Jakie macie przebiegi na instalacji LPG?
Witam wszystkich
zdecydowałem się tak jak Wