Witam,
Panowie rozglądam się za instalacją do dopiero co kupionej Madzi, po lekturze tego wątki i nie tylko, wytypowałem sobie w regionie kilka serwisów do których wysłałem zapytania, dostałem kilka propozycji i jak na razie jestem najbliższy warsztatowi, który zaproponował poniższe konfiguracje i na którego najbardziej liczyłem.
Proszę o opinię na ich temat, jaki reduktor najlepiej wybrać?
Czy wielozawór i węże będą optymalne w tej cenie a może oczekiwać czegoś innego? (wiem, że węże Parkera polecaliście już)
Co mogę zyskać dzięki stag 300-4 isa2 w stosunku do 4 plus lub też qbox i 300-4 premium?
Sterownik / Reduktor / Wtryskiwacze
STAG 4 ECO / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2700 złotych
STAG 4 PLUS / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2800 złotych
STAG 300-4 ISA-2 / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 2900 złotych
STAG 4 QBOX / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 3000 złotych
STAG 300-4 PREMIUM / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA 2000 --- 3100 złotych
Zawór tankowania pod klapkę, Wielozawór TOMASETTO, Węże gazowe PARKER
W cenie montażu wliczony jest demontaż kolektora ssącego do nawiertów – nie znam się aż tak i nie bardzo wiem o co chodzi, dobrze czy źle świadczy to o usłudze?
Wykonali podobno kilkaset tych aut gdyż "te silniki występują zarówno w Fordach, Volvo i Mazdach różnią się tylko osprzętem", są autoryzowanym serwisem Staga i to mnie do nich przekonuje.
Niestety do Buska mam 450km w jedną stronę i jednak wolę uniknąć takiej trasy (choć uwielbiam jazdę Magdą

)
Z góry dziękuję za podpowiedź.
