Mazda CX-9 3.7 V6 – Jaką instalację założyć? Wasze propozycje
TO szarpanie to abo problem z brakiem gazu na wysokich obrotach ( można zwiększyć dawkę na reduktorze) albo małe dysze...Przez to silnik jak się dławi wspomagany zostaje przez benz.
jeżeli powyższe nie pomoże ustaw automatyczne przejście na benz chwile przed osiągnięciem maksymalnej wydajności silnika (momentu obr) tj jakieś 4300 obr/min i powinno pomóc
Po trasie i tak kulasz w przedziale 1600-2200 (w naszych warunkach drogowych)
Jeśli chodzi o awaryjność to u mnie nic się nie dzieje. Obecna temperatura cieczy na przełączenie gazu to 35 st C i obroty 1500
jeżeli powyższe nie pomoże ustaw automatyczne przejście na benz chwile przed osiągnięciem maksymalnej wydajności silnika (momentu obr) tj jakieś 4300 obr/min i powinno pomóc
Po trasie i tak kulasz w przedziale 1600-2200 (w naszych warunkach drogowych)
Jeśli chodzi o awaryjność to u mnie nic się nie dzieje. Obecna temperatura cieczy na przełączenie gazu to 35 st C i obroty 1500
- Od: 30 mar 2009, 19:21
- Posty: 40
- Skąd: inowrocław/POZNAŃ
- Auto: CX-9
A jeździ kolega na dodatkową regulację zaworów w związku z posiadaniem instalacji gazowej? Jeśli tak to co ile km, gdzie i jak to kosztowo wygląda? O ile dobrze pamiętam to jedyny opisywany w gazetach problem z gazem w cx9?
Od niedawna jestem posiadaczem Mazdy CX-9 (przesiadka z 6). Motor 3.7 V6. Nie ukrywam że wolałbym wydawać na paliwo nieco mniej, dlatego też pomyślałem żeby zamontować instalacje LPG. Poprzednie Mazdy które miałem były bez alternatywnych paliw. Dlatego pojawia się moje pytanie jaką instalację i gdzie w Warszawie najlepiej założyć do takiego auta? Czytałem coś o BRC, STAG itp. ale jestem raczej zielony w temacie więc będę wdzięczny za pomoc.
Mazda Inside
Wcześniej:
Mazda 6 2.0
Mazda 626 1990
Mazda 626 1985
Wcześniej:
Mazda 6 2.0
Mazda 626 1990
Mazda 626 1985
- Od: 15 mar 2014, 00:11
- Posty: 20
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-9 3.7 V6 2010 + LPG
Dołączam się do tematu. W moim przypadku Mazda 6i (USA) z silnikiem 2,3L (2.3L I4 MPI, DOHC 16V 166KM) i również Warszawa.
Moj szef zakladal sobie instalacje pare miesiecy temu w CX9. Robil to na targowku na ul. Matki Teresy Z Kalkuty (kiedys ul. Budowlana). Specjalizuja sie tam glownie w stagu. Silnik rowniez 3.7 V6. Wczesniej zakladal tam gaz w Kia Sorento 2010' i Hondzie Accord 2010' i zero problemow.
Warsztat znajduje sie niemal na skrzyzowaniu ul. Chodeckiej z ul. Matki Teresy z Kalkuty. Polecam, zazwyczaj trzeba troche poczekac – maja spore oblozenie – 1, 2 tygodnie.
Warsztat znajduje sie niemal na skrzyzowaniu ul. Chodeckiej z ul. Matki Teresy z Kalkuty. Polecam, zazwyczaj trzeba troche poczekac – maja spore oblozenie – 1, 2 tygodnie.
- Od: 19 maja 2014, 14:58
- Posty: 22
- Skąd: Warszawa
- Auto: Lexus IS200 `99 V6 2.0 155KM
Ja gazowałem swoja Mazdę CX-7, motor 2.3 (chyba taki sam jak u kolegi w 6) w Energy Gaz w Warszawie na Ostrobramskiej. Instlacja to BRC Sequent SDI, sądzę że do CX-9 też się nada BRC, tylko że chyba P&D. Ogólnie jestem zadowolony, auto jak na razie jeździ bez problemów. Podrzucam też zdjęcia z montażu:





Ostatnio edytowano 2 wrz 2014, 10:39 przez papapower7, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 lip 2014, 18:28
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG
Ok, to nie wiedziałem;) Co do zdjęć to na razie nie da rady ale jak tylko będę miał możliwość to podeślę.
- Od: 15 lip 2014, 18:28
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG
Fakt że starają się raczej szybko uwijać, no ale też bez przesady;) Jak ma się tyle aut do montażu to ja się nie dziwie. Co do gwarancji i ceny to przy BRC masz gwarancje na całą Polskę na 2 lata bez limitu kilometrów z assistance. Odnośnie ceny to jeżeli byś montował ten sam rodzaj BRC co ja to około 4.5 tyś. za całość, przynajmniej ja tak płaciłem.
- Od: 15 lip 2014, 18:28
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG
Nie wiem jak obecnie, ale kiedys odwalali straszne fuszerki byle szybciej. Co to jest 2 lata gwarancji jak potem koszty jak za zboze 
-
Przemek323c
Ja akurat mam dobrą opinie o BRC. Brat też ma w Subaru Forester 1.8 motor auto z 2007 roku. Gaz od nowości i zero problemów. Gwarancja tez już minęła i raczej na nic nie narzeka, głównie koszty to wymiana filtrów, kalibracje, softy ale to robią jako przegląd i koszt jest 150 zł co 15 tyś., to wszystko zależy jak ktoś dba i podchodzi. Jak zamontujesz i olejesz serwis to faktycznie koszty cię zniszczą, zwłaszcza przy włoskich instalacjach:)
- Od: 15 lip 2014, 18:28
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG
Ciekawe ile go skasuja jak mu padnie listwa wtryskiwaczy albo map sensor (o ile ma
). Wiadomo, da sie z tym zyc ale skoro jest tansza Polska altetrnatywa to po co ?
-
Przemek323c
A tak z ciekawości to jak się nazywa ta polska alternatywa?
- Od: 15 lip 2014, 18:28
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 2.3, 2006 PB+LPG
Poczytałem wasze porady, poszukałem też sporo w necie. Ostatecznie zdecydowałem się na montaż instalacji BRC, tak jak kolega powyżej. Na innych forach znalazłem kilka przykładów gdzie właśnie gazowali Mazdy instalacją BRC. Też wybrałem Sequent P&D (akurat za dużego wyjścia nie było;) Z polskich instalacji jednak zrezygnowałem chociaż zastanawiałem się jak wrzuciliście tu przykłady. Cena taka sama jak u kolegi od CX-7 bo i warsztat wybrałem ten sam (Energy Gaz). Na teraz instalacja sprawuje się dobrze ale bardziej miarodajną opinię będę mógł dać gdzieś za 2-3 miesiące. Też mam zdjęcia z montażu LPG więc podrzucę jak to u mnie wygląda:






Ostatnio edytowano 6 sty 2015, 22:36 przez Speedy27, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 mar 2014, 00:11
- Posty: 20
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-9 3.7 V6 2010 + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości