Stag 300 informacje techniczne
Witam ,potrzebuje wszelkich informacji na temat tej instalacji do xedos-a 2,0 v6 tzn .przede wszystkim jakie dysze wtryskiwaczy (średnica)jak wysoko nawiercone ,jaka listwa wtryskowa -mile widziane fotki i zgrane ustawienia z komputera
za informacje z góry dzięki
za informacje z góry dzięki
Ostatnio edytowano 7 kwi 2008, 20:36 przez pawelc, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Dokładnie to raczej nikt Ci nie powie... to już gazownik powinien wiedzieć...
Co do staga:
Zajrzyj do tematów o lpg do 323f V6 ten sam silnik i tam się możesz dopisać jak i znaleźć wiele pomocnych informacji
Co do staga:
Hazu napisał(a):Oczywiście nie mówię tu o podzespołach BRC ale o innych tańszych ale sprawdzonych.
Np:
Sterownik: Stag 300-6
reduktor : Zavoli wzmocniony
wtryskiwacze: Planijet
no i bytla, wielozawór, przewody, filtry
Zajrzyj do tematów o lpg do 323f V6 ten sam silnik i tam się możesz dopisać jak i znaleźć wiele pomocnych informacji
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
mam nadzieje że znajdzie się osoba która opisze interesujące mnie szczegóły ,a gwoli wyjaśnienia dlaczego pytam -chciałbym samemu przerobić instalacje z I gen. na SGI dlatego proszę o te informacje
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Średnicą wtryskiwaczy regulujesz wydatek wtryskiwacza, ale tenże wydatek zależy również od skoku tłoczka, po prostu jest to zgodne z wzorem na objętość. Jako, że nie wiesz jakie będą założone wtryskiwacze to pytanie o średnice jest przedwczesne. Zawsze monter rozwierca do mniejszej średnicy (przypuszczalnej) a później rozwierca obserwując zachowanie się instalki. Na forum AC producenta STAGa jest instrukcja montażu i regulacji http://www.ac.com.pl/autogaz/programy/p ... ag-300.pdf, a w niej również dobór zgrubny średnic do mocy silnika na 1 cyl, masz tam 2,3mm lub 2,4 mm do 24kM/na 1 cyl. Ogólnie rozwierć dysze tak aby wykres mnożnika przy krótkich czasach wtrysku był jak najbliżej 1,2 a potem trochę spadał. Na poczatek najwięcej 2,3mm a jak będzie za mało to wierć więcej. Wszysko zależy od typu użytych wtryskiwaczy.
- Od: 16 mar 2007, 13:27
- Posty: 192
- Skąd: Przeworsk
- Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW
waldek2000dzięki myślałem o takich
kompletach a jakie listwy wtryskowe najlepsze? i jak wysoko od głowic nawiercać w kolektorze?

- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Jesli chodzi o parownik to w gre wchodzą tylko KME i ZAVOLI wzmocniony
w xedosie jest ten problem że wszelkie listwy wtryskowe bedą daleko umieszczone od dysz wkręconych w kolektor poniewaz nie mieszczą się pod maską
nawierty kolektora nalezy zrobić możliwie najbliżej wtryskiwaczy benzynowych (w tym kolektorze to trudne tym bardziej bez jego zdejmowania.
Ja teraz będę wymieniał reduktor na zavoli i wtryskiwacze na planijety
planijety sa dosyć tanie niezawodne i mozna je montować pojedyńczo
poza tym są stosunkowo szybkie i bez problemu współpracują ze Stagiem 200
mam zamiar wkomponować je nad listwami benzynowymi.
Moze w ta sobotę znajdę czas aby to zamontować jak się uda to napisze jak wyszło i jakie są rezultaty
w xedosie jest ten problem że wszelkie listwy wtryskowe bedą daleko umieszczone od dysz wkręconych w kolektor poniewaz nie mieszczą się pod maską
nawierty kolektora nalezy zrobić możliwie najbliżej wtryskiwaczy benzynowych (w tym kolektorze to trudne tym bardziej bez jego zdejmowania.
Ja teraz będę wymieniał reduktor na zavoli i wtryskiwacze na planijety
planijety sa dosyć tanie niezawodne i mozna je montować pojedyńczo
poza tym są stosunkowo szybkie i bez problemu współpracują ze Stagiem 200
mam zamiar wkomponować je nad listwami benzynowymi.
Moze w ta sobotę znajdę czas aby to zamontować jak się uda to napisze jak wyszło i jakie są rezultaty
Planuj rozmieszczenie wtrysków w taki sposób, by wężyki były jak najkrótsze i równej długości.
- Od: 16 mar 2007, 13:27
- Posty: 192
- Skąd: Przeworsk
- Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW
Hazu jakbyś mógł to prosiłbym o kilka fotek z tej operacji ,możesz zgrać ustawienia z kompa od siebie ? ,co do wiercenia będę zdejmował kolektor ,nie mam zamiaru żeby jakieś wióry dostały się do silnika gdzie kupowałeś te wtryski?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Od jeżdżącej hurtowni
Gość dostarcza części do zakładów montujących lpg w lublinie
ma nizsze ceny niz na allegro
Ale nie sugeruj się mapą mnoznika bo jest zbyt wysoki
montaż wtryskiwaczy też jest przykładem totalnego olewactwa klienta
Jak pokazłem na forum staga te zdjęcia to bardzo skrytykowali tego instalatora
Dla tego teraz zdecydowałem się na poprawienie tego
Gość dostarcza części do zakładów montujących lpg w lublinie
ma nizsze ceny niz na allegro



Ale nie sugeruj się mapą mnoznika bo jest zbyt wysoki
montaż wtryskiwaczy też jest przykładem totalnego olewactwa klienta
Jak pokazłem na forum staga te zdjęcia to bardzo skrytykowali tego instalatora
Dla tego teraz zdecydowałem się na poprawienie tego
dzięki wielkie ,poczytałem na temat valteków i chyba wybiorę też te planijety ,reduktor zavoli zeta N powinien wystarczyć ?,z kalkulatora wtrysków wychodzi że dysze powinny być 2,2 ,widzę że u Ciebie dysze są dosyć wysoko nawiercone
jeszcze jedno czy wtyczki od valteków będą pasować do planijetów wizualnie wygląda że tak ,teraz ciekawe czy ktoś mi sprzeda zestaw bez listwy wtryskowej ? ale popytamy zobaczymy
,dalej mam prośbę o zgranie ustawień ze staga 300 bo nie wiem czy ze staga200 będzie wszystko pasować i porobienie fotek instalacji jeżeli to nie sprawi kłopotu
jeszcze jedno czy wtyczki od valteków będą pasować do planijetów wizualnie wygląda że tak ,teraz ciekawe czy ktoś mi sprzeda zestaw bez listwy wtryskowej ? ale popytamy zobaczymy
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Jeśli chodzi o ustawienia i wgrany program to stag 200 i 300 bazuje na tym samym
Planijety są sprzedawane jako wtryskiwacz i woreczki montazowe które trzeba dobrać do włąściwej konfiguracji.
w stagu ustawia się je jako matrixy.
Planijety są sprzedawane jako wtryskiwacz i woreczki montazowe które trzeba dobrać do włąściwej konfiguracji.
w stagu ustawia się je jako matrixy.
znalazłem planijety na allegro
http://moto.allegro.pl/item340601210_wt ... ijet_.html
jak widać wystarczy je tylko połączyć rurkami i nie powinno być problemu czy lepiej je łączyć w sekcje po trzy? jak to chcesz u siebie rozwiązać?
Jeszcze jedno czy te wtryskiwacze maja w komplecie też dysze?,bo jak rozumiem w kolektorze montuje się 3,5mm dysze a wydatek gazu reguluje się we wtryskiwaczach dyszami rozwiercając lub zmniejszając ich średnicę czy dobrze rozumuje?

jak widać wystarczy je tylko połączyć rurkami i nie powinno być problemu czy lepiej je łączyć w sekcje po trzy? jak to chcesz u siebie rozwiązać?
Jeszcze jedno czy te wtryskiwacze maja w komplecie też dysze?,bo jak rozumiem w kolektorze montuje się 3,5mm dysze a wydatek gazu reguluje się we wtryskiwaczach dyszami rozwiercając lub zmniejszając ich średnicę czy dobrze rozumuje?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Jeżeli wtryskiwacz by był w takiej konfiguracji jak na zdjęciu to można je również skręcić w listwe.
ale radze sie upewnić (zapytać sprzedawcy) bo te wtryskiwacze sa pakowane po dwa w pudełko i do tego się dokupije odpowiednie woreczki montazowe w zleznosci jak maja byc podłączone
ja ma zamiar połączyć każdy osobno aby umiesścic je jak nabliżej kolektora.
każdy wtryskiwacz ma wkręconą dyszę która powinna byc dołączona do zestawu. i te dysze się rozwierca
polecam najpierw zacząć od małućh średnic 1,16-1,8 a póżniej w zależnoiści od potrzeby rozwiercać
dysze wkręcane w kolektor dokupuje się oddzielnie.
ale radze sie upewnić (zapytać sprzedawcy) bo te wtryskiwacze sa pakowane po dwa w pudełko i do tego się dokupije odpowiednie woreczki montazowe w zleznosci jak maja byc podłączone
ja ma zamiar połączyć każdy osobno aby umiesścic je jak nabliżej kolektora.
każdy wtryskiwacz ma wkręconą dyszę która powinna byc dołączona do zestawu. i te dysze się rozwierca
polecam najpierw zacząć od małućh średnic 1,16-1,8 a póżniej w zależnoiści od potrzeby rozwiercać
dysze wkręcane w kolektor dokupuje się oddzielnie.
ok to już mniej więcej wiem o co biega ,teraz kompletacja gratów i będzie można się zabierać za montaż ,jak zamontujesz u siebie te planijety to zrób fotorelacje zobaczę jak rozwiązałeś usytuowanie wtryskiwaczy
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Jak się okazuje tak szybko montował tego chyba nie będę bo trochę brakuje mi czasu.
A na razie mnie nic nie goni bo to co mam jeszcze jakoś się spisuje w zimie nie dawłao rady.
A na razie mnie nic nie goni bo to co mam jeszcze jakoś się spisuje w zimie nie dawłao rady.
Hazu stag-a już mam ,mam do Ciebie małą prośbę o z wymiarowanie tych planijetów bo chciałbym zamówić odpowiednie woreczki montażowe bo nie wiem czy wejdą tak jak myślę pomiędzy kolektor a oryginalne wtryski ,druga sprawa to wtryski na stronie planijeta są połaczone wszystkie razem a pomiędzy jedną a drugą listwą jest czujnik ciśnienia http://www.planijet.pl/produkt.php?id=10 -zakładać tak jak tam jest pokazane ?czy też tak jak jest w instrukcji od stag-a przed wtryskami?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):bo nie wiem czy wejdą tak jak myślę pomiędzy kolektor a oryginalne wtryski ,
ja sprawdzałem wejdą między rury a wtryskiwacze nawet mają tam sporo luzu więc mysle ze nie bedzie problemu z przykręceniem opasek na przewodach
problem jet trochę z ich przełożeniem pod kolektor bo tylko w jednej pozycji przechodzą
Ja mam zamiar zamontować każdy osobno i mam 6 woreczków montażowych składających się z dwóch krućców 12 mm
Jeżeli nawet nie uda się zinstalować tych wtryskiwaczy tak nisko i pojedyńczo
to można przy użyciu tych woreczków montażowych złozyć np listwę składajcą się z 6-ciu wtryskiwaczy
taka listwę mozna umieścić w miejscu gdzie przebiegają przewody zapłonowe
pod ta listwę nalezało by wtedy zasilanie podpiąć z dwóch stron i z jednej czujnik cisnienia
nie zwymiaruję ci tych wtryskiwaczy bo i tak nie za bardzo z tego skożystasz a poza tym mam je na wsi i nie podrodze mi tam teraz
A to mozna sobie tak ot kupic na allegro instalacje i samemu ja zalozyc bez zadnego potwierdzenia ze zrobila to osoba (firma) ktora ma jakies tam pojecie o tym? Jak to wyglada? Na przegladzie nie zapytaja sie o jakis papierek ? Nie znam sie dlatego taki mlay OT tutaj! Jak przeszkodzialem to sorry wielkei!
Zbieram na MM (jak długo nie wie nikt)
Hazu ok ,dzięki wielkie
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Witam wszystkich i proszę o pomoc...
!!
W mojej Madzi mam instalacje STAG 300 i od czasu gdy ją założyłem mam z nią duży problem.
Mianowicie przy prędkości ok. 120- 140 km/h autko zaczyna mi szarpać i nie przyśpiesza więcej lecz zwalnia...objawy te są tylko na 5 biegu i czsami na 4, natomiast 1,2,3 bieg mogę kręcić nawet do odcięcia zapłonu i tych objawów nie ma...wielokrotnie byłem w serwisie (gdzie gaz był zakładany) na regulacji ale niestety nic z tym nie zrobili!!! Tłumaczyli, że może to być spowodowane świecami, kablami, kopułką...natomiast ja mam to wszystko wymienione, a objawy są nadal takie jak były!!!!!
Bardzo proszę o jakieś opinie i uwagi na ten temat bo nie wiem co mam robić!!!

W mojej Madzi mam instalacje STAG 300 i od czasu gdy ją założyłem mam z nią duży problem.
Mianowicie przy prędkości ok. 120- 140 km/h autko zaczyna mi szarpać i nie przyśpiesza więcej lecz zwalnia...objawy te są tylko na 5 biegu i czsami na 4, natomiast 1,2,3 bieg mogę kręcić nawet do odcięcia zapłonu i tych objawów nie ma...wielokrotnie byłem w serwisie (gdzie gaz był zakładany) na regulacji ale niestety nic z tym nie zrobili!!! Tłumaczyli, że może to być spowodowane świecami, kablami, kopułką...natomiast ja mam to wszystko wymienione, a objawy są nadal takie jak były!!!!!
Bardzo proszę o jakieś opinie i uwagi na ten temat bo nie wiem co mam robić!!!
- Od: 8 kwi 2008, 11:44
- Posty: 5
- Skąd: SOSNOWIEC
- Auto: MAZDA 323F BA; 1.5 16V DOHC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości