Witam wszystkich klubowiczów MAZDASPEED. Niezmiernie miło mi dołączyć do grona. Mam problem z moją mazda, otóż (tylko na lpg, na pb jest wszystko ok): w samochodzie od jakiegoś czasu 1) zaczęły falować obroty na biegu jałowym przy niedogrzanym/ zimnym silniku i wówczas silnik gasnie lub przygasa tak aż zapalają się kontrolki, jak jest ciepły problem występuje rzadziej, 2) silnik po przełączeniu na lpg czasem podbija obroty w granicę 2 tys i nie puszcza trzyma je w tej granicy do momentu wyłączenia, po ponownym odpaleniu jest ok 3) odczuwam szarpanie przy przyspieszaniu na kolejnych biegach w granicach powyżej 2,5-3tys obrotów 4) na jałowym biegu gdy przytrzymam wciśnięty pedał gazu tak aby podtrzymać stałe obroty np około 2,5 ty silnik się zatrzęsie jak by miał przerwę w dostawie paliwa nie wiem.
Samochód jest niedawno zagazowany na stag 4 plus, listwa wtryskowa Valtec czerwona, reduktor Zavoli (chyba, jeżeli się mylę proszę o wybaczenie gdyż nie bardzo się znam). Wcześniej miałem probelm z szarpaniem w granicach 1500-2000 obrotów i wówczas wymieniłem świece na NGK te zwykłe nie platynowe ( takie jak katalog mówi do tego modelu), przewody zapłonowe również NGK do owego modelu. Ostatnio jezdziłem na samej pb i muszę powiedzieć iż odczuwam spadek mocy na gazie, samochód nie idzie tak jak na benzynie ale przecież spadek mocy to chyba
![co? <co?>](./images/smilies/co.gif)
normalne na lpg. Byłem juć krocie razy u gaziarzy i nikt nie moze zaradzic problemowi, jeden polecił mi zmiane listwy na inną ale przcież ta jest nowa. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.
![płacze <płacze>](./images/smilies/placze.GIF)