Strona 16 z 22

Re: Odp: Dobry gazownik Zabrze Gliwice

PostNapisane: 21 lut 2014, 08:17
przez gik
Ja polecam Sebastiana ze Zbrosławic, firma chyba GZW się nazywa, robiłem tam hyundaia i śmigało aż miło

Wysłane z mojego NEXT

PostNapisane: 19 mar 2014, 15:19
przez mrx
benq323 napisał(a):Znajomy tam zakladal i bardzo chwalil. Ja natomiast zakladalem na sprzetowej u Pana Predko. Jestem zadowolony z tym,ze musisz zwrocic uwage czy zalozyli ci umawiane wczesniej podzespoly, a nie "pomylkowo" inne ;)


Cóż kolego, nie wiem jak bardzo zadowolony jest twój znajomy, ja mam całkowicie odmienne zdanie. W opinii forumowiczów, którzy zabrali głos to wykonanie instalacji to kompletny drut. Warto poczytać wątek: viewtopic.php?f=107&t=167896

PostNapisane: 8 kwi 2014, 21:51
przez ralfvip
abudabdi napisał(a):
lukaszenka napisał(a):Ok, rozumiem noo ale jak mówicie to zależy od gazownika (jego umiejętności). Znacie Panowie kogoś innego poza Migaz-s w Warszawie?? Wszyscy piszą o Panu Krzysztofie z Buska Zdrój ale to ponad 200 km z Wawa w jedną stronę, kto na to ma czas, chyba tylko ten co nie pracuje...

Ja pracuje i znalazłem czas by jechać do buska 188km w piątek wziąłem wolne w pracy i w sobotę powrót noclek w busku 50zł gazowałem tam już 2 autko


Ja gazowałem swoje autko w AutoGaz Busko dwa lata temu.
Do tej pory na gazie przejechałem 50 000 km i wszystko działa jak należy.
Regularnie co poło roku jeżdżę na wymianę filtrów gazowych do AutoGaz Busko bo warto.
Na każdej wizycie wymiana filtrów, sprawdzenie szczelności, podpięcie kompa i sprawdzenie parametrów podczas jazdy.
Jak widać dla mnie 200km w jedną stronę to nie problem.
Dla chcącego nic trudnego – bierzesz urlop w pracy i w trasę.
Mam w Warszawie pod nosem pełno "gazowników" ale omijam ich z daleka. Większość nie traktuje Klientów poważnie – liczy się tylko kasa i następny.

PS. Z tego co rozmawiałem z bananminem to w miesiącu ma średnio do zagazowania przynajmniej 5 mazd z poza swojego województwa.

Pozdrawiam

PostNapisane: 10 kwi 2014, 14:41
przez koola_71
Witaycie,ja założyłem gaz-ik tak jak pisałem uprzednio i wszystko wspaniale współgra.Dodam że tego dokonałem w warsztacie który na niewielu forach nie jest polecany GZW "ponoć nie da się z głównym monterem <oczy> rozmawiać,a jest wręcz przeciwnie.Sebastian podszedł do sprawy bardzo profesjonalnie,i oczywiście jest ładnie zestrojone." <spoko>

Re: Dobry gazownik Zabrze Gliwice

PostNapisane: 18 kwi 2014, 08:38
przez Mazinio
JA mogę polecić w Knurowie
Auto Gaz Serwis Piszczek Grzegorz tel.:32 236-51-98 Szpitalna 21a
serwisowałem tam gaz w maździe 626, lepiej mi tam ustawiał gaz niz w firmie której zakładałem

Ostatnio kupiłem mazde 6 i miałem problem z gazem LPI koniec ważności butli ( koszt około 1000 euro nowej ), pan powyżej doradził mi od razu co robić, ponadto dzwoniłem do gliwic do kilku firm i jeden pan stwierdził ze dla niego niema różnicy i wymieni ją za 500 zł na nową ( co jest nie możliwe i do niego bym nigdy nie podjechał), inny pan gazownik z Gliwic stwierdził ze niema czegoś takiego jak LPI, jeden Pan potwierdził mi wysokie koszty wymiany z Dąbrowskiego 8 i on ma sporo pozytywnych opinii w Gliwicach

oczywiście gazowników w Gliwicach jest więcej ja dzwoniłem do 4 panów chciałem potwierdzić wycenę Pana z Knurowa(niestety się nie pomylił)

PostNapisane: 28 kwi 2014, 22:45
przez krystian_w
krystian_w napisał(a):Tak, przepustnica czyszczona 2tyg temu. Dzisiaj pojeździłem nieco więcej i potestowałem jałówkę, na 1ce jeździ się ok, obroty ok 800-850rpm, na 2-3 jak dojerzdżam bez dodawania gazu dusi się i obroty lecą nawet poniżej 600rpm, 4ki nie męczylem bo nie ma to sensu. Zachowanie takie samo na PB jak i LPG. Zrobiłem dzisiaj trasę >70km i po nagrzaniu się silnika do temp ok 90 obr już nie spadają na 2-3ce poniżej 800rpm, jednak i tak jest to trochę niżej jak przed gazem. Temp silnika poniżej ok 75-80 stopni obroty spadają bardzo nisko. Błędów nie ma, mam elm327 i na bierząco testuję. Ma ktoś jakiś pomysł?

piolsm napisał(a):objawy wystąpiły zaraz po założeniu LPG ?
na szybko możesz odłączyć minusową klemę tym samym zresetować komp silnika ( czytałem że ważna jest minusowa)
po podłączeniu zrób z 20 km na Pb silnik na początku będzie nie równo chodził (uczył się)

Trochę czasu minęło od tych wypowiedzi, ale to nie znaczy że nic się nie działo, po prostu testowałem auto i chciałem mieć jak największą pewność tego co pomogło w 98-99% całkowicie wyeliminować problem. Teraz chcę się z Wami tym podzielić i na przyszłość wskazać kierunek innym Madziarzom :)

Mianowicie zacząłem od przystąpienia do resetu kompa poprzez odłączenie klemy minusowej na całą noc – tutaj pewna uwaga "przygotowująca" – osobom które mają problemy z otwieraniem za pomocą kluczyka z wiadomych powodów radzę nie zatrzaskiwać maski jeśli auto jest w bezpiecznym miejscu i/lub nie zamykać drzwi, piszę o tym dlatego, że choć na szczęście takich problemów z keyem nie mam, to jednak pomyślałem o sprawdzeniu tego dopiero po odłączeniu klemy i zatrzaśnięciu maski, przez chwilę mając zimny pot na plecach. ;)
Następnie z rana wziąłem się za ponowny demontaż przepustnicy oraz tym razem przepływomierza. Pierwszy z nich czyściłem profilaktycznie choć nie było zbytnio z czego poza zakamarkami na krawędziach do których trudno jest czymkolwiek dotrzeć a dostępny jeszcze środek K2 nie miał zadowalającej mnie "mocy" by się tymi nagarami zająć. Przepływomierz natomiast koniecznie wymagał czyszczenia, był mocno naleciały, K2 sobie w miarę poradził, choć tym razem zadanie było prostsze – w tym miejscu chcę przestrzec przed manualnym czyszczeniem czujnika, można go bardzo łatwo uszkodzić, wystarczy kilka sesji sprayu do przepustnic z mocnym ciśnieniem, parę minut czekania i gotowe. Po wyczyszczeniu wszystkich części jakie oceniłem za niezbędne, przystąpiłem do montażu całości na miejsce. Po tej operacji podłączyłem klemę i uruchomiłem silnik na benzynie – UWAGA – należy to zrobić na dotyk i bez dodawania gazu. Auto trzymałem na biegu jałowym przez około pół godziny, obroty się szybko ustabilizowały a silnik "uczył". Po tym czasie wyłączyłem silnik po chwili przerwy włączyłem ponownie, tym razem włączając już gaz. Przejechałem się ok 5-7km odcinek adaptacyjny z wkręcaniem się na wysokie obroty i gotowe. Krótka przerwa kilkunastominutowa na doprowadzenie siebie do stanu normalności i auto wraz ze mną gotowe do trasy ok 150-200km przy okazji zahaczając o gazownika i dokonując przeglądu. Na przeglądzie wszytko było ok., do czasu dojazdu do niego starałem się usilnie wywołać wszelkie występujące jeszcze dzień prędzej objawy, stety – nie wystąpiły. Zmieszany, ale zadowolony zacząłem jeździć dalej, w sumie ok 500km do wymiany oleju i kolejne na nowej oliwie. Już ponad 1k km problemy nie powróciły, no prawie, z raz na 80-150km obroty spadną na ułamek sekundy nagle niezależnie od klimy, ale zauważyłem że zdarzało się to zwykle kiedy była końcówka gazu w butli, więc to ze sobą powiązałem.

Reasumując, na dzień dzisiejszy po przejechaniu ok 1,5-2k km na gazie, jestem zadowolony z zamontowanej instalacji oraz z pracy i obsługi w serwisie Auto-Flesz w Lubiczu oraz kontaktu z chłopakami również. Wszystko jak trzeba fachowo omawiają i pokazują, nie ma praktycznie niedomówień, jest to zarówno w ich jak i naszym interesie. Przy cyklu mieszanym ok 30% miasto, 67% trasa, 3% autostrada auto pali ok 10l gazu i odstaje ok 1-1,5l od benzyny. Trudno mi jednak jednoznacznie stwierdzić dokładne spalanie gazu oraz benzyny, wartości się orientacyjne, jednak mocno zbliżone. Spalanie w tych wartościach było po trasach z mocno podniesionymi obrotami silnika na potrzeby testów, spokojnie jeżdżąc spokojnie z gazem można zejść poniżej 9-9,5l, benzyny 7,5-8l, przy samej trasie jeszcze niżej... :)

Małe OT...
Dziękuję jeszcze raz wszystkim, którzy pomogli mi zarówno w doborze instalacji LPG jak i w początkowych problemach do zdiagnozowania potencjalnego źródła ich pochodzenia, dziękuję również tym którzy nie wiedzą że pomogli, a po prostu zostawili swoją wiedzę wcześniej w wątku lub innym miejscu forum. W tym miejscu również dziękuję Krystianowi (blacky) za wszelkie porady kiedy zachodziła tylko taka potrzeba a z którym kupiłem swoją czarnulę (polecam z czystym sumieniem wycieczki z Krystianem, nie tylko wie co robi, ale również rozumie nasz stres i obawy przed wydaniem różnej wielkości gotówki, do tego nie zostawi nas po samej transakcji z problemami).

Mam nadzieję, że ten wpis komuś pomoże lub rozwieje różne wątpliwości.
Dziękuję i pozdrawiam życząc bezawaryjności. :)

PostNapisane: 2 maja 2014, 17:19
przez damianołódź
Z uwagi na długi czas oczekiwania u mnie w Łodzi w Kołomaxie na ul. Wrocławskiej (moim zdaniem najlepsi fachowcy w Łodzi) zdecydowałem się na montaż w moim rodzinnym mieście, czyli w Mławie u Jarka Nowotczyńskiego. Fachowość, dobór sprzętu, jakość montażu, strojenie auta – zasługują na najwyższe uznanie. Zależało mi na tym, żeby całość prac skończyła się jak najwcześniej. Panowie czekali na mnie już 7:55, nie było kawki, kanapeczek, gadu-gadu, tylko od razu zabrali się za auto. Jarek zapewnił że na 15:00 będzie gotowa do odbioru. Mylił się, była gotowa na 13:13...
Graty które wstawili to Stag Quobox Basic, Reduktor ACR 01, Hana 2001 pomarańczowe, węże Parkera, butla w kole 65l (wchodzi 52l LPG) zawór tankowania pod klapką od wlewu paliwa.
Auto zestrojone idealnie, subiektywnie niemalże niezauważalna różnica w dynamice pomiędzy Pb a LPG, spalanie w zależności od stylu i miejsca, od 8,5l spokojna trasa max 110 km/h, do 12l autostrada 150 km/h lub miasto w korkach.
Polecam każdemu zakład http://www.nowotczynski.com.pl/

PostNapisane: 9 maja 2014, 19:15
przez WisniaUs
70 000 km na LPG od Bananmina w Busku.Zeeeroo problemów <spoko> <spoko> <spoko>
A jesli ktos ma daleko do Buska Zdroju a bliżej do tarnowa to jest Rafał na ul.Wiadukt w tarnowie.I Rafał to Wierna kopia Krzycha z Buska :D Polecam <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> Ja montowalem w Busku bo o Rafale nie wiedzialem jeszcze wtedy a teraz śmigam do niego ze wszystkim.Znajomi montowali u Rafala z mojego polecenia i sa bardzo zadowoleni <spoko>

Re: Mazda 6 pomocy jaki gaz założyć?????

PostNapisane: 9 maja 2014, 20:19
przez t34567
Ja montowałem u P. Rafała i również mogę polecić :)

Re: Mazda 6 pomocy jaki gaz założyć?????

PostNapisane: 4 paź 2014, 21:40
przez Shaarky
Założony gaz w Busko. Nie zapeszam, pochwale się za parę tysięcy km, ale chciałbym powiedzieć coś o obsłudze :)

Tak jak ktoś tu pisał jeśli masz jakieś wątpliwości, jedź do Busko :) Pojechałem 200km w jedną stronę, cały dzień spędziłem w galerii w Kielcach, ale warto było :) Obsługa na najwyższym poziomie. Wszystko wyjaśnione przed montażem na chłopski rozum. Przedstawione trzy rozwiązania możliwego montażu w różnych opcjach cenowych. Na koniec kilka miłych słów o moim egzemplarzu i wyjechałem mając co najmniej 2,50 wzrostu z ego tak długim jak trasa do domu ;)

A najlepsze telefon szefa po godzinie od odbioru auta z pytaniem czy wszystko gra! :) W pełni polecam!!

PS. Kumpel który był ze mną, za dwa tygodnie będzie też tam montował :)

[Usunięte]

PostNapisane: 4 paź 2014, 22:45
przez makmarc
PostTen post został usunięty przez Wojtek 5 paź 2014, 18:43.
Powód: porzadki

Re: Polecane warsztaty LPG

PostNapisane: 24 paź 2014, 12:33
przez emPL
Jak pisał Shaarky dwa ... no może trzy tygodnie później i moja mazda także jeździ na instalacji lpg z Buska.
Zagazowany silnik 2,0 DISI.
Jeżeli ktoś miał wcześniej negatywne doświadczenia z gazownikami (tak jak ja) i stracił wiarę w instalację lpg proponuję jeszcze raz zaryzykować i na pewno zmieni zdanie. Warto zrobić kilkaset km, aby instalacja była zamontowana tak jak należy. Ja jestem przekonany i ponownie dołączam do zwolenników instalacji lpg.

Ps. Powoli szykuję kolejny samochód do gazowania :D

Re: Polecane warsztaty LPG

PostNapisane: 26 paź 2014, 14:50
przez aesmaestro3
oprocz Devanti ,mozecie polecic jakiegos dobrego gazownika na slasku co zalozy gaz do V6 ?

PostNapisane: 28 paź 2014, 08:48
przez Przemek323c
aesmaestro3 napisał(a):oprocz Devanti ,mozecie polecic jakiegos dobrego gazownika na slasku co zalozy gaz do V6 ?
AUTO-BOX w Gliwicach ul. Dworcowa 60, GZW Wolności 38 42-674 Zbrosławice, Gazmobil Tychy. Akurat na slasku chyba najlatwiej o dobrego gaziarza.

Mazda 6 2.0l 2005r po lift 147KM gdzie załozyc LPG

PostNapisane: 11 gru 2014, 11:33
przez scorpion10
Witam , do mazdy jak w tytule wątku, gdzie mogę założyć w okolicach Tarnowa lub Krakowa instalacje, bez obaw że ktoś to spier.......i. Nie szukam jakoś super tanio ale tez przepłacać nie chce za dużo. Przede wszystkim musi być to zrobione profesjonalnie, najlepiej z lubryfikacją zaworów /dla świętego spokoju/. Co dokładnie byście w ogóle polecili, jaki warsztat adres w Tarnowie lub Kraków i okolice i co powinienem wziąć pod uwagę. Myślę o instalacji BRC ale tutaj na pewno jest już wypracowany dobry zestaw przez użytkowników, więc chętnie posłucham opinii i podpowiedzi jaki zestaw powinienem założyć by nie mieć problemów i być full happy :)

PostNapisane: 12 gru 2014, 16:26
przez Roman8
http://autogaz-busko.pl/

I nie szukaj nigdzie indziej.

Re: Polecane warsztaty LPG

PostNapisane: 14 gru 2014, 21:19
przez kfiatkowsky
Ja znam Auto Gaz, ale to Stare Rybie. W każdym razie polcam tak czy siak.

PostNapisane: 21 gru 2014, 10:03
przez WisniaUs
Dokladnie BUsko u Bananmina ale jest jeszcze Rafal w Tarnowie na Ul Wiadukt.Krzychu (Bananmin) go poleca i ja tez.Trzech znajomych montowalo u Rafala i sa mega zadowoleni.Co do lubryfikacji to odradzam bo zasyfisz sobie silnik.Nikt madry tego nie zaklada a i profesjonalny montażysta odradzi ci lubryfikacje <spoko>

Re: Polecane warsztaty LPG

PostNapisane: 30 gru 2014, 13:26
przez Naciek
Witam,
Zgłaszam kolejną pozytywną opinię o zakładzie montującym gaz w Busko-Zdrój. Użytkownik bananmin, właściwy człowiek na właściwym miejscu. Nie ma się do czego przyczepić. Można popytać, pogadać, rozwieje wszelkie wątpliwości.
Przy okazji zdiagnozowana usterka sondy lambda (wymieniona na tańszy zamiennik) oraz znaleziona nieszczelność dolotu powietrza.
Na LPG jeżdżę dopiero dwa miesiące, ale jak na razie bezproblemowo.
http://autogaz-busko.pl/

PostNapisane: 5 sty 2015, 18:21
przez buczos
http://autogaz-busko.pl/
Dwa mazdy zagazowane u Krzyśka. Protege5 na lpg ponad 55tys km a Trójka ponad 40tys. Eksploatacja bezproblemowa. Podejście do klienta na wysokim poziomie.
Spadek mocy i momentu niezauważalny. W przypadku trójki wg hamowni różnica 2 koni i 4 Nm :) (pewnie w granicach błędu pomiarowego)