piotrekkk1985 napisał(a): Slyszalem o przebiegach na gazie grubo ponad 100tys.
I to taka rewelacja . potem remont za 5 tys. i znowu oszczędzamy na remont
www.mazdaspeed.pl
piotrekkk1985 napisał(a): Slyszalem o przebiegach na gazie grubo ponad 100tys.
marcin255 napisał(a):piotrekkk1985 napisał(a): Slyszalem o przebiegach na gazie grubo ponad 100tys.
I to taka rewelacja . potem remont za 5 tys. i znowu oszczędzamy na remont
piotrekkk1985 napisał(a):I jezdza dalej
piotrekkk1985 napisał(a):Niektore na benzynie tyle nie wytrzymuja
kartofel napisał(a):gaz? – nigdy
LPG- koszty instalacji, przeglad kosztuje wiecej, dodatkowe filtry itp, psucie auta, spadek wartosci auta, benyzne czasem trzeba i tak zalac, zaplajace sie "check engine", dasz mu ostrzej gazu i tak przerzuci Ci na benzyne... itd
Kazdy patrzy bo pali mniej ale obsluga dodatkowa gazu i tak wyjdzie podobnie.
pzdr
to tak naprawde mało informacji. Sterownik to tylko sterownik. Będzie dobrze działał z Mazdą. Miałem taki w swoim bolidzie. Teraz jeżdżę na LPG Tech 316 i bardziej mi się podoba, bo się wygodniej stroi, ale skoro nie zamierzasz się podłączać do niego i stroić samodzielnie, to nie ma to znaczenia. Tak czy owak Stag 300 ISA 2 i Tech 214/316 to dobry wybór do Mazdy.ac stag 300 plus isa2
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości