Jaka instalacja gazowa do Mazda5 2.0 145KM?
Jak dlaczego, bo od 500 zapłaci podatki, zawsze lepiej niż od całej sumy, niech żyje szara strefa
Wysłane z mojego HTC Vision
Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
robimel napisał(a):No i jestem po instalacji.
Wtryski Barrakuda, instalacja Stag 300-4 na isa2, parownik shark, wlew gazu w klapce.Zbiornik w kole zapasowym 34 l. Pływak troszkę podciagniety żeby więcej weszlo, na razie przy pierwszym tankowaniu zawor nie odbił, mam nadzieje ze następnym razem odbije.
Koszt 2550 tylko zastanawia mnie czemu mechanik na fakturze wpisał mi tylko 500 zl?
Dodatkowo jeśli coś CI się spier... i pójdziecie "na noże" to w ostateczności może zostać zmuszony, np. przez sąd do oddania CI tych 500 zł właśnie...
- Od: 28 lip 2012, 02:57
- Posty: 98
- Auto: 323
no wiec madzia po pierwszej trasie na autostradzie
Ogolnie ok ale troszkę podszarpuje jak ma stała predkosc i np. jakas gorka ze obciążenie wzrasta to leciutko szarpie. Poza tym robila się autoadaptacja bo przekladal się na benzynę i na gaz co jakiś czas ale tak miało niby być. Troszke dużo spalil bo 12,5 przy predkosci około 135 km/h i wlaczonej klimatyzacji. Nie wiem może to i nie dużo ale sadze ze na trasie powinno być kolo 10. No i na stacji zawor nie odbił po raz trzeci przy napełnieniu do fulla. Fakt mam podgięty nieco pływak aby więcej weszlo. No i cos co mnie najbardziej wkurza-wskaźnik poziomu gazu. Po przejechaniu 30 km zniknela jedna kropka po 60 druga a przecież gazu w zbiorniku było więcej. czy jakos można wyregulować samemu ten wskaźnik?
Ogolnie ok ale troszkę podszarpuje jak ma stała predkosc i np. jakas gorka ze obciążenie wzrasta to leciutko szarpie. Poza tym robila się autoadaptacja bo przekladal się na benzynę i na gaz co jakiś czas ale tak miało niby być. Troszke dużo spalil bo 12,5 przy predkosci około 135 km/h i wlaczonej klimatyzacji. Nie wiem może to i nie dużo ale sadze ze na trasie powinno być kolo 10. No i na stacji zawor nie odbił po raz trzeci przy napełnieniu do fulla. Fakt mam podgięty nieco pływak aby więcej weszlo. No i cos co mnie najbardziej wkurza-wskaźnik poziomu gazu. Po przejechaniu 30 km zniknela jedna kropka po 60 druga a przecież gazu w zbiorniku było więcej. czy jakos można wyregulować samemu ten wskaźnik?
- Od: 16 kwi 2013, 21:35
- Posty: 59
- Skąd: Grudziadz
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna rok 2006
Jak podszarpuje to jest zła regulacja, ale nie wiem jak to w isa2, nie znam tego sterownika, niby to sie ma samo coś robić, ale podobno każdy to wyłącza i reguluje ręcznie.
Co do wskaźnika to da się, na pustym zbiorniku gazu podczas tankowania trzeba coś zrobić, nie pamiętam co, w insstrukcji, książeczce serwisowej masz napisane, a jak będę w domu to znajde i wkleje jak nie zapomne, oczywiście można też ręcznie poprzez komputer ustawić te kropki
No troche mniej powinien spalić, ale z doświadczenia wiem, że na początku się testuje fure hehe i spalanie duże
Wysłane z mojego HTC Vision
Co do wskaźnika to da się, na pustym zbiorniku gazu podczas tankowania trzeba coś zrobić, nie pamiętam co, w insstrukcji, książeczce serwisowej masz napisane, a jak będę w domu to znajde i wkleje jak nie zapomne, oczywiście można też ręcznie poprzez komputer ustawić te kropki
No troche mniej powinien spalić, ale z doświadczenia wiem, że na początku się testuje fure hehe i spalanie duże
Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Reduktory shark miały jakąś wadę fabryczną sprężyny w środku przez co nie były w stanie utrzymać żądanego ciśnienia była spora akcja serwisowa ale to dość dawna sprawa. Poza tym Shark-i lubią "buczeć" podczas dużego wydatku gazu co w niczym nie przeszkadza, ogólnie są . Dobre parametry za rozsądne pieniądze
- Od: 27 sie 2008, 22:57
- Posty: 83
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r
Witam
To moja premiera na forum wiec liczę na fachową i rzetelna poradę jestem posiadaczem mazdy 5
2 litrowego benzyniaka ze 145 konnym silnikiem i teraz zamierzam ją zagazować tylko tak wielu mamy fachowców na rynku że jeden wie lepiej od poprzednika poradźcie więc jaki gaz założyć by byz zadowolonym i jak to jest z tym lubryfikatorem oraz zaworami. A może ktoś z Kielc poradzi kogoś o sparwdzonych papierach w zagazowaniu
dzieki pozdrawiam
To moja premiera na forum wiec liczę na fachową i rzetelna poradę jestem posiadaczem mazdy 5
2 litrowego benzyniaka ze 145 konnym silnikiem i teraz zamierzam ją zagazować tylko tak wielu mamy fachowców na rynku że jeden wie lepiej od poprzednika poradźcie więc jaki gaz założyć by byz zadowolonym i jak to jest z tym lubryfikatorem oraz zaworami. A może ktoś z Kielc poradzi kogoś o sparwdzonych papierach w zagazowaniu
dzieki pozdrawiam
-
1973arturo
Polecam Stag 300 lub 400 na wtryskach hanny i reduktorze zawoli.
Moim zdaniem lubryfikator nie jest potrzebny. Co do montażu to poszukaj konkretnego fachowca i nie oszczędzaj na wiązce kabli i montażu instalacji. Osobiście odradzam BRC mam złe wspomnienia lecz wiele osób sobie chwali ja do nich nie należę.
Moim zdaniem lubryfikator nie jest potrzebny. Co do montażu to poszukaj konkretnego fachowca i nie oszczędzaj na wiązce kabli i montażu instalacji. Osobiście odradzam BRC mam złe wspomnienia lecz wiele osób sobie chwali ja do nich nie należę.
- Od: 26 maja 2013, 14:44
- Posty: 12
- Skąd: Szczecin/Złocieniec
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 HB 2005 r.
1973arturo napisał(a):Witam
To moja premiera na forum
Kielc poradzi kogoś o sparwdzonych papierach w zagazowaniu
dzieki pozdrawiam
Jedz do Buska do Bananminka... sprawdzony, pewny rzetelny człowiek.
Nie szukaj więcej, szkoda czasu i pieniędzy.
Premacy.... :)
Witam
Powiedzcie Koledzy co z Tartarini można założyć do 2.0l Madzi 5?
Czy polecacie tylko i wyłącznie to co w temacie wyżej.
Pozdrawiam
Powiedzcie Koledzy co z Tartarini można założyć do 2.0l Madzi 5?
Czy polecacie tylko i wyłącznie to co w temacie wyżej.
Pozdrawiam
- Od: 5 sty 2014, 13:24
- Posty: 20
- Auto: Mazda 5 CW 2.0L MZR DiSI I-STOP Benzyna/LPG 150 KM + woźnica
Nie pakuj sie w tartarini bo to wynalazek. Zakladaj techa z jakimis znosnymi wtryskami i bedzie ok.
-
Przemek323c
Witam
Kolego myślę o Tartarini bo poprzedni Japoniec miał Tartrarini i 10lat bez problemów przejsżdził.
Natomiast obok siebie mam przedstawicielstwo na południową Polske Tartarini AutoGaz więc jeżeli chodzi o fachowość gości to nie powinno być problemu.Nie jest to Gaziarz co za pół roku zamknie garaż.
Tylko czy warto?
Kolego myślę o Tartarini bo poprzedni Japoniec miał Tartrarini i 10lat bez problemów przejsżdził.
Natomiast obok siebie mam przedstawicielstwo na południową Polske Tartarini AutoGaz więc jeżeli chodzi o fachowość gości to nie powinno być problemu.Nie jest to Gaziarz co za pół roku zamknie garaż.
Tylko czy warto?
- Od: 5 sty 2014, 13:24
- Posty: 20
- Auto: Mazda 5 CW 2.0L MZR DiSI I-STOP Benzyna/LPG 150 KM + woźnica
Argument z zakladem obok malo przekonuje. Graty maja cienkie, a ceny przesadzone jesli chodzi o czesci.
-
Przemek323c
Witam, chciałbym zarzucić LPG jak kolega, ale mam mieszane uczucia jakie podzespoły wybrać do mojej Madzi, nie zna ktoś jakiś, rzetelnych, godnych polecenia gazowników, potrafiących dobrze dobrać instalkę, znających się na rzeczy co by nie trzeba było jeździć co miesiąc na regulacje (z Krakowa lub okolic), pozdrawiam
-
Maxon
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości