Jakie spalanie gazu? Wasze opinie

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Lukasz_zdw » 26 lis 2006, 01:01

No tez wlasnie tylko latem na trasie paliła mi 7 litrow a w miescie 12. A jak za maly parownik to w trasie tez powinna duzo ciągnąc. Hmmm zreszta nie wiem. Jutro sprawdze co jest na tym parowniku napisane i zobaczymy bo mozna szukac dziury w calym a to parownik do kosiarki:) Pozdro
Lukasz_zdw
 

Postprzez Lukasz_zdw » 26 lis 2006, 13:29

Sprawdzalem tym mojego reduktora, zabardzo tam nie widac ale napisene jest tak: LANDI Tipo LD42. Nie doszulakem sie w necie do jakiego auta są montowane i z jaką mocą moze ktos ma taki wynalazek jak mój?
Lukasz_zdw
 

Postprzez Karwoś » 26 lis 2006, 21:06

Też mi się wydaje że może być za słaby – a co do filtra – to wystarczy raz zatankować LPG na petrochemi i może sie zapchać, nie mówiąc już jak taki gaz wpływa na SGI – zaklejone wtryski i nie jedzie :)
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Lukasz_zdw » 26 lis 2006, 23:45

juz nie wiem co mam myślec na temat tego dziadostwa. Szukalem w necie o reduktorach Landi i znalazłem kilka ale o innych symbolach a takiego jak moj nigdzie nie ma :| Dzisiaj przerobilem dolot tzn wyjąłem zwykły filtr powietrza i załozylem na kawalku rurki filtr od maluicha. Samochod zupełnie inaczej chodzi lepiej reaguje na gaz jest zywszy wrecz wyjeżdza spod <dupa> przy delikatnym nawet wcisnieciu gazu. Sprawdze teraz moze spalanie sie obnizy jeśli tak to albo kupie nowy filt powietrza albo zaloze sobie stożek bo moj brat ma stozek przy maździe z gazem i autko pieknie chodzi. Ale reduktor tak czy inaczej musze wymienic bądz zregenerowac.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Lukasz_zdw » 27 lis 2006, 13:51

Problem z reduktorem rozwiązany. Obejrzalem go dziś dokladnie i napisane jest ze to typ LSE 98. W internecie znalazłem ze te reduktory przewidziane są do mocy 130 KW wiec jest napewno dosc wydajny a wrecz zabardzo: :] Czyli pozostaje tylko wymienic membrany i powinno byc dobrze. Z tym filtrem od malucha to tylko tymczasowa prowizorka nie myślce ze jestem az taki chałturnik zeby to zostawic <lol> .
Lukasz_zdw
 

Postprzez kuchar » 5 gru 2006, 00:45

moja pali w trasie 9,5 ale udalo sie raz na 8,5 zeejsc a w miescie jakies 10,5 a mam silnik 2,0 w sekwencji
kuchar
 

Postprzez wiesiulek » 7 gru 2006, 16:15

mam problem z madzią 323F silnik1.8 16V ma zamontowaną instalcję gazową coltec necam w holandii. Pali nie miłosiernie dużo bo 16 litrów na 100km w mieście a poza 14l Sprowadziłem ją miesiąc temu i nie mogę patrzeć jak żre proszę poradzcie czy tak powinno być a może trzeba ją wyregukować tylko gdzie .Mieszkam w Poznaniu.mój nr GG 7479720
wiesiulek
 

Postprzez Lukasz_zdw » 12 gru 2006, 23:59

wiesiulek napisał(a):może trzeba ją wyregukować


Nie może tylko napewno a wyregulują ci na kazdej stacji gdzie montują LPG. Sam nic nie grzeb bo moszesz tylko pogorszyc. Ja sobie poradzic nie moglem to wyjąlem mikser i poki benzyna taka tania jeżdze na benzynie. Jak usciulam troche kasy to kupie nowy parownik i powinno być git. Jeśli regulacja u ciebie nie pomoze to parownik do wymiany lub membrany
Lukasz_zdw
 

Postprzez wiesiulek » 13 gru 2006, 01:28

WIESIULEK

lukasz-zdw
DZIĘKI ZA ODPOWIEDŻ BYŁEM JUŻ NA KILKU STACJACH I KAŻDY GDY ZOBACZY ŻE TO INSTALACJA HOLENDERSKA KOLTECA UMYWA RĘCE. KOŁO ŁODZI W STEFANOWIE JEST PONOĆ JEDYNY ZAKŁAD W POLSCE KTÓRY TYM MOŻE SIĘ ZAJĄC. NIE POZOSTAJE NIC JAK NAZBIERAĆ KASY I CIĄĆ DO NICH
wiesiulek
 

Postprzez Lukasz_zdw » 20 gru 2006, 10:14

Jak juz pojedziesz na regulacje to poszukaj dobrego zakładu a nie byle co bo ja wlasnie bylem w pewnym zakładzie w Zduńskiej Woli zeby mi podregulowali a okazało sie ze tylko pogorszyli sprawe a robili to na analizatorze spalin!. Potem zachodzilem w glowe co jest nie tak bo to nie mozliwe zeby mi paliła 14 litrow i strasznie smierdzialo zbukami. Mowili ze to parownik to wyrzucenia, albo mambrany wymienic bo nic nie da sie z tym zrobic. Wiec wziolem to we wlasne rece, poszukalem w necie instrukcji jak przeprowadzic regulacje ręcznie gdyz mam instalke na srubie, pogrzebalem troszke sam potem pojechalem zatankowac do pełna i jaki efekt? Ano na 28 litrach gazu bo tyle wchodzi w moją butle zrobilem po miescie 253 km. i to nie w jeden dzien tylko jechalem jak byla potrzeba takze na ssaniu tez sporo sie jeździlo. Madzia spaliła mi teraz 11 litrow!! A nie 13 – 14 jak wyjechalem z warsztatu i teraz spalinami mozna sie zaciągac i nic nie śmierdzi. :D Oczywiscnie nie skreciłem jej tak ze ruszyc nie moge autko przyspiesza porownywalnie do benzyny choc różnica mała jest:)
Lukasz_zdw
 

Postprzez gazparts » 24 gru 2006, 14:57

Jeśli samemu regulujesz gaz śrubą musisz pamiętać o tym że uboga mieszanka lpg może doprowadzić do wypalania zaworów, moim zdaniem powinno się to zrobić na analizaorze. Ja miałem 323 97r 1,5 z5 gaz z komputerem i paliła 10l , obecniie mam 626 2.0 97r założyłem sekwencję w kielcach za 2300, i na 36l lpg robię ok 410 km oczywiście z zimnego silnika ok 2km robię na pb ;) javascript:emoticon(';)')
oczko
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez no_fear » 25 gru 2006, 17:20

bananmin, sekwencja za 2300zł?
to w ramach jakieś promocji/znajomości czy to normalna cena?

daj namiary na tego gazownika w Kielcach ;)
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez jaskul » 26 gru 2006, 11:27

normalna cena, zależy jeszcze jaka instalacja zobacz tu
http://www.allegro.pl/item152841606_sek ... kolem.html
http://www.allegro.pl/item152512448_sek ... indry.html
tyle kosztuje zestaw: http://www.allegro.pl/item152075064_sek ... iego_.html + butla z zaworem(ok450zł) i robocizna.
Natomiast w niektórych warsztatach zdzierają strasznie za zamontowanie i stąd wysokie ceny. Szukałem kiedyś w Łodzi to nie mogłem znaleźć taniej niż 2500 za najprostrzą tanią sekwencje.
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2006, 12:56
Posty: 540 (14/14)
Skąd: centrum
Auto: Była 323c BA 1,3, 323F BJ 1,5, MX-5 NA 1,6, M6 GG 1,8, CX-7 2,5, Avensis 1,8 jest C-HR Hybrid + Rav 4 Hybrid

Postprzez no_fear » 26 gru 2006, 12:55

jaskul napisał(a):...Natomiast w niektórych warsztatach zdzierają strasznie za zamontowanie i stąd wysokie ceny. Szukałem kiedyś w Łodzi to nie mogłem znaleźć taniej niż 2500 za najprostrzą tanią sekwencje


właśnie wiem, że zdzierają za montaż...
Interesuje mnie gdzie w woj.Małopolskim (no tak do 100km od Krakowa) można założyć jakąś sensowną sekwencje do 2500zł (instalacja, butla+montaż) ?
W Krakowie wszyscy krzyczą powyżej 3K :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez Karwoś » 26 gru 2006, 19:52

Ja do 2.3l W "6" założyłem sekwencję za 2400 w Białymstoku w Lecho gaz. Spalanie na trasie jak narazie 11,5 w mieście powyżej 15. Oczywiście jest to 4 biegowy Tiptronic. Jeszcze będą regulowane mapy bo jeszcze to spalanie jest za duże – nie za bardzo ale jak by o ok 2litry spadło to było by akurat.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez piotrek929 » 3 sty 2007, 21:07

pali jak moje 3 litry na mikserze
, najmniej udało mi sie 10 l w trasie, po mieście miniumum 16 L jak jest lato, spalanie na Pb jest mniejsze o 5-6 litrów
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez Tasos » 17 sty 2007, 11:05

witam, mam mazde 3 2.0 na sekwencji pali mi 10L benzyny i 10L gazu, i sadze ze to i tak dobrze :)
Tasos
 

Postprzez gazparts » 19 sty 2007, 20:20

pewnie że dobrze, 9- 10 co za różnica 1,9 zł na 100km. ale chyba dosyć ostro jeżdzisz?
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez sps-snipers » 29 sty 2007, 22:28

Zrobilem dopiero ok.1700 km na gazie i mam ciezka noge.Jak zawsze zreszta.Spalanie 11-12 l miasto.Trasa 8-9 litrow.Rewelacja.Benzyny palil 10-12l.Niewazne czy trasa czy miasto.Moze przyczyna to pie... krokowiec i nierowne obroty.pzdr <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez brodie » 15 lip 2007, 01:18

323F BA 1.5 97 Sekwencja z komputerem STAG 300 na trasie bez jakiegoś specjalnego oszczędzania ale też bez duszenia auta 8.2 – 8.5 LPG, w lecie praktycznie bez dodatkowego PB – tylko rozruch na benzynie Na trasach mieszanych więcej a w korkach myślę nieco ponad 10 LPG.
Ostatnio edytowano 17 lip 2007, 08:51 przez brodie, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 maja 2007, 22:42
Posty: 3
Skąd: Strzelce Opolskie
Auto: było:323F BA Z5 1998 SGI
XEDOS CA B6 1994 SGI
jest:626 GF FS 2001 SGI
6 GG 2002 SGI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy LPG