Jaka instalacja LPG (Mazda 6/5/3 2.3)
Witam.
W watku jest wiele informacji o LPG w silnikach o dużej pojemności (2,3 lub 3 l). A co z silnikiem 1,8? Nadaje się wogóle do M6 kombi? Jakie doświadczenia z gazem?
W watku jest wiele informacji o LPG w silnikach o dużej pojemności (2,3 lub 3 l). A co z silnikiem 1,8? Nadaje się wogóle do M6 kombi? Jakie doświadczenia z gazem?
-
piotr_j
MiKo napisał(a):Jak już to zakładaj sekwencyjny (koło 4500-5500)
za tą cenę to już założy się PRINSA a są i tańsze sekwencje które działają równie dobrze np. ZENIT
- Od: 23 maja 2008, 19:35
- Posty: 27
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 v6
witam. od ostatniego post'u w tym temacie minęło kilka miesięcy. Mam pytanie co do Waszych opinii o instalcji LPG w mazdach 6. Dziś dzwoniłem do gazowników i powiedzieli mi, że mazdy 6 mają "mikrowtrysk" i potrafią przy stałej prędkości na gazie szarpać. Podobno w tym przypadku trzeba zamontować droższą instalację za około 3500-4000 pln. Czy faktycznie "6" mają te mikrowtryski, czy wszystkie silniki? jeśli ktoś wie coś więcej na ten temat to z góry dzieki za opinię.
-
seku
wejdź na stronę https://www.ac.com.pl/autogaz/forum/ jest tam forum gaziarzy i tematy dotyczące Mazd. Dowiesz się więcej o dotyryskach, międzywtryskach, mikrowtryskach różnie to ludziska nazywają. Temat jest do obejścia tylko musisz pojechać do dobrego zakładu. Czytając forum wyłuskasz kolesi z wa-wy którzy gazowali silniki Mazdy z sukcesami.
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
Jestem krok przed kupnem 3 z silnikiem 2,3 automat. W zwiazku ze spalaniem i cenami paliw na stacjach, zamierzam założyc instalacje gazowa. Przebieg 15 tys km.
Wybrana opcja to BRC Sequent 24. Dzwonie po warsztatach i wypytuje o wskazania i przeciwwskazania. Wiem juz, ze lubryfikator jest jak najbardziej wskazany.
Jeden z Panów zadal mi pytanie czy w tym silniku jest bezposredni wtrysk do komory czy kolektora. Nie znam sie zanadto na technice samochodowej, nie wiem o co mu biega i jak jest w tym silniku...
Czy znacie jakis godny polcenia warsztat montujacy LPG w wielkopolsce ?
Wybrana opcja to BRC Sequent 24. Dzwonie po warsztatach i wypytuje o wskazania i przeciwwskazania. Wiem juz, ze lubryfikator jest jak najbardziej wskazany.
Jeden z Panów zadal mi pytanie czy w tym silniku jest bezposredni wtrysk do komory czy kolektora. Nie znam sie zanadto na technice samochodowej, nie wiem o co mu biega i jak jest w tym silniku...
Czy znacie jakis godny polcenia warsztat montujacy LPG w wielkopolsce ?
- Od: 24 cze 2008, 07:00
- Posty: 9
- Auto: M3 2.3l 5AT USA
Mam juz dosc tej bandy niedouczonych pseudofachowcow w tym kraju.
W silniku 2.3 do M3 są dowtryski. Znalazl sie jeden mechanik ktory w ogole zainteresowal sie tematem. I zwątpił. Cenrala BRC w Polsce tez zwątpiła ...
Podobno KME to obsługuje, ale ten mechanik powiedzial, ze KME z ich wtryskiwaczami mi nie założy, bo nie chce, żeby przed praca na regulacje do niego jeździł...
Chyba zrezygnuje z tej zabawy.
W silniku 2.3 do M3 są dowtryski. Znalazl sie jeden mechanik ktory w ogole zainteresowal sie tematem. I zwątpił. Cenrala BRC w Polsce tez zwątpiła ...
Podobno KME to obsługuje, ale ten mechanik powiedzial, ze KME z ich wtryskiwaczami mi nie założy, bo nie chce, żeby przed praca na regulacje do niego jeździł...
Chyba zrezygnuje z tej zabawy.
