Posiadam Mazdę 323F BA 1.5 96 z instalacją BRC SQ24 i na chwilę obecną parownik mam wpięty równolegle do nagrzewnicy i tutaj moje pytanie: lepsze w przypadku tego silnika byłoby wpięcie szeregowo tegoż parownika czy zostawienie go tak jak jest? I jeśli szeregowo to tu drugie pytanie: czy przez nagrzewnicę cały czas przepływa płyn? i klapką kierujemy powietrze na nagrzewnicę? czy jest zawór i po przesunięciu na ciepłe zawór się otwiera i przez nagrzewnicę zaczyna płynąć płyn??
Zima za pasem a przy mrozach są problemy po przejściu na gaz, szarpanie, lubi nawet zgasnąć i podejrzewam, że parownik jest niedogrzany, bo w lecie taki problem nie występuje.
Byłem tam gdzie zakładali mi instalacje i oni problemu nie widzieli
![snajper <snajper>](./images/smilies/snajper.gif)
proszę o jakieś sugestie / wskazówki