Witam. Z doświadczenia polecam:
1. Sprawdzić/zapytać w sklepie motoryzacyjnym jakie świczki zaleca katalog do twojej Madziny lub ściągnąć Auto-Data / Manual i sprawdzić co fabryka napisała na tan temat, np. u mnie w 323 BA fabryka zaleca świczki z przerwą 1.0-1.1 mm ( DLA BENZYNY).
2. Ty jeździsz na gazociągu, ja również, dlatego jest to różnica również dla świeczek ponieważ gazik potrzebuje trochę mocniejszego zapłonu do wytworzenia odpowiedniej energii, jak to ująłeś w zamieszczonym linku, dlatego świczki będą musiały być troszkę insze, jak czytałem w temacie ujmę to ta Ngk 1.1mm dobrze jedzie na benzynce lecz dusi się na gazie, odpowiedź ? Denso 0.9mm jak porównałem obydwie świczki, mają inne końcówki, inaczej tworzą zapłon.
3. Sprawa z kablami jest przymusowa i jasna przy szarpance/niepłynnej jeździe, jak przemierzam forum bardzo wielu użytkowników dotyka problem z nimi.
4. A to ostatnia porada, ten problem co napisze dotyka mnie, sprawdź czy po przeczyszczeniu świeczek po jakimś czasie nie są one oblane olejem, ja mam u siebie zmarniałe uszczelki pod pokrywami zaworów i olej z silnika zalewa mi świczki, przez co na którymś cylindrze mogą być (Niedopały) paliwa, wniosek ?
Spadek mocy, niepłynna jazda, szarpanka.
Mam nadzieję ze pomogę i szerokich dróg