- Od: 24 cze 2008, 07:00
- Posty: 9
- Auto: M3 2.3l 5AT USA
mam nadzieję, że nie dubluję pytania
planuję założenie gazu, w warsztacie powiedzieli mi, że mam kolektor plastikowy więc mogę mieć założoną tylko sekwencję.
W innym punkcie mechanik powiedział mi, że można przełożyć kolektor na metalowy i założyć "zwykły" gaz.
Co o tym sądzicie? Co jest lepsze biorąc pod uwagę kryteria jakość/cena?
planuję założenie gazu, w warsztacie powiedzieli mi, że mam kolektor plastikowy więc mogę mieć założoną tylko sekwencję.
W innym punkcie mechanik powiedział mi, że można przełożyć kolektor na metalowy i założyć "zwykły" gaz.
Co o tym sądzicie? Co jest lepsze biorąc pod uwagę kryteria jakość/cena?
- Od: 5 maja 2008, 16:05
- Posty: 36
- Skąd: Bełchatów
- Auto: 323f 1,5 97r.
witam mam pytanie może ktoś mi bliżej opisze te instalacje STAG 300 – 2550 ////// BRC – 2750 o co w tym wszystkim chodzi bo te skróty nic mi nie mówią ,czekam na wyczerpującą informację pozdrawiam ...czy to jest na pewno sekwencja? i czy nadaje się do 2.0 litrowego silnika o mocy 140 KM...co zamontować do takiego silnika i ile to kosztuje ,co jest lepsze -czekam pomocy ...pozdrawiam............
-
master666
Pomóżcie mi doradzić czy zakładać instalację gazową czy też nie. Mam MAZDĘ 323P, 1,3 z 1998r., dowiadywałem się o instalację i raz mi odradzano zakładanie bo podobno podczas dodawania gazu silnik się "przydusza" (inst. KME), inny mechanik na Wędkarskiej w Łodzi powiedział mi, że da radę ale przed chwilą przeczytałem wypowiedź, że ktoś tam był i niestety nie poradzili sobie z instalacją i wychodziły różne problemy. Będę wdzięczny za jakiekolwiek rady.
Czekam i pozdrawiam.
Czekam i pozdrawiam.
-
raolka
Proponowali mi sekwencję KME ale dowiadywałem się u producenta i ten powiedział, że są problemy, zwłaszcza przy dodawaniu gazu. Inny gazownik proponował mi sekwencję ZENITA i teraz już nie mam pojęcia, zakładać gaz czy też nie.
-
raolka
Założyłem jednak instalację KME DIEGO, na razie nic się nie dzieje. Bardzo szybko przełącza na gaz, przy przełączaniu nic nie szarpie i praktycznie się nie odczuwa.
-
raolka
hej!
zastanawiam sie nad zalozeniem lpg, dobry gazownik z mojej okolicy powiedzial ze nie powinno byc problemu bo gazowal juz 6 z silnikiem 2,3, to co mi proponuje to Landi renzo ze smarowaniem gniazd zaworow bo sa ceramiczne, cena kolo 2,8 tys zl, jakies przeciwskazania albo sugestie?
zastanawiam sie nad zalozeniem lpg, dobry gazownik z mojej okolicy powiedzial ze nie powinno byc problemu bo gazowal juz 6 z silnikiem 2,3, to co mi proponuje to Landi renzo ze smarowaniem gniazd zaworow bo sa ceramiczne, cena kolo 2,8 tys zl, jakies przeciwskazania albo sugestie?
landirenzo to jednaz najlepszych instalek – może być, choć smatowanie zaworów wydajemi się zbyteczne – trzeba tylko częściej kontrolować luzy (jeżeli są regulowane) i powinno być OK
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Ja mam instalacje SEC bez smarowania- jak zakładałem mnie o tym poinformowano ale powiedziano że do końca nie wiadomo czy to to jest konieczne – 3 lata minelo i wszystko sprawdza się idealnie.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
newuser napisał(a):hej!
zastanawiam sie nad zalozeniem lpg, dobry gazownik z mojej okolicy powiedzial ze nie powinno byc problemu bo gazowal juz 6 z silnikiem 2,3, to co mi proponuje to Landi renzo ze smarowaniem gniazd zaworow bo sa ceramiczne, cena kolo 2,8 tys zl, jakies przeciwskazania albo sugestie?
tak dla upewnienia 2,3 w 3 i 6 to te same silniki?
pzdr
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości