Problem z sekwencja ESGI II

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez gazparts » 13 sty 2010, 00:48

te reduktory mają taki minus, że węże są fi 12 a normalnie fi 16 czyli masz małą średnicę przelotu, może faktycznie go łapie
możesz to sprawdzić , pogoń auto jak poprzednio , zatrzymaj i zobacz organoleptycznie czy masz zimny reduktor
druga sprawa nie spotkalem się z wężem do ukladu chłodzenia fi 12 , pewnie do gazu założyli i długo to nie polata
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez tokar » 14 sty 2010, 01:17

narazie jest sporo sniegu wiec powstrzyma sie chwilowo z szybsza jazda. Pewnie zanim sie pododa polepszy, bede po regulacji gazu.
jak bede wiedział coś więcej oczywiście napisze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 21:44
Posty: 150
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 323f BA Z5 98', LPG BRC sequent ( IV gen. )

Postprzez tokar » 29 sty 2010, 22:37

witam,
dopiero dziś znalazłem czas zeby wybrac sie na regulacje ;)

po podlączeniu laptopa pokazywało ciśnienie (chyba na reduktorze) 0,98 bara , zostało ono podkrecone ( chyba jakas srubka) na 1,18 bara. powiedział , ze teraz bedzie ok , i ze bym sie przejechal chwile troche go "pociagnac na obrotach).
w efekcie: rzadnych dziur ok 4tys obr/min, teraz pociągneła ok nawet do 6tys.
wczesniej mazda jechala do 140 km/hm max i piszczalo i przelaczalo na benzyne,
teraz na 3-jce do 135 km/hm bez problemu , na 4-rce 160 km/h.
zrobiłem od regulacji ok 100km. wszystko jak narazie ok, oby tak bylo dalej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 21:44
Posty: 150
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 323f BA Z5 98', LPG BRC sequent ( IV gen. )

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG