Stag 300 informacje techniczne
spójrzcie tutaj
http://www.mx6.owc.com.pl/forum./Thread ... 120#pid120
http://www.mx6.owc.com.pl/forum./Thread ... 120#pid120
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Za bogato masz na gazie i komp benzynowy skraca czas wtrysku ,musisz trochę popracować nad tym aby czas wtrysku się pokrywał -jakie masz wtryski,średnice dysz ,ustawione ciśnienie ? ,
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
magic jet,dysze 1.9 a cisnienie ustawione na 1.2 chciałem zmniejszyc na 1 na jałowym ale mam reduktor zeta s do 350km i jego najmniejsze cisnienie to 1.15 wiec zeby nie wykrecac sruby na maxa to ustawiłem 1.20 przy gazie w podłoge cisnienie spada do 1.14 spalanie mi wyszło ok 11.5-12 w miescie
moze rozwiercic dysze na 2.0 u ustawiac od nowa?
moze rozwiercic dysze na 2.0 u ustawiac od nowa?
- Od: 26 mar 2009, 12:04
- Posty: 61
- Skąd: Starachowice/Wwa
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 1993r
Ty masz Kl-a ? -to dysze powinny być w granicy 2,4-2,6mm -mnożnik nie masz za wysoko ?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
to możesz trochę rozwiercić według mnie do 2,0 -2,2 nie powinno być źle mnożnik trochę spadnie , albo na początku spróbuj trochę ręcznie obniżyć mnożnik przy tych czasach gdzie masz sporą reakcje czasu wtrysku na benzynie przy zmianach benzyna -gaz ,przydałby się zrzuty map do oceny ,ale polecam Ci zajrzeć tutaj http://lpg-forum.pl (trzeba się zarejestrować ale jest tam sporo osób co pomoże ogarnąć instalację tak żeby jazda na gazie nie była gorsza niż na benzynie)
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość