Cześć
Prześledziłem wątki i nie znalazłem niestety niczego podobnego.
Auto po przeglądzie (trzeci po 30k km) wymianie filterków i ustawieniu. Jak włączę samochód po nocy to przy przełączeniu na gaz na wolnych obrotach na chwilę spadają na 500 i albo auto gaśnie albo wracają do normy. Jak jadę to wtedy czuję moment przełączenia na LPG, jakby auto przytykało jest to mało wyczuwalne ale jest. Podczas przeglądu problem zgłaszałem sprawdzono kompa, błędów żadnych nie ma, ustawienie prawidłowe.
Po ponownych uruchomieniach nawet jak stało ponad 8h gdy jestem w pracy to się zwykle nie dzieje. Parametry instalacji w opisie przy nicku.
Macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam i z góry dziękuję
Marcin
Po nocy gaśnie lub lekko szarpie po przełączaniu na LPG
Strona 1 z 1
warto by było sprawdzić ciśnienie gazu na listwie na tym porannym przełączaniu
ew wtryski zalepione i można włączyć podgrzewnie wtryskiwaczy na zimnym silniku
ew wtryski zalepione i można włączyć podgrzewnie wtryskiwaczy na zimnym silniku
Dzięki za szybką odpowiedź,
– te zalepione wtryski trzeba wyciągnąć i przeczyścić? wcześniej przy większych mrozach to się nie działo nie wiem czy mam to podgrzewanie włączone,
– sprawdzenie ciśnienia – trzeba odstawić auto do warsztatu czy wystarczy tego dnia wyłączyć instalację LPG i jeździć na benzynie. silnik będzie cieplejszy ale na ilość i ciśnienie gazu w instalacji to chyba nie będzie to miało wpływu...?
– czy reduktor może mieć wpływ – czytałem że można odkręcić śrubkę i powinien wypłynąć ewentualny syf z niego (nie wiem czy przy moim tak się da) w warsztacie jednak powiedziano mi że musi rozkręcić i wtedy stracę gwarancję.
– te zalepione wtryski trzeba wyciągnąć i przeczyścić? wcześniej przy większych mrozach to się nie działo nie wiem czy mam to podgrzewanie włączone,
– sprawdzenie ciśnienia – trzeba odstawić auto do warsztatu czy wystarczy tego dnia wyłączyć instalację LPG i jeździć na benzynie. silnik będzie cieplejszy ale na ilość i ciśnienie gazu w instalacji to chyba nie będzie to miało wpływu...?
– czy reduktor może mieć wpływ – czytałem że można odkręcić śrubkę i powinien wypłynąć ewentualny syf z niego (nie wiem czy przy moim tak się da) w warsztacie jednak powiedziano mi że musi rozkręcić i wtedy stracę gwarancję.
- Od: 17 cze 2012, 20:48
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 1.8 120KM L8-DE 2006 Stag4plus, Hana 2000, AC01
najlepiej sprawdzić na zimnym
więc proponował bym zostawić w warsztacie i wszystko się wyjaśni
albo poprosić w warsztacie najpierw o sprawdzenie/ włączenie podgrzewania wtrysków i sprawdzić czy będzie poprawa
więc proponował bym zostawić w warsztacie i wszystko się wyjaśni
albo poprosić w warsztacie najpierw o sprawdzenie/ włączenie podgrzewania wtrysków i sprawdzić czy będzie poprawa
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości