Jakie spalanie gazu? Wasze opinie
moja Mazda 626 1,8 paliła 8 w trasie i 10 w miescie, ojciec ma Vectrę B 2,0 i pali litr wiecej na KME Diego, ale masa jest większa i silnik też 
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Moja GW ŻRE ponad 12l LPG w jeździe mieszanej z przewagą trasy. Predkości w mieście powiedzmy ok 80, na trasie 140. W przyszłym tygodniu przegląd, to zobaczymy.
Sprzedałem mazdę,
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
- Od: 19 lip 2006, 11:39
- Posty: 52
- Skąd: Gliwice
- Auto: Peugeot 406 ST 2,0 Pb/SGI 2001
Spróbuję wymienic przewody WN i może sondę Lambda, wyniki opiszę. Dzisiaj kolejne tankowanie i wynik 11.7 LPG/100 km z przewagą trasy. Wszystko to poczęści dzięki xAndy, który robi co może, żebym się nie załamał – DOBRY Z NIEGO KAPELAN
!@

Sprzedałem mazdę,
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
- Od: 19 lip 2006, 11:39
- Posty: 52
- Skąd: Gliwice
- Auto: Peugeot 406 ST 2,0 Pb/SGI 2001
Po wymianie przewodów WN, sondy lambda, czyszczeniu przepustnicy, wymianie filtra powietrza, spalanie nadal ponad 11l/ 100km. Gaz tankowany na pewnej stacji.
Sprzedałem mazdę,
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
- Od: 19 lip 2006, 11:39
- Posty: 52
- Skąd: Gliwice
- Auto: Peugeot 406 ST 2,0 Pb/SGI 2001
większy opór mogą stawiać tylko na śniegu ,lodzie,błocie ,a ogólnie mają mniejsze opory toczenia od letnichPuhcio napisał(a):Albo może masz opony zimowe – podobno przy takich temperaturach stawiaja większy opór.
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
Witam,
Ciśnienie w oponach zgodnie z zaleceniami 2,2, opony przód Michelin, tył Ceat Arctic. To jednak raczej coś z silnikiem, niby wszystko ok, komputer nie pokazuje błędów, diagnostyka wychodzi ok, kompresja 14, czyli wszystko cacy, a jednak ... Dzisiaj samochód na chwilę mnie ucieszył, całkiem normalnie wyjechałem sobie na autostradę i spokojnie przyspieszałem, muzyczka delikatnie w tle ( czyli na pół mocy wzmaczniacza, bo Mazda do cichych nie należy) i nagle zauważyłem że inne samochody jadą po autostradzie na wstecznym, spojrzałem na licznik i zbaraniałem... ponad 180 bez gonienia... zwolniłem i znowu zacząłem przyspieszać, autko przyspieszało płynnie i szybko... REWELACJA!!! Niestety trwało to tylko przez jakieś 20 km, potem wszystko wróciło do normy. Myślę, że to to powoduje takie żżeranie paliwa ( benzyna 9,5 – 10l) gaz 11,5- ponad 12. Z góry odpowiadam na pytania, instalacja nowa – sekwencja, filtr powietrza nowy, świece nowe Denso, kabelki nowe Beru, sonda wymieniona – nowa, przepływomierz przeczyszczony, sprawny. Jazda mieszana mniej więcej 50/50% prędkości w mieście to max 80-90, na trasie 140-160 (dużo po autostradzie).
Już wariuję z tym autem!!! Tęsknię za Oplem. ;(
Ciśnienie w oponach zgodnie z zaleceniami 2,2, opony przód Michelin, tył Ceat Arctic. To jednak raczej coś z silnikiem, niby wszystko ok, komputer nie pokazuje błędów, diagnostyka wychodzi ok, kompresja 14, czyli wszystko cacy, a jednak ... Dzisiaj samochód na chwilę mnie ucieszył, całkiem normalnie wyjechałem sobie na autostradę i spokojnie przyspieszałem, muzyczka delikatnie w tle ( czyli na pół mocy wzmaczniacza, bo Mazda do cichych nie należy) i nagle zauważyłem że inne samochody jadą po autostradzie na wstecznym, spojrzałem na licznik i zbaraniałem... ponad 180 bez gonienia... zwolniłem i znowu zacząłem przyspieszać, autko przyspieszało płynnie i szybko... REWELACJA!!! Niestety trwało to tylko przez jakieś 20 km, potem wszystko wróciło do normy. Myślę, że to to powoduje takie żżeranie paliwa ( benzyna 9,5 – 10l) gaz 11,5- ponad 12. Z góry odpowiadam na pytania, instalacja nowa – sekwencja, filtr powietrza nowy, świece nowe Denso, kabelki nowe Beru, sonda wymieniona – nowa, przepływomierz przeczyszczony, sprawny. Jazda mieszana mniej więcej 50/50% prędkości w mieście to max 80-90, na trasie 140-160 (dużo po autostradzie).
Już wariuję z tym autem!!! Tęsknię za Oplem. ;(
Sprzedałem mazdę,
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
- Od: 19 lip 2006, 11:39
- Posty: 52
- Skąd: Gliwice
- Auto: Peugeot 406 ST 2,0 Pb/SGI 2001
Co prawda napiszę o spalaniu Mitsubishi – ale też ma SGI – OMVL DREAM XXIN:
Spala w trasie – 10,5 – nie ważne czy 90 czy 150 jadę
Miasto: 14 – 15 i więcej zależnie od nogi.
Silnik 2,0 SOHC 16V 4G94 120KM Automat.
Spala w trasie – 10,5 – nie ważne czy 90 czy 150 jadę
Miasto: 14 – 15 i więcej zależnie od nogi.
Silnik 2,0 SOHC 16V 4G94 120KM Automat.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Hehe wy tu piszecie ze niemozliwe jest zeby silniik 2.0 palil 13 – 15 litrow LPG po mieście. Chcialbym zeby tak bylo bo wtedy moze moje 1.6 paliłoby chociaz 10 a nie jak pali teraz 13- 13,5 tyle ze na instalce pierwszej generacji i po regulacji!! A mocy to ma tyle co zdrowy maluch. Dzisiaj mnie brat zrobil mazdą 1.3 67KM tez na gazie. Cos jest nie tak z moim B6 bo na lpg nie chodzi i pali jak smok a na benie rakieta. Pozdro
-
Lukasz_zdw
Lukasz_zdw napisał(a):Cos jest nie tak z moim B6
no to akurat nie ulega wątpliwości – chyba kiepski spec od tej regulacji był
Muze chyba kupić nowy parownik bo tak być nie moze ja mam tylko B6 a nie KL ZE
Sadzi zbukami ze mozna zdechnąc, bliżej niz na 50 metrow nikt z tyłu nie podjeżdza
Mazda byla regulowana specjalnym urządzeniem i cos tam gadali ze nie mozna ustawic mieszanki na wolnych obrotach i musi mieć troche bogatszą a na wysokich znowu mieszanka ubożeje wiec moze dlatego nie ma odejścia? Jak nie uda sie rozwiązac tego problemu to zawsze jest PB a na PB maździątko odrywa sie od ziemi ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)


![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Lukasz_zdw
Mozliwe ze tez tylko ja kupowalem uzywaną instalke 2 miesiące czyli prawie nową z jakiegoś Fiata Bravo 1.2 12V i nie wiem czy czasem parownik nie jest za słaby do tej mazdy nie znam sie na tym i nie wiem czy byly parowniki do slabych silników czy minimum to 100 KM Jesli panownik jest odpowiedni do mocy mazdy to bardzo mozliwe ze to membrany. A moze wystarczy spuścic ulej z niego albo wymienic filtr gazu moze sie zapchało cos chociaz dyzo nie zrobilem bo ok 10k na tym gazie. A przed montowaniem bylo wszystko sprawdzane.
-
Lukasz_zdw
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość