Mazda6 – Jaką instalację założyć?
Moim skromnym zdaniem: STAG 4 QBOX BASIC, rveduktor KME Silver , wtryski Barracuda. A gość ogarnięty to tylko w autoryzowanym serwisie STAGA. Można znaleźć na stronie producenta.
- Od: 13 lut 2014, 21:56
- Posty: 62
- Skąd: Monachium / Radom
- Auto: Mazda CX-5 2.2 175KM AWD SkyPassion AT,
02/2014
Mazda 6 GJ 2.2 175KM AWD SkyPassion AT
09/2016
Ok, a do niego alternatywa to blue box/zenit pro. Silver lub tur (oba obsłużą tę moc na spokojności). wtryskiwacze hercules lub barakuda. i profesjonalny montaż. w Łodzi może być damp pol na Malowniczej, ale zbierz ze 2 oferty od różnych warsztatów i decyduj wtedy.
Cześć, przymierzam się do założenia instalacji gazowej do Mazdy 6 GH 2,0 147KM. Póki co dostałem poniższe propozycje z dwóch warsztatów:
1/ STAG 4 QBOX BASIC, reduktor ACR 01 150KM , wtryski Hana – cena 2850
2/ Zenit PRO OBD, reduktor KME Silver, wtryski Hercules – cena 2700
Który z powyższych zestawów będzie rozsądniejszy? Ewentualnie jakieś inne propozycje? Może polecicie jakieś warsztaty na Śląsku? Ponad to mam pytanie co do regulacji/serwisu instalacji. W jednym z warsztatów zostałem poinformowany, że instalacja będzie wymagała regulacji (niestety nie wiem dokładnie jakiej) po ok 60 tyś km a jej koszt to ok 1 tyś zł. O co z tym chodzi?
Z góry dzięki za wszelkie informacje
1/ STAG 4 QBOX BASIC, reduktor ACR 01 150KM , wtryski Hana – cena 2850
2/ Zenit PRO OBD, reduktor KME Silver, wtryski Hercules – cena 2700
Który z powyższych zestawów będzie rozsądniejszy? Ewentualnie jakieś inne propozycje? Może polecicie jakieś warsztaty na Śląsku? Ponad to mam pytanie co do regulacji/serwisu instalacji. W jednym z warsztatów zostałem poinformowany, że instalacja będzie wymagała regulacji (niestety nie wiem dokładnie jakiej) po ok 60 tyś km a jej koszt to ok 1 tyś zł. O co z tym chodzi?
Z góry dzięki za wszelkie informacje
Ostatnio edytowano 22 wrz 2016, 13:36 przez Znicz_sc, łącznie edytowano 1 raz
Strasznie drogo Ci powiedzieli za obie instalacje. Ja płaciłem za:
STAG 4 QBOX BASIC , KME Silver na 200KM na moje życzenie, wtryski Barracuda – 2500 a ze standardowym na 150KM reduktorem 2400. Rzecz jasna gniazdo gazu we wlewie paliwa a cenie. Raz za 60-100 tkm reguluje się zawory i to jest drogie.
STAG 4 QBOX BASIC , KME Silver na 200KM na moje życzenie, wtryski Barracuda – 2500 a ze standardowym na 150KM reduktorem 2400. Rzecz jasna gniazdo gazu we wlewie paliwa a cenie. Raz za 60-100 tkm reguluje się zawory i to jest drogie.
- Od: 13 lut 2014, 21:56
- Posty: 62
- Skąd: Monachium / Radom
- Auto: Mazda CX-5 2.2 175KM AWD SkyPassion AT,
02/2014
Mazda 6 GJ 2.2 175KM AWD SkyPassion AT
09/2016
Ceny są bardzo różne w zależności od regionu.
Ja bym w ciemno brał numer 2. herculesy lepsze niż hany. silver ma opinię dobrego reduktora, jeśli będzie zamontowany do odpowiedniej mocy. generalnie kme reduktory są ok można powiedzieć. A elektronikę z zenit pro sam użytkuję. pewnie są porównywalne, ale całościowo to zestaw bierz.
Ja bym w ciemno brał numer 2. herculesy lepsze niż hany. silver ma opinię dobrego reduktora, jeśli będzie zamontowany do odpowiedniej mocy. generalnie kme reduktory są ok można powiedzieć. A elektronikę z zenit pro sam użytkuję. pewnie są porównywalne, ale całościowo to zestaw bierz.
Ok, dzięki za odpowiedzi. Mam jeszcze dwie inne propozycje z warsztatów z Katowic:
1/ Stag 4 Q-box plus, barracuda, ACR 150, emulator paliwa – 3.000 zł
2/Tutaj mam szczegółową specyfikację:
STAG Q-Next plus/KME TUR/Barracuda 115 Nl bez dysz/Alex Ultra 360/Faro/Parker/Oetiker/Bormech 680x225 67 l/przełączanie 30 st. C
-pełny wlew pod klapką
-kanały zasilające wiercone w głowicy
-wklejki z pianki pod zbiornik
-wszystkie otwory technologiczne zabezpieczone antykorozyjnie podkład plus baranek Kleen-Flo
-opaski samozaciskowe na przewodach wodnych
-tradycyjnie instalacja serwisowalna od góry
-strojenie na A1 na korekty z OBD i AFR – auto ma sondę szerokopasmową ale dość chętnie wchodzi w OL, pod odcinką przylane do lambdy 0.75
– emulator paliwa
Cena 3.300 zł.
Co o tym sądzicie? Ceny wyższe niż poprzednie ale warsztaty cieszą się dobrą opinią i po rozmowie również można było wyczuć profesjonalizm.
1/ Stag 4 Q-box plus, barracuda, ACR 150, emulator paliwa – 3.000 zł
2/Tutaj mam szczegółową specyfikację:
STAG Q-Next plus/KME TUR/Barracuda 115 Nl bez dysz/Alex Ultra 360/Faro/Parker/Oetiker/Bormech 680x225 67 l/przełączanie 30 st. C
-pełny wlew pod klapką
-kanały zasilające wiercone w głowicy
-wklejki z pianki pod zbiornik
-wszystkie otwory technologiczne zabezpieczone antykorozyjnie podkład plus baranek Kleen-Flo
-opaski samozaciskowe na przewodach wodnych
-tradycyjnie instalacja serwisowalna od góry
-strojenie na A1 na korekty z OBD i AFR – auto ma sondę szerokopasmową ale dość chętnie wchodzi w OL, pod odcinką przylane do lambdy 0.75
– emulator paliwa
Cena 3.300 zł.
Co o tym sądzicie? Ceny wyższe niż poprzednie ale warsztaty cieszą się dobrą opinią i po rozmowie również można było wyczuć profesjonalizm.
Jeśli warsztaty fakycznie fachury, to ok, choć na podstawie rozmowy jedynie bym nie oceniał ich umiejętności. z tych dwóch opcji brałbym tę z turem i baracudą. Ale spośród tych czterech przez Ciebie przedstawionych brałbym numer dwa z poprzedniego postu. Każdy dobrze założony będzie ok.
Prezesi mam pytanie mam MAZDA 6 GH 2.0 108kW ma ktoś dobrego gazownika w Krakowie godnego polecenia.... 
czekam na wasze pomocne rady...

czekam na wasze pomocne rady...
-
Mazda 6 GH 2.0 kombi
Taco napisał(a):Jeśli warsztaty fakycznie fachury, to ok, choć na podstawie rozmowy jedynie bym nie oceniał ich umiejętności. z tych dwóch opcji brałbym tę z turem i baracudą. Ale spośród tych czterech przez Ciebie przedstawionych brałbym numer dwa z poprzedniego postu. Każdy dobrze założony będzie ok.
Dzięki za odpowiedź
Mazda 6 GH 2.0 kombi napisał(a):Prezesi mam pytanie mam MAZDA 6 GH 2.0 108kW ma ktoś dobrego gazownika w Krakowie godnego polecenia....
czekam na wasze pomocne rady...
Piotr Ficek na ul Beskidzkiej
Witam,
Zamierzam kupić Mazdę 6 2.0 (147 KM) z 2007 roku (poliftowa) z przebiegiem 182000 (potwierdzony i prawdziwy).
Czy w tych silnikach nie ma problemu z zamontowaniem LPG? Chyba mają wtrysk wielopunktowy (proszę mnie poprawić, jeśli nie mam racji).
Czy montaż przy takim przebiegu nie spowoduje problemów?
Czy do montażu instalacji polecacie jakiś konkretny zakład w Olsztynie?
Zamierzam kupić Mazdę 6 2.0 (147 KM) z 2007 roku (poliftowa) z przebiegiem 182000 (potwierdzony i prawdziwy).
Czy w tych silnikach nie ma problemu z zamontowaniem LPG? Chyba mają wtrysk wielopunktowy (proszę mnie poprawić, jeśli nie mam racji).
Czy montaż przy takim przebiegu nie spowoduje problemów?
Czy do montażu instalacji polecacie jakiś konkretny zakład w Olsztynie?
Dowiadywałem się w dwóch zakładam w Olsztynie, w jednym za Stag Qbox, reduktor AC, wtrryskiwacze Barraccuda chcieli 2200, w drugim 2600. Skąd tu może być taka różnica?
BTW o ile dobrze pamiętam, taki zestaw będzie dobry do Mazdy 6 poliftowej 2.0?
BTW o ile dobrze pamiętam, taki zestaw będzie dobry do Mazdy 6 poliftowej 2.0?
Czytałem opinie o tych dwóch zakładach w internecie.
Ten z tańszą instalacją ma raczej dobre opinie, natomiast o tym drugim piszą ludzie, że jest drogi, ale opinie też ogólnie dosyć dobre.
W takim razie założę gaz jednak w tym tańszym zakładzie.
Ten z tańszą instalacją ma raczej dobre opinie, natomiast o tym drugim piszą ludzie, że jest drogi, ale opinie też ogólnie dosyć dobre.
W takim razie założę gaz jednak w tym tańszym zakładzie.
Witajcie, od jakiś dwóch tygodni mam problem z gazem. Otóż auto kupiłem z instalacją gazową dwa lata temu. Jeździło świetnie, byłem u mojego sprawdzonego gazownika i powiedział że mimo że instalacja nie jest górnych lotów to jest poprawnie zamontowana.
Instalacja na chwile obecną ma już 5 lat i zaczęły się z nią problemy. Auto po przełączeniu na gaz gaśnie. Więc jako zbliżał mi się serwis gazu pojechałem wcześniej i wymieniłem filterki, sprawdziłem szczelność, zaktualizowali mi oprogramowanie. Wszystko było ok przez 2 tygodnie. Auto znowu gasło i gaśnie dalej, więc pojechałem i okazało się że temperatura przełączania była zbyt niska więc poprosiłem o ustawienie na 55st. No i było znowu dobrze przez tydzień.
Teraz gdy temp spadają coraz bardziej auto gaśnie, co gorsza podczas jazdy przy około 2,5 tyś/obr również potrafi zgasnąć. Auto jest minimalne przymulone względem benzyny.
Moja instalacja to:
Zbiornik – IRENE STAKO
Reduktor -Lowato zespolony
Wielozawór – Tomasetto
komora szczelna – zintegrowana
Sterowania- przewody – semperit
System sekwencyjny – Roxy 4cyl E867R-014455
Idzie zima, do pracy codziennie rano musze dojeżdzać więc to dość pilne ;/ Na chwile obecną jeżdże więcej na benzynie jak na gazie. Dodatkowo wspomnę że auto pali tyle samo co paliło wcześniej okolo 10l w mieście więc w tej kwestii nic się nie zmieniło
Dodam jeszcze że wyjechałem ze swojego miasta do Białegostoku około 350km więc nie wiem dokładnie gdzie się udać do kogoś sprawdzonego a przez tel mój gazownik praktycznie nic nie jest w stanie mi powiedzieć
Instalacja na chwile obecną ma już 5 lat i zaczęły się z nią problemy. Auto po przełączeniu na gaz gaśnie. Więc jako zbliżał mi się serwis gazu pojechałem wcześniej i wymieniłem filterki, sprawdziłem szczelność, zaktualizowali mi oprogramowanie. Wszystko było ok przez 2 tygodnie. Auto znowu gasło i gaśnie dalej, więc pojechałem i okazało się że temperatura przełączania była zbyt niska więc poprosiłem o ustawienie na 55st. No i było znowu dobrze przez tydzień.
Teraz gdy temp spadają coraz bardziej auto gaśnie, co gorsza podczas jazdy przy około 2,5 tyś/obr również potrafi zgasnąć. Auto jest minimalne przymulone względem benzyny.
Moja instalacja to:
Zbiornik – IRENE STAKO
Reduktor -Lowato zespolony
Wielozawór – Tomasetto
komora szczelna – zintegrowana
Sterowania- przewody – semperit
System sekwencyjny – Roxy 4cyl E867R-014455
Idzie zima, do pracy codziennie rano musze dojeżdzać więc to dość pilne ;/ Na chwile obecną jeżdże więcej na benzynie jak na gazie. Dodatkowo wspomnę że auto pali tyle samo co paliło wcześniej okolo 10l w mieście więc w tej kwestii nic się nie zmieniło
Dodam jeszcze że wyjechałem ze swojego miasta do Białegostoku około 350km więc nie wiem dokładnie gdzie się udać do kogoś sprawdzonego a przez tel mój gazownik praktycznie nic nie jest w stanie mi powiedzieć
wyrafinowany napisał(a):Czytałem opinie o tych dwóch zakładach w internecie.
Ten z tańszą instalacją ma raczej dobre opinie, natomiast o tym drugim piszą ludzie, że jest drogi, ale opinie też ogólnie dosyć dobre.
W takim razie założę gaz jednak w tym tańszym zakładzie.
Nie wiem jakie zakłady w Olszynie masz na myśli ale w tym mieście nie znam żadnego godnego polecenia. Widziałem kilka montaży tutejszych fachowców i szczerze odradzam. A patrząc na efekty strojenia instalacji to już w ogóle porażka... No chyba że w ostatnim czasie coś się poprawiło i jeszcze o tym nie wiem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości