instalacja sekwencyjna wtryski valtek 3 ohm reduktor
problem zaczął sie kiedy spadła temperatura około 5 stopni i niżej
po przejechaniu około 1.5 km przełącza sie na lpg i pracuje jak by na 4 cyl ale tylko poniżej 2 tys obrotów
po dojechaniu do skrzyżowania jakieś 400 metrów dalej gaśnie temperatura powiedzmy 40 stopni silnika
po dojechaniu do pracy temperatura silnika około 70 brak wolnych albo wysokie falowanie z 300 na 800
po rozgrzaniu do optimum problem mija
wczoraj temperatura spadła do -14 kompletny brak wolnych obrotów
silnik rozgrzany do optimum nic nie pomogło przy zmianie biegów było wyczuć ze obroty za szybko spadają
dziś podobnie było po przejechaniu 6 km brak wolnych
na postoju przytrzymałem 1500 obrotów i powoli bardzo powoli puszczałem pedał gazu silnik zaczął falować i po chwili sie unormowało falowanie i trzymał około 700 obrotów
opis umiejscowienia poszczególnych elementów instalacji
rurka 6mm na całości filtr od gazu ciule umieścili w wlocie powietrza do filtra powietrza
reduktor jest umiejscowiony przy chłodnicy wody
przewód zasilający wtryski
reduktor przewód mapsensor filtr gazu i z filtra wyjścia na 2 listwy
jedna listwa 3 cyl
druga 2 cyl
sterownik stag jutro dopisze resztę dokładnych elementów składowych
ma ktoś jakiś pomysł na te obroty bo to zaczyna sie robić denerwujące
na zasileniu silnika paliwem żadnych objawów
silnik to 5 cyl 2.5 litrowa 170 konna wersja B5254S
ps
odpowiedzi typu jedz do tych co montowali bo coś spie...... pozostawię w ciszy
na dniach do nich będę jechał ale pewnie mi znowu powiedzą ze zmienili filtry coś tam podregulowali i jest ok
a niby warsztat polecany ehh szkoda gadać i rodzinie nie wierzyć