Gaz sekwencyjny mazda 626 2.0 115 km 97 rok Gaśnie po przełączeniu

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez piotrek626 » 7 wrz 2010, 09:40

Witam :) pisze dlatego że:) ostatnio zrobiła mi sie taka sytuacja dwa dni pojeździłem na benzynce:) po tych dwóch dniach zapalam na benzynie czekam aż się przełączy na gaz po przełączeniu nagle zgasł :| bez różnicy czy ciepły czy zimny silnik dopiero po przegazowaniu na benzynie i w trakcie gazowania cpyknąłem na gaz i po przełączeniu się na gaz spadały obroty i potem wszystko się wyrównało i ładnie chodziła <ok> czy może to być przyczyna czegoś zapchanego czy może coś się przestawiło ?:) Dzwoniłem do mechanika i jak mu powiedziałem ze to gaz holenderski to on mi na to że nie wie czy sie tego podejmie ździwiłem się i pytam się was czy to mechanik amator czy każdy mechanik mi tak powie ?
Początkujący
 
Od: 10 cze 2010, 22:56
Posty: 7
Skąd: Lipsko
Auto: Mazda 626 2.0 115 KM B, G HATCHBACK

Postprzez rumunn95 » 7 wrz 2010, 18:51

filtry gazowe wymieniales? jakie masz wtryskiwacze?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Arton » 7 wrz 2010, 19:48

Ja właśnie dzisiaj oddałem auto do sprawdzonego dazownika( to 4 auto które u niego gazuję) i iedy powiedziałem mu, że chciałbym zamontować gaz firmy brc to odradzał mi tą instalację. Nie pamiiętam na jakich podzespołach chce zamontować moją ale powiedział, że jest na nią 3 lata gwarancji (brc 2lata). Zobaczmy co zamontuje i jak sie to będzie sprawdzało w praniu :)
...nie wszyscy mogą jeździć M@zdą. Niech jeżdżą golfami, tak jak wszyscy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sie 2010, 10:41
Posty: 46
Auto: Mazda 5CR 2.0 PB z 2005r
Mazda 626 GF 98r 2.0 115KM PB + LPG Stag 300+
Była Mazda Demio 98 1.3 16V (63KM)
Była MX-3 1.6 PB

Postprzez rumunn95 » 7 wrz 2010, 20:14

znajac zycie to reduktor tomasetto alaska do 90 kucy i czerwone waldki :P :P a i wypusci cie po autokalibracji i pozeni kit ze nie trzeba ustawiac mapki na drodze <glupek2> <glupek2>
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Skrzypek_na_dachu » 8 wrz 2010, 08:16

Rumunn95, w opisywanej maździe nie ma wtryskiwaczy gazu.
Piotrek626 możliwe, że zawiesza ci się lub przycina na rozdzielaczu gazu. Rozkręć rozdzielacz gazu (odkręć z niego krokowca – 2 śrubki), wyjmij sprężynki i takie "coś" czarne plastikowe (coś jak tulejka), następnie wyczyść wszystko benzyną ekstrakcyjną (możesz to trochę psiknąć jakimś WD40, ale dosłownie trochę aby miało poślizg), złóż wszystko do kupy i będzie sie przełączał na gaz normalnie.
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 11:45
Posty: 201
Skąd: Bilcza/Kielce
Auto: Ave t25

Postprzez rumunn95 » 8 wrz 2010, 18:10

to moze z parownikiem problemy zamarza albo cuś
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez siegu » 8 wrz 2010, 18:45

>>> LPG
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: 626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez Wtkfds » 24 wrz 2010, 13:49

Hej, czyli wnioskuję że ta instalacja BRC z reduktorem Tomasetto Alaska dla 90hp może nie pociągnąć 2.0 115 hp? Bo właśnie brc będzie zakładał moj gazownik (nie wiem jaki reduktor)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 wrz 2010, 22:40
Posty: 10
Skąd: Opole/Kluczbork
Auto: Było: 626 GF 98' 2.0 115hp+LPG BRC
Jest: M3 04' MZ-CD 1.6 109hp

Postprzez YaRQ » 24 wrz 2010, 14:13

Reduktor z maks wydajnością pod ~90hp jest dobry do auta 1.3 75KM...
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 14:40
Posty: 366
Skąd: PL -> SBI
Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6

Postprzez gazparts » 24 wrz 2010, 21:19

z tą alaską to przesadzacie, ja w 626 GW FS-sie miałem alaskę przejechałem 120tys km i było git ,
uważam że do 115 KM alaska wystarczy, a za niewątpliwy plus reduktora uważam jego BEZAWARYJNOŚĆ :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez YaRQ » 25 wrz 2010, 01:50

<spoko> Ty jesteś gazownikiem
może spokojnie jeździsz ;)
pozdr.
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 14:40
Posty: 366
Skąd: PL -> SBI
Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy LPG