Szarpanie na SGI sekwencja w V6.
1, 2
Szarpie mi przy przyspieszaniu, jak chcę "depnąć" nie zrywając przyczepności opon. Co może być przyczyną? Złe wklepanie oprogramowania?
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Podaję link, opinię na temat instalacji zmieniam. Nie do końca jestem z niej zadowolony. Po istatniej regulacji nastąpił spadek mocy i szarpie przy przyszpieszaniu. Na Pb chodzi "cudnie", jak rasowe V6. Info o LPG jest na końcu podanej strony, na tym linku.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=44811&postdays=0&postorder=asc&start=60
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=44811&postdays=0&postorder=asc&start=60
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Mam to samo.
Sprawa nie jest taka prosta.
I Musi być bardzo wydajny reduktor. (Zavoli wzmocniony)
II Szybkie wtryskiwacze
III Krótkie wężyki od wtryskiwacza do kolektora (sprawa o tyle trudna że nie mieszczą się wtryskiwacze pod maską i trzeba je osunąć dalej.
IV właściwe nawiercenie dysz w kolektorze
No i to wszystko trzeba dobrze zkalibrować i dostroic mapy i ma byc OK
Sprawa nie jest taka prosta.
I Musi być bardzo wydajny reduktor. (Zavoli wzmocniony)
II Szybkie wtryskiwacze
III Krótkie wężyki od wtryskiwacza do kolektora (sprawa o tyle trudna że nie mieszczą się wtryskiwacze pod maską i trzeba je osunąć dalej.
IV właściwe nawiercenie dysz w kolektorze
No i to wszystko trzeba dobrze zkalibrować i dostroic mapy i ma byc OK
Skoro piszesz że zmiana po ostatniej regulacji to ktoś przedobrzył pewnie. Masz Staga więc kup sobie "kabelek" na allegro za 30zł i sam sprawdzisz ustawienie a w razie czego i wyregulujesz instalkę. Trzeba trochę wiedzy (i laptek) ale nie jest to trudne jak wie się o co chodzi. Xedosy KF pewnie nie mają przetrysków albo nie zmieniają sekwencji na full grup, więc ustawienie nie będzie trudne.
Słaby reduktor powodowałby spadek ciśnienia po dłuższym butowaniu na maxa i zazwyczaj instalka przerzuciłaby na benzynę(zależy od ustawień).
Słaby reduktor powodowałby spadek ciśnienia po dłuższym butowaniu na maxa i zazwyczaj instalka przerzuciłaby na benzynę(zależy od ustawień).
- Od: 16 mar 2007, 13:27
- Posty: 192
- Skąd: Przeworsk
- Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW
Hazu napisał(a):Z tego co widać to masz zbyt słaby reduktor za mało wydajny
zmieniałeś u siebie coś?? jak mam rozmawiać z serwisem, gdzie zakłądałem LPG.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Ryba81 napisał(a):zmieniałeś u siebie coś
w tej chwili mam ustawioną instalację na wysokim mnożniku i tak jest optymalnie daje się normalnie jeździć nawet mocniej przycisnąć i wszystko mniej więcej gra żadnych spaków mocy
Tylko występuje to szerpanie przy nagłym wdepnięciu gazu więc się tego wystrzegam.
Im mnożnik mniejszy tym szarpanie większe oraz powstaje wtedy gubienie wtrysków (zbyt wolne wtryskiwacze)
Dla tago mnoznik ma powyże 1,5 a powinien byc powyżej 1
W tej chwili juz kupiłem jeden z lepszyc parowników – zavoli Zeta i szybkie wtryskiwacze nadajace się do staga 200 – Planijet
jeszcze nie zamontowałem bo niemam czasu ale myślę że to może załatwic sprawę
Musisz domagać się aby usterkę Tobie usuneli, nic nie podłaczaj bo stracisz gwarancje.
nie może nic szarpać powinien chodzić tak jak na benzynie
Ja po kilkunastu wizytach odpuściłem nawet nie miałem książki gwarancyjnej aby egzekwować swoje prawa
Spodziewałem się że nie będzie problemów.
Samochód stał w serwisie na hamowni cały dzień, gość skasował 150zł. ale LPG...to jest dopiero LPG
! Niebo, a ziemia. Samochód miał instalacje dobrze założoną tylko źle dostrojoną. Zalewał się paliwem. Teraz jest luks, jest moc, jest cicho i nie szarpie!!!
"KORGAZ" Radom – POLECAM.

