Mazda6 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez relim1 » 4 lip 2011, 14:23

Ja do mojej Madzi tydzień temu założyłem instalację BRC P&D jak na razie wszystko działa bez zarzutów nie odczuwam żadnej różnicy po przełączeniu na gaz, tylko jedna rzecz mnie zastanawia, zawsze komputer mi pokazywał spalanie benzyny a teraz po założeniu gazu czy komputer pokazuje mi ile gazu spala?
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 09:02
Posty: 52 (3/1)
Auto: Mazda 3 Skyactiv-x Enzo
2019

Postprzez rumunn95 » 5 lip 2011, 20:13

tak ale wskazania beda nie dokladne
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez trebuh_b » 6 lip 2011, 21:35

hey ja mam

staga 300+
lubryfikator
LISTWA WTRYSKOWA REG by OMVL
z czterema wtryskiwaczami i niebieskimi cewkami o oporności 3ohm

całość ok dobrze jeździ i nic się nie dzieje zbiornik 55l płaska podłoga wchodzi ok 46l musiałem zrezygnować z plastików pod podłoga
cena w warszawie to 2300zł 3 mce temu

kme miałem w poprzednim autku i przez ok 4 lata 120tys km ok bezobsługowa eksploatacja poza filtrami
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2011, 21:02
Posty: 109
Skąd: Kobyłka/Warszawa
Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!

Postprzez pawik22 » 21 lip 2011, 13:38

Witam planuję zakup mazdy 6 rok 2003-2004 z silnikiem 1,8. Zdecydowałem się na ten silnik dlatego że powinien być wystarczający dla mnie ( jeżdzę teraz opel vectra b 1,8 i zero problemów na gazie). Mam pytanie chcę załozyć gaz do mazdy od razu po zakupie, czytałem wiele opinii że silnik 1.8 za słaby- chociaż nie rozumiem ma przecież 120km (mój opel ma 115km i chodzi wystarczajaco). Cyz instalacja Lovato bedzie dobra.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2011, 12:18
Posty: 46
Skąd: mazowieckie
Auto: Mazda 1,8 benzyna-gaz

Postprzez PanNeutron » 22 lip 2011, 15:22

1,8 nie jest za słaby, ale zawsze można mieć więcej ;)
ja mam 2.0l benzynę instalacje stag 300+ wtryski OVL Rail fast i śmiga bardzo fajnie, realne spalanie to koło 12l gazu w trybie mieszanym miasto+trasa (czasami czytam wpisy kolegów którzy podają mniejsze spalania, nie wiem jak osiągają, widać mam cięższą nogę :)
Oczywiście będziesz musiał się przyzwyczaić do tego, iż Mazda lubi Wysokie obroty, to na pewno Cię zaskoczy po przesiadce z Opla.
nie będę się już rozpisywać o tym, iż gazownik musi wiedzieć co robi bo to jest chyba oczywiste...
pozdr.
Niech twe wielbłądy spluwają daktylami.
Początkujący
 
Od: 5 paź 2010, 09:06
Posty: 4
Skąd: Knurów
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 benzyna 2003r
stag 300-ISA2, OMVL REGFast

Postprzez trebuh_b » 22 lip 2011, 20:13

Hey
ja mam 1,8 i jest oki stag300+ spalanie ok 10l w mieście trasa ok 8-9
czy słaby ???? zależy czego oczekujesz jeździłem focusem 1,8 a mazda jeździ o niebo lepiej
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2011, 21:02
Posty: 109
Skąd: Kobyłka/Warszawa
Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!

Postprzez abraber » 23 lip 2011, 15:57

Witam

Po przejechaniu 1700 km na gazie jestem bardzo zadowolony, a zwłaszcza moja kieszeń:)

Po regulacjach auto zaczeła jezdzić bardzo fajnie spalanie na poziomie 10 litrów gazu.
Komp w aucie pokazuje 9 litrów, wieczgadza sie teoria ze ok 15% wiecej spala gazu.

Po reulacji nie czuje w ogole roznicy miedzy gazem a benzynom. Instalacja KME z wtryskami Hanna bardzo dobrze sobie radzi.

P.S.

Nie polecam tylko zakładu w którym montowałem instalacje!!!
Tania Jazda z Łodzi na ul.Rąbieńskiej – nie poważny człowiek, nie polecam!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 maja 2011, 22:32
Posty: 7
Skąd: PL
Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 05r

Postprzez mscorp » 26 lip 2011, 00:19

lubryfikacja jest wymagana bezwzglednie w silnikach mazdy, a to dlatego, by chronic gniazda zaworow przed zbytnim przegrzewaniem sie. wiadomo, ze w polsce to i z gazem przekombinuja, i czesto nie spelnia swoich wymogow jakosciowych. poza tym do gazu dodaja skladnik ktory podnosi temperature spalania mieszanki, a to jest juz szkodliwe dla silnika i przeklada sie na jego zywotnosc.
ja lubryfikacje mam i nie narzekam – przynajmniej mam poczucie bezpieczenstwa
mscorp
 

Postprzez noxes » 27 lip 2011, 22:51

mscorp napisał(a):lubryfikacja jest wymagana bezwzglednie w silnikach mazdy

Oj Oj ja nie mam i zapewne bardzo wielu użytkowników też nie ma. To czy jest bezwzględnie wymagana to jest rzecz sporna.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez triplexxx » 1 sie 2011, 07:51

Kolego ja wsadziłem Landi Renzo Omegas z wtryskami Med, butla w koło 40,8l gazu. Wszystko zrobione u chłopaków z Multiserwisu w Niwiskach.
Jak na razie przejechane tylko 500km i czekam na "magiczny" 1000km na regulację.
Co do "wrażeń" z jazdy to nie ma większej różnicy czy na gazie czy na benzynie jedynie to na stacji różnica.
Jak przejadę więcej km to dam znać.

Nadmienię, że mam silnik 1.8, kombi i ver. po liftingu.
Początkujący
 
Od: 1 lip 2011, 19:33
Posty: 5
Skąd: Łańcut
Auto: M6 1.8,GY, 2006
Landi Renzo Omegas
Wtryski Med
Butla w kole 40,8l gazu
Wlew gazu obok wlewu paliwa

Postprzez trebuh_b » 1 sie 2011, 18:32

kolego triplexxx daj znać za jakiś czas jakie masz spalenie <czytaj>
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2011, 21:02
Posty: 109
Skąd: Kobyłka/Warszawa
Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!

Postprzez triplexxx » 2 sie 2011, 13:42

Kolego ja mam Landi Renzo Omegas, wtryski Med, fakt, że zrobiłem nim 600km ale jest super i to przed pierwszą regulacją po 1000km. Nie mam najmniejszych problemów (jak na razie). Moc prawie ta sama, spalanie na poziomi 9l/100 gazu. Z tego co mówią to po regulacji powinno być lepiej.

Oczywiście nieważne co założysz ale kto ci to zrobi. Warto przejechać kawałek dale ale dać Madzię w dobre ręce. Ja jechałem ponad 50km aby oddać Madzię w dobre ręce, chociaż mogłem pojechać do Rzeszowa ale wolałem pojechać do Niwisk k/Mielca.
Początkujący
 
Od: 1 lip 2011, 19:33
Posty: 5
Skąd: Łańcut
Auto: M6 1.8,GY, 2006
Landi Renzo Omegas
Wtryski Med
Butla w kole 40,8l gazu
Wlew gazu obok wlewu paliwa

Postprzez DefSquad » 11 sie 2011, 18:43

A mnie proponowali instalkę BRC. Co o tym sądzicie? Jak tak czytam posty to dochodzę do wniosku że stag chyba przoduje w polsce. Mam mazde 6 z 2005r., kombi 2.0 147KM. Pozdrawiam
DefSquad
 

Postprzez ralfvip » 11 sie 2011, 20:43

Witam,
Jaki jest najlepszy zestaw LPG dla Mazdy6 2.0 2005-2006r. Proszę o opinie osoby, które posiadają takie auto i mają założoną sprawdzoną instalcję LPG.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2011, 10:06
Posty: 177
Auto: Mazda 6 Executive '07 GG 2.0 147KM LPG Stag 300 Premium

Postprzez trebuh_b » 12 sie 2011, 21:15

stag 300+
lubryfikator green add
LISTWA WTRYSKOWA REG by OMVL
z czterema wtryskiwaczami i niebieskimi cewkami o oporności 3ohm

całość ok dobrze jeździ i nic się nie dzieje zbiornik 55l płaska podłoga wchodzi ok 46l musiałem zrezygnować z plastików pod podłoga
cena w warszawie to 2300zł 4 mce temu
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2011, 21:02
Posty: 109
Skąd: Kobyłka/Warszawa
Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!

Postprzez delfinsoft » 12 sie 2011, 22:42

stag 300+ i wtryski hana 2000 u mnie super 1.8 100kM
MAZDA PREMACY 1.8 STAG 300+ :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sty 2011, 22:48
Posty: 15
Skąd: Siemianowice Śl.
Auto: MAZDA PREMACY 1,8 STAG 300+

Postprzez ralfvip » 20 sie 2011, 13:15

Witam,
Z tego co się orientuje to większość poleca taki zestaw dla Mazdy6 2005-2006:
Instalacja: Stag 300plus
Wtryskiwacze: Hana 2000,
Reduktor: AC R01,
Filtr: FL-02
Mam pytanie odnośnie kolorów wtryskiwaczy. Kolor wtryskiwacza o czym mówi?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2011, 10:06
Posty: 177
Auto: Mazda 6 Executive '07 GG 2.0 147KM LPG Stag 300 Premium

Postprzez kachel1 » 20 sie 2011, 14:10

kolor wtryskiwaczy mowi konkretnie do jakiej mocy sa ja w 3 mam staga premium ze stałym podpieciem do obd samochodu wtryski mam keihina pomaranczowe reduktor prinsa ale ostatnio pojawił sie nowy sterownik na rynku moze warto jemu sie przjzec podobno moze byc dobra konkurencja dla staga http://www.lpgtech.pl/
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 19:02
Posty: 68 (0/2)
Skąd: kolno
Auto: mazda cx 30 2020

Postprzez Baku86 » 24 sie 2011, 16:41

witam
podepne sie pod temat zeby nie zakladac nowego. mam mazde 626 98r. 2.0 115km i chce zalozyc gaz. bylem u gaziarza i strasznie naciskal zeby zalozyc instalacje BRC (2600zl u mnie w lodzkim). czy to jest dobra instalacja do mojej Magdaleny <co?> i czy moj silnik potrzebuje zubozenia w sterowniku? :>
pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2011, 23:26
Posty: 134
Skąd: Łódzkie - ELA :D
Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)

Postprzez Dominator » 24 sie 2011, 17:05

mam ten sam silnik co Ty, byłem wczoraj na przeglad instalacji, wymiana filtrow i sprawdzenie.. Pan gazownik czy jak tam zwał stwierdził iż nasz model nie ma zubożenia, bo pytalem o to.. Co do instalacji BRC to słyszałem że nie jest najlepszym rozwiązaniem.. wiele osób poleca co innego.. Napisz do naszego guru LPG bananmina memberlist.php?mode=viewprofile&u=8011. On Ci wytłumaczy co i jak :)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy LPG