Mazda6 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez WisniaUs » 16 kwi 2013, 22:33

Ja tylko z Tarnowa ale do Buska śmigam na przeglady koniecznie bo w Tarnowie nie chce miec do czynienia z żadnym miglancem od LPG.Półtorej roku i zero problemu, tylko filtry i jazda.Montować koniecznie u BANANMINA. <spoko> <spoko> .To forum i Bananmin uratowali mnie przed strzałem w stope heh
WisniaUs
 

Postprzez Smasher » 19 kwi 2013, 11:55

Witam. Mam pytanie odnośnie instalacji jak w temacie STAG 300 – ISA2, reduktor: AC R01, Wtryskiwacze: Hana 2000/2100 + butla kole + korek w baku... za całość 2650zł (całość zakładana w Kato na Żeliwnej). Powiedzieli mi tutaj, że lubryfikacja nie jest potrzebna...

P.S. Mam jeszcze inne opcje (u Leszka BURCONA w Katowicach na Dąbrówce Małej) instalacja LOVATO (2400+200 lubryfikacja) ew BRC (2700+200lubryfikacja)

Proszę o opinię na temat.
Miał być Seat...a jest Madzia :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2013, 20:22
Posty: 11
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 6 –> 1.8 16v 120KM –> 2002r

Postprzez fexxer » 19 kwi 2013, 22:19

Lubryfikacja zbędna, mam podobny zestaw ze Stagiem. Polecam.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2012, 22:31
Posty: 89
Auto: Mazda 6 Hatchback, 2.0 16V 141KM LF – 2003r + LPG

Postprzez Smasher » 19 kwi 2013, 23:43

OK. Dzięki za odpowiedź. Mam pytanie jeszcze tylko tego reduktora...poczytałem na forum, że jest to dość niedopracowany element. Czy jest możliwość montaży innego jeśli tak to jaki byście polecili?

P.S. Widzę, że maja jeszcze jakiś " Tomasetto Alaska AT.09"
Miał być Seat...a jest Madzia :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2013, 20:22
Posty: 11
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 6 –> 1.8 16v 120KM –> 2002r

Postprzez fexxer » 20 kwi 2013, 14:37

Mam reduktor Zavoli, nie mam niestety porównania do innych.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2012, 22:31
Posty: 89
Auto: Mazda 6 Hatchback, 2.0 16V 141KM LF – 2003r + LPG

Postprzez szymon22skepe » 22 kwi 2013, 19:50

Witam serdecznie mam pytanie do was jako osób bardziej znających się na instalacji gazowej.
Jaka instalacja będzie najlepsza na dzień dzisiejszy do mazdy 6 2.3l? i mniej więcej jaka to cena? oraz gdzie mogę taką założyć w województwie kujawsko-pomorskim (chodzi mi o sprawdzony warsztat) z góry bardzo dziękuje za pomoc laikowi.
szymon22skepe
 

Postprzez WisniaUs » 23 kwi 2013, 09:00

hej Szymon zerknij sobie tutaj viewtopic.php?f=107&t=129037

Dopisano 23 kwi 2013, 09:03:

Ja mam zestaw STAG 4 i jestem mega zadowolony.Zero problema,wszystko rewelka działa.Cena 2700 bez lubryfikatora bo zbedny badziew.Pozdro. <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez szymon22skepe » 23 kwi 2013, 13:08

Dziękuję ci bardzo wydaje mi się ze zdecyduje się na Busko:) i porządną firmę:) dziękuje bardzo jeszcze raz za pomoc <piwo>
szymon22skepe
 

Postprzez WisniaUs » 23 kwi 2013, 19:04

No Problem.Enjoy.Daj znaka jak zamontujesz .Hejka
WisniaUs
 

Postprzez Ryhu » 23 kwi 2013, 19:35

No chopoki, ja zamontuje w Kato w Interauto. Są na liście rekomendowanych warsztatów AC S.A. Bylem u nich i kolesie są bardzo konkretni. Jak ich spytałem, co rekomendują do mojej Madzi, to tak jakbym przeczytał najbardziej rekomendowaną konfigurację instalacji na tym forum.

Warsztat też porządny, z dobrym sprzętem.

3majcie kciuki, będę zdawał relację jak poszło. Może będziemy mieli więcej niż jednego dobrego gazownika na forum <czarodziej> Nie mam nic przeciwko obecnemu liderowi, ale Polsce południowej też się coś należy <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2013, 20:51
Posty: 39
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 6 '05r. 147KM 2.0
Benzyna + LPG
Stag 300 ISA 2

Postprzez szymon22skepe » 24 kwi 2013, 11:54

Jasne dam znać ale to troche potrwa:-P kolega też niech napisze jak tam sie sprawuje "Śląska" instalacja :)
szymon22skepe
 

Postprzez paaawel5 » 25 kwi 2013, 23:35

brencik napisał(a):Nie ma wersji 147Km z przed liftu gdyż 147KM jest wersją poliftową.
.


no to chyba jeszcze chłopie trochę musisz poczytać co do tych silników bo jak na razie wprowadzasz w błąd .....

tu odp z mazda motor polska która wyjaśnia w jakich autach jest bezpośredni wtrysk benzyny:

Szanowny Panie,
Bezpośredni wtrysk (oczywiście benzynowe) miały silniki o pojemności 2.0l oznaczone literą E na ósmym miejscu w nr VIN. (MRZ 2.0 DISI) Euro5 – 155 KM@6200 obr./min
Wprowadzone zostały dopiero po face liftingu MAZDY6 model GH

Z wyrazami szacunku
marcin jaklewicz
_______________

Mazda Motor Poland
Customer Assistance Center
Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o.

W pozostałych wersjach silnikowych nie powinno byc problemów z LPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez brencik » 26 kwi 2013, 21:53

paaawel5 napisał(a):no to chyba jeszcze chłopie trochę musisz poczytać

Ja już dawno przeczytałem, teraz radzę Tobie ale ze zrozumieniem w końcu:
"W ramach faceliftingu benzynowe silniki o pojemności 2 i 2,3 litra zaopatrzono w 6-biegowe skrzynie ręczne. Dodatkowo, moc 2-litrowego benzyniaka podkręcono ze 141 do 146 koni i wyposażono go w zmienne fazy rozrządu (stosowane od początku w wersji 2,3-litrowej). "
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 14:42
Posty: 356 (1/23)
Skąd: Osielsko
Auto: Mazda 5, 2.0 Pb, 145KM, 2007.

Postprzez WisniaUs » 27 kwi 2013, 12:41

Bezpośredni wtrysk ma tylko 2,3 MPS i amerykanska MAZDASPEED oraz 2,3 w CX-7
WisniaUs
 

Postprzez Simpley » 27 kwi 2013, 17:27

Witam to moj 1 post na forum od Poniedzialku jestem posiadaczem mazdy 6 z koncowki 2007 roku benzyna i tez mam zamiar pojechac do gazownika tyle ze martwie sie o aby mnie nie wykrecil i badziewia nie zamontowal Prosze podajcie mi dane takiej instalacji i szacunkowy koszt dziekuje i pozdrawiam Simpley
Simpley
 

Postprzez WisniaUs » 27 kwi 2013, 20:50

SIMPLEY oto co ja mam i jest perfekcyjnie;
specyfikacja instalacji
elektronika stag 4 soft 8.10.1
wtryski hana zielone
reduktor acr01
wlew w klapkę
zbiornik w koło 48l
bez Lubryfikacji oczywiscie
cena 2700.
WisniaUs
 

Postprzez paaawel5 » 28 kwi 2013, 13:06

powiem tyle co do bezpośredniego wtrysku jak i mocy po lifcie jesli facet z mazda polska nie potrafi was przekonać to tym bardziej ja
więc bawcie się dalej skoro wiecie najlepiej a ty kolego brencik może zadaj sobie pytanie o której generacji mazdy piszesz bo na pewno nie o GH a tu o niej jest dyskusja Tu nikt o o GY/GG nie pytał i dalej tylko motasz co do tych mocy bo GH nigdy nie miała 141 km w 2,0 silniku zaczynała się od 147 ale Ty wiesz jak widzę lepiej ....
Wisniaus może przeczytaj też o której generacji rozmawiamy 6 GH nie występowała z silnikiem 2,3
tyle w temacie pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez WisniaUs » 28 kwi 2013, 16:44

UUUpppsssss Sorki fakt ze przeoczylem o jaką generacje chodzi.Jesli ma oznaczenia DISI to jest wlasnie Direct Injection bezposredni wtrysk.Sorrki za Przeoczenie papa
W linku ponizej jest opis silnika
Dopisano 28 kwi 2013, 16:47:

http://motoryzacyjnie24.pl/silnik_mazda ... _disi.html
WisniaUs
 

Postprzez perełka » 18 maja 2013, 18:00

Witam wszystkich do mojej mazdy założyłem instalację z lubrykacją w listopadzie teraz po 6 miesiącach przejechałem10.000tyś km. i byłem na wymianie filtrów i regelacji i jestem zadowolony tylko małe ale często przez te pół roku jakieś 4 razy zapalała mi się kontrolka silnika jak pojechałem do gazownika pod komputer wskazał że zbyt uboga mieszanka <oczy> <oczy> <oczy>
Skasował błąd i było spokój do kolejnego razu jak się pytałem to powiedział mi ze czasem tak się zdarza ale chciałbym wiedzieć co Wy o tym myślicie może ktoś miał już takie przejścia <cisza> <cisza>
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki .

Pozdrawiam.
Andrzej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2012, 13:36
Posty: 35 (1/0)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 6 kombi
rok 2003
poj.2.0 benzyna/gaz 141KM

Postprzez WisniaUs » 18 maja 2013, 21:23

perełka napisał(a): ze czasem tak się zdarza

Zmień gazownika a jak nie to zbieraj kase na remont silnika(głowicy).Ja mam od półtorej roku LPG i ponad 40 000 km zrobione na gazie i nigdy ale to nigdy nie zaswieciła mi kontrolka silnika.Na niezłego speca trafiłes i widze jednego z wielu.Dlatego ucieklem z montażem z tarnowa po rozmowach z takimi wlasnie miglancami . I zakladal mi BANANMIN w Busku Zdroju , jest Rewelka.Pozdrawiam i poszukaj sobie lepszego speca bo ten to jest spec od brania $$$$$$$$$$$ a potem bujasz sie ty z tym a on spi spokojnie.
WisniaUs
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy LPG