"KORGAZ" Radom – POLECAM.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Hm, to może ja bym sie wybrał, też mam STAG'a 200.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony, ale czasami ( dośc rzadko ) zdarzy się że przy mocniejszym przyspieszeniu pojawi sie takie zadławienie jakby, nie tyle szarpie co sie dławi.
po sekundzie mniej wiecej objaw znika.
Domyslam się, że to kwestia regulacji, ale o ile dobrze i dośc starannie mi wszystko założyli, to już na profeska-dostrojeniu chyba nie za bardzo sie znają.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony, ale czasami ( dośc rzadko ) zdarzy się że przy mocniejszym przyspieszeniu pojawi sie takie zadławienie jakby, nie tyle szarpie co sie dławi.
po sekundzie mniej wiecej objaw znika.
Domyslam się, że to kwestia regulacji, ale o ile dobrze i dośc starannie mi wszystko założyli, to już na profeska-dostrojeniu chyba nie za bardzo sie znają.
- Od: 13 paź 2005, 12:02
- Posty: 217
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)
STEffAN napisał(a):o ile dobrze i dośc starannie mi wszystko założyli, to już na profeska-dostrojeniu chyba nie za bardzo sie znają.
to samo u mnie. Ładnie wszystko, ale dupiano zestrojone.
Teraz jest bajka. Wcześniej zalewał się paliwem, jadąc na gazie.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
no pewnie. A teraz auto zostawiłem z kluczykami na cały dzień i odbierając o 17 jeszcze silnik był ciepły. Na liczniku 30km przebiegu przybyło.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Witam ja mam problemik podobny ale gaz mi sie włacza przy 30 stopniach jak sie włączy to deczko szarpie ale jak złapie większą temp jest lux co to moze być
a sprawa druga to jak zapale i zgaszę to czasem syczy pod maską upuszcza powietrze czy wąż nie trzyma ?
LPG to sekwencja KME a auto mx3 1,8v6
a sprawa druga to jak zapale i zgaszę to czasem syczy pod maską upuszcza powietrze czy wąż nie trzyma ?
LPG to sekwencja KME a auto mx3 1,8v6
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
na necie znalazłem ze jest to sterownik diego tak jak tu jest narysowane bo widziałem jak regulowany był
http://www.kme.com.pl/diego/
co trzeba mieć zeby sie wpiąć i np zrobić autokalibracje
http://www.kme.com.pl/diego/
co trzeba mieć zeby sie wpiąć i np zrobić autokalibracje
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):a sprawa druga to jak zapale i zgaszę to czasem syczy pod maską
też to miałem. Spadł mi przewód i ssało powietrze dodatkowo. Poza tym delikatnie zawsze coś tam będzie słychać. Silnik pracuje na wielkim podciśnieniu i w momencie wyłączenia go gdzieś to musi się rozejść. Nie twierdzę, że jest to głośne, ale delikatnie zawsze "uchodzi życie" z silnika na koniec. To jest sekunda.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
co do temperatury to zwiększ delikatnie temp., by włączała si ę instalka np.przy 35stop.
A tak na poważnie to skocz na hamownię i daj auto specjalistą na jedeń dzień. Zapłacisz 150zł. i będziesz śmigał. Wszystko dostaniesz na papierze z hamowni. Osiągi, max.moment obr., moc, spalanie. Ciekawa sprawa. Oblicza nawet spadek mocy z Pb na LPG.
A tak na poważnie to skocz na hamownię i daj auto specjalistą na jedeń dzień. Zapłacisz 150zł. i będziesz śmigał. Wszystko dostaniesz na papierze z hamowni. Osiągi, max.moment obr., moc, spalanie. Ciekawa sprawa. Oblicza nawet spadek mocy z Pb na LPG.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Ryba81 Sory ze odkopalem temat ale.... jaki wyszedl Ci spadek mocy pomiedzy Pb a LPG?
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848

- Od: 1 sie 2006, 13:36
- Posty: 115
- Skąd: woj Łodzkie
- Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6
Hazu napisał(a):KANAL myslisz że Ryba81 mierzył.
Nie mierzyłem, bo uważam to za zbędne. Spadku mocy nie zauważyułem. Naet przy agresywnym przyspieszaniu, próbowałem zmieniać LPG-PB-LPG i nawet nie rgnął. Miałem problemy z ustawieniem 9partacze z zakłądu), ale u konkretnego mechanika się z tym uporałem.
Dzisiaj jest luks, no i w portwelu o połowę więcej kasy.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości