Czesc, u mnie bylo tak samo, wiec tak:
1. pewnie sprawdzasz w AC synchro na oscyloskopie i sonda nr1 waha sie gdzies od 0 do 1V a sonda nr2 prawie stoi w okolicy 0.30V (lub odwrotnie) ...tak?
2. jesli tak (j/w) to sondy sa podpiete do STAG-a zeby tylko cos na wykresie oscyloskopu bylo widac ...sprawdz fizycznie czy druga sonde masz podpieta bo na oscyloskop nie patrz na 100%, STAG nie musi miec sygnalu z sond do prawidlowej pracy na LPG
3. sprawdzales czy wyskakuja bledy sondy moze np: P0170 lub P0173 ? lub jakiekolwiek pasujace do sond ?
4. sondy masz 3-y czy 4-ro przewodowe ? jesli 3 to miernik w czarny i do masy auta (dwa biale to grzalka) o 4-ro przewodowa nie pytaj bo nie wiem
5. najlepiej sprawdzisz sondy miernikiem cyfrowym o probkowaniu napiecia powyzej 3 razy na sekunde w przedziale 0 – 2V , lub miernikiem analogowym o duzej rezystancji ...zdolnosc wychylenia wskazowki podczas pracy wazniejsza niz jej dokladnosc w V
6. czasy wtryskow jednej glowicy prawdopodobnie masz zmienione na obecnosc bledow na rzecz umierajacej sondy, przewaznie na tej glowicy na ktorych czasy wtryskow sa wieksze (korekta pracy silnika przez jego sterownik czyli ECU)
Sprawdz bledy
Sprawdz sondy miernikiem gdzie jej praca powinna skakac prawie raz na sekunde a nie wartosc stala np. 0.27V jak wskazuje AC Synchro
Na korekty "mnoznika" czasow wtryskow LPG na podstawie wtryskow PB jedz do swojego zakladu LPG na nowe nastawy.
Prawdopodobnie wymieniles nie te sonde jesli wogole wymagala wymiany
