Problem ze Stag 300 w Mazda 323F BA 1.5 16v
A tak zapytam eszcze, bo wlasnie czytaem jak to zamontowali gaz do fabi z silnikiem z dotryskami, nieustajace szarpanie, zupelnie jak w naszych mazdach... Tam napisal uzykownik, ze wyszlo i ż jeden wtryskiwacz mu nie dawal rady, i po wymianie listwy problemy z szarpaniem itp zniknely. Jak sprawdzic czy wtryski pracuja poprawnie?? Jak dojsc do tego czy to przypadkiem nie ktorys z nich jest walniety. Dodam ze fabia miala tez Staga 300 i Tomasetto 
- Od: 14 maja 2007, 00:10
- Posty: 454
- Skąd: Warszawa, Mława
- Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r
Tasior
Cisninienie robocze i minimalne ustawia sie samo podczas kalibracji. Jeśli masz ustawione na reduktorze cisnienie 1 bar to takie ustawi sie cisnienie robocze podczas kalibracji, a cisnienie minimalne bedzie odpowiednio nizsze. Mozesz tez sam obnizyc cisnienie minimalne ale to chyba nie jest dobry pomysl.
Mieszanke ustawiasz opuszczajac lub podnoszac linie mnoznika.
Tasior napisał(a):Na pierwszej zakładce PARAMETRY, i tam sa parametry kalibracji, jest cisnienie robocze i cis minimalne. I wlasnie cos mi sie wydaje ze to minimalne kiedys bylo inne. teraz mam chyba 0,6 Bara a ciśnienie robocze na 1 Bar. Cos mi sie kojarzy ze kiedys to minimalne mialem nizsze...
Cisninienie robocze i minimalne ustawia sie samo podczas kalibracji. Jeśli masz ustawione na reduktorze cisnienie 1 bar to takie ustawi sie cisnienie robocze podczas kalibracji, a cisnienie minimalne bedzie odpowiednio nizsze. Mozesz tez sam obnizyc cisnienie minimalne ale to chyba nie jest dobry pomysl.
Tasior napisał(a):A takie pytanie, a jeśli okaże się że mam za bogatą mieszankę na gazie, to jak ją zmniejszyc i odwrotnie??
Mieszanke ustawiasz opuszczajac lub podnoszac linie mnoznika.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości