Jakie spalanie gazu? Wasze opinie

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Marcin L » 20 wrz 2006, 22:22

moja Mazda 626 1,8 paliła 8 w trasie i 10 w miescie, ojciec ma Vectrę B 2,0 i pali litr wiecej na KME Diego, ale masa jest większa i silnik też :)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez jb79 » 29 wrz 2006, 13:26

u mnie spalanie to 11 litrów/miasto, w trasie jescze nie miałem przyjemności bo mam SGI dopiero od 2 tygodni ale myśle, że poniżej 10 to na luzie.
Obrazek
moja madzia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2006, 09:01
Posty: 35
Skąd: Lubin
Auto: 626- 2,0- 16V- 94r.SGI

Postprzez GraPys » 21 paź 2006, 10:15

Moja GW ŻRE ponad 12l LPG w jeździe mieszanej z przewagą trasy. Predkości w mieście powiedzmy ok 80, na trasie 140. W przyszłym tygodniu przegląd, to zobaczymy.
Sprzedałem mazdę,
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2006, 11:39
Posty: 52
Skąd: Gliwice
Auto: Peugeot 406 ST 2,0 Pb/SGI 2001

Postprzez ADi » 23 paź 2006, 12:15

moja 2.0 łyka w mieście do 12l...za to na trasie jadąc normlanie do 120km/h spalanie spada do 8l to całkiem fajny wynik :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez GraPys » 23 paź 2006, 13:12

Spróbuję wymienic przewody WN i może sondę Lambda, wyniki opiszę. Dzisiaj kolejne tankowanie i wynik 11.7 LPG/100 km z przewagą trasy. Wszystko to poczęści dzięki xAndy, który robi co może, żebym się nie załamał – DOBRY Z NIEGO KAPELAN !!!@
Sprzedałem mazdę,
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2006, 11:39
Posty: 52
Skąd: Gliwice
Auto: Peugeot 406 ST 2,0 Pb/SGI 2001

Postprzez alf28 » 29 paź 2006, 22:17

Z5 spalanie 9,3 lpg- totalna porażka:słabszy,mniej elastyczny,troszke lżejszy,a spalanie jak w FS :|
Będe musiał ścignąć gazowników <klotnia> zaczynają mnie drażnić :] ,a tak ich chwaliłem <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez alf28 » 16 lis 2006, 13:33

po miesiącu gazownicy mieli mnie już dość <lol> i postanowili zrobić doporządku <jupi>
z5 pali teraz 8,25 lpg ,i w końcu brak innych problemów <faja>
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez GraPys » 17 lis 2006, 00:54

Po wymianie przewodów WN, sondy lambda, czyszczeniu przepustnicy, wymianie filtra powietrza, spalanie nadal ponad 11l/ 100km. Gaz tankowany na pewnej stacji.
Sprzedałem mazdę,
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2006, 11:39
Posty: 52
Skąd: Gliwice
Auto: Peugeot 406 ST 2,0 Pb/SGI 2001

Postprzez Puhcio » 17 lis 2006, 20:59

Ciśnienie w oponach ? Jakie dystanse pokonujesz ? Albo może masz opony zimowe – podobno przy takich temperaturach stawiaja większy opór.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez alf28 » 17 lis 2006, 22:46

Puhcio napisał(a):Albo może masz opony zimowe – podobno przy takich temperaturach stawiaja większy opór.
większy opór mogą stawiać tylko na śniegu ,lodzie,błocie ,a ogólnie mają mniejsze opory toczenia od letnich
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez GraPys » 18 lis 2006, 21:37

Witam,
Ciśnienie w oponach zgodnie z zaleceniami 2,2, opony przód Michelin, tył Ceat Arctic. To jednak raczej coś z silnikiem, niby wszystko ok, komputer nie pokazuje błędów, diagnostyka wychodzi ok, kompresja 14, czyli wszystko cacy, a jednak ... Dzisiaj samochód na chwilę mnie ucieszył, całkiem normalnie wyjechałem sobie na autostradę i spokojnie przyspieszałem, muzyczka delikatnie w tle ( czyli na pół mocy wzmaczniacza, bo Mazda do cichych nie należy) i nagle zauważyłem że inne samochody jadą po autostradzie na wstecznym, spojrzałem na licznik i zbaraniałem... ponad 180 bez gonienia... zwolniłem i znowu zacząłem przyspieszać, autko przyspieszało płynnie i szybko... REWELACJA!!! Niestety trwało to tylko przez jakieś 20 km, potem wszystko wróciło do normy. Myślę, że to to powoduje takie żżeranie paliwa ( benzyna 9,5 – 10l) gaz 11,5- ponad 12. Z góry odpowiadam na pytania, instalacja nowa – sekwencja, filtr powietrza nowy, świece nowe Denso, kabelki nowe Beru, sonda wymieniona – nowa, przepływomierz przeczyszczony, sprawny. Jazda mieszana mniej więcej 50/50% prędkości w mieście to max 80-90, na trasie 140-160 (dużo po autostradzie).
Już wariuję z tym autem!!! Tęsknię za Oplem. ;(
Sprzedałem mazdę,
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2006, 11:39
Posty: 52
Skąd: Gliwice
Auto: Peugeot 406 ST 2,0 Pb/SGI 2001

Postprzez Karwoś » 24 lis 2006, 20:10

Co prawda napiszę o spalaniu Mitsubishi – ale też ma SGI – OMVL DREAM XXIN:

Spala w trasie – 10,5 – nie ważne czy 90 czy 150 jadę

Miasto: 14 – 15 i więcej zależnie od nogi.

Silnik 2,0 SOHC 16V 4G94 120KM Automat.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Lukasz_zdw » 26 lis 2006, 00:27

Hehe wy tu piszecie ze niemozliwe jest zeby silniik 2.0 palil 13 – 15 litrow LPG po mieście. Chcialbym zeby tak bylo bo wtedy moze moje 1.6 paliłoby chociaz 10 a nie jak pali teraz 13- 13,5 tyle ze na instalce pierwszej generacji i po regulacji!! A mocy to ma tyle co zdrowy maluch. Dzisiaj mnie brat zrobil mazdą 1.3 67KM tez na gazie. Cos jest nie tak z moim B6 bo na lpg nie chodzi i pali jak smok a na benie rakieta. Pozdro
Lukasz_zdw
 

Postprzez Grzyby » 26 lis 2006, 00:29

Lukasz_zdw napisał(a):Cos jest nie tak z moim B6

no to akurat nie ulega wątpliwości – chyba kiepski spec od tej regulacji był
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lukasz_zdw » 26 lis 2006, 00:37

Muze chyba kupić nowy parownik bo tak być nie moze ja mam tylko B6 a nie KL ZE <glupek2> Sadzi zbukami ze mozna zdechnąc, bliżej niz na 50 metrow nikt z tyłu nie podjeżdza <lol> Mazda byla regulowana specjalnym urządzeniem i cos tam gadali ze nie mozna ustawic mieszanki na wolnych obrotach i musi mieć troche bogatszą a na wysokich znowu mieszanka ubożeje wiec moze dlatego nie ma odejścia? Jak nie uda sie rozwiązac tego problemu to zawsze jest PB a na PB maździątko odrywa sie od ziemi :]
Lukasz_zdw
 

Postprzez Grzyby » 26 lis 2006, 00:39

Lukasz_zdw napisał(a):Muze chyba kupić nowy parownik

a może wystarczy wymienić membrany?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lukasz_zdw » 26 lis 2006, 00:45

Mozliwe ze tez tylko ja kupowalem uzywaną instalke 2 miesiące czyli prawie nową z jakiegoś Fiata Bravo 1.2 12V i nie wiem czy czasem parownik nie jest za słaby do tej mazdy nie znam sie na tym i nie wiem czy byly parowniki do slabych silników czy minimum to 100 KM Jesli panownik jest odpowiedni do mocy mazdy to bardzo mozliwe ze to membrany. A moze wystarczy spuścic ulej z niego albo wymienic filtr gazu moze sie zapchało cos chociaz dyzo nie zrobilem bo ok 10k na tym gazie. A przed montowaniem bylo wszystko sprawdzane.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Grzyby » 26 lis 2006, 00:51

Wymienić filtr gazu to pikuś i warto to zrobić.
Ja obstawiam jednak za słaby parownik
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lukasz_zdw » 26 lis 2006, 00:53

Słaby w sensie zużycia czy za słaby do mazdy??
Lukasz_zdw
 

Postprzez Grzyby » 26 lis 2006, 00:56

Skoro był z silnika 1.2 to raczej ma za małą moc do 1.6
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy LPG