Bo_Lo napisał(a):Jednak nie narzekam,czasem przed 4tys czuc jak sie przelacza na ta polsekwencje(delikatna zamulka)ale to rzadko i tez zalezy jak mocno mam gaz wcisniety.
u mnie też czasami było czuć lekkie zamułki przy wyższych obrotach, po podłączeniu kompa okazało się, że w tym momencie sonda leży, czyli zamułka spowodowana jest brakiem paliwa, stag 4 pozwala na procentowe podniesienie dawki w danym zakresie obrotów przy danym czasie wtrysku (mapa 3d), wystarczyło podnieść o parę procent, tak aby sonda "pracowała" i po problemie. Tak samo po włączeniu klimatyzacji, czasy wtrysku dla wolnych obrotów z ok 4 ms rosną do 6 ms, mimo iż mapa jest ustawiona elegancko obroty spadały do ok 500 i falowały, po dźwignięciu o ok 4% dawki dla 700 obr przy czasie 6 ms obroty unormowały się i teraz mam ok.
Idealne ustawienie lpg zajmuje dużo czasu i dużo km przejechanych, dlatego tak wiele zależy od gaziarza, a często spotykaną praktyką jest zrobienie autokorekcji i następny... dlatego robię to sam

– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style –
Mazda 323F Bj 1.5 + lpg