
Mazda3 2.0 2004 r. – Instalacja STAG czy BRC?
1, 2
Nie no żałować na instalację do auta
, chyba jednak nie wiesz co to za firma BRC
KME za 2200 Ciekawe co to za instalacja ja do swojej ba miałam KME zakładać to powiedzieli mi 2800, 2200 płaciłam w 2011 roku do seata za instalacje KME z wtryskami Magic Jet, polatała 2,5 roku i komp do wymiany oraz 4 wtryski a i czujnik ciśnienia.... Słuchaj dalej kolegów gazowników, ja też słuchałam i dobrze nie wyszłam na tym a do mazdy sama sobie poczytałam popatrzyłam i bezkonkurencyjnie załozyłam BRC.

- Od: 1 lip 2013, 10:05
- Posty: 5
- Skąd: Łodzkie
- Auto: Mazda.
ja mam brc + lubryfikator auto na razie śmiga a moje pytanie jakiej marki kupować lubryfiaktor do instalacji BRC ma ktoś swój "ulubiony-dobry"??
-
stalp
ja mam założona instalacje stag 4 isa 2 z reduktorem do 170 hp i wtryskami hana ,jestem zadowolony z doboru takiego zestawu osiągi na hamowni wyszły bardzo dobre tylko wiadomo moment obrotowy jest słabszy niż na pb a jeżeli chodzi o lubryfikator to jest według mojego znajomego naciąganie klienta na zbędne koszty bo nie pomoże ale też nie zaszkodzi silnikowi. Brc tez jest w porządku tylko w razie jakiejś awarii jest mało serwisów w polsce i wiadomo czas napraw sie wydluża.
Moja M3 viewtopic.php?f=332&t=161756
I w 99.9% przypadków montaż BRC wygląda w stylu "jak się z pudełka wysypie, tak pospinamy". Wystarczy pooglądać galerie na lpg-forum.
Oj są gaziaze i gaziaze jedni sie staraja zeby cos co zkladaja wygladało i chodziło znaczy przykladaja sie bo ci inni to tylko masówka wrzócic do auta cos ustawic i niech jedzie a pozniej cos sie dzieje to nigdy nie maja czasu i termin za 2 tyg. a jaka instalacja kazda jest dobra jak ktoś tylko dorze dobierze do danego auta klamoty jakie mu sie należa bo najczesciej trzeba zaplacic za firme a jak ma sie cos zepsuc to i tak sie zepsuje i nie ma na to silnych czy bedzie BRC czy STAG czy co innego
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości