Trochę za późno temat napisałem, gdyż już latam na LPG

Wszystko trwało jakieś 7 godzin, łącznie z regulacją. Okazało się, że sam nie mogłem być obecny, gdyż musiałem zostać w pracy, ale tata zgodził się na pomoc, z racji tego, że on już 120tys km na gazie przemknął i co nieco się zna, miał pieczę nad montażem

Oczywiście wszystko odbyło się w konsultacji ze mną, miałem pewne wymagania i zostały one spełnione:
– Stag 300+
– wtryski Hana 2000
– reduktor Zavoli
– wielozawór Tomasetto
– butla 65l
– korek pod wlewem paliwa
Przejechane 100km i różnicy większej nie widzę, ale jeszcze jutro zrobię małą trasę, żeby go sprawdzić

Na razie jestem zadowolony, a płacenie koło 140zł za LPG "do pełna proszę" jest lepszym wyjściem niż 360zł za PB

P.S. Każdy może mieć swoje zdanie, wybrałem STAG'a bo wielu dobrych gazowników go poleca, łącznie z bananminem

szczerze mówiąc, na hasło LPG do Mazdy nie słyszałem odpowiedzi – BRC
