe wtryskowacze gazowe to bierz Hana.

Re: Dziura w mocy przy 4500rpm

PostNapisane: 6 sty 2011, 19:39
przez noxes
Heh, jak narazie to nie mam czasu,pieniędzy i ochoty na to. Kabel kupiony, ale pod moim laptopem niestety on nie działa.