Rozumiem, że jednak najlepiej na korekty STFT i LTFT to ogarniać licząc na to, że komputer silnika pomoże ogarniając czasy wtrysków.
Aktualnie żadnymi błędami nie pluje a przez te 2 lata tez żadnego błędu nie wygenerował pomijając pierwszy dzień po uruchomieniu.
gt10r5 napisał(a):Może tak być, że na szeregowym będzie np 55Tyle tylko, że powinien szybciej się zacząć grzać.
Czy mógłbym prosić o rozwinięcie tej myśli?
Skoro strumień w wymuszonym obiegu przepłynie najpierw przez reduktor a dalej przez nagrzewnicę, to dlaczego temperatura reduktora miałaby być niższa niż obecnie?
Aktualnie są dwa równoległe strumienie płynu; część bezpośrednio do nagrzewnicy, reszta do reduktora z tym, że płyn jest na tyle inteligentną bestia, że wybiera mniejszy sobie opór i tam woli się pchać, zatem jeśli ma do wyboru dłuższą drogę (przez 2 węże po ok 40cm i reduktor), to się tam specjalnie nie garnie – być może idzie tam mniejszy strumień, albo zaburzona jest prędkość przepływu cieczy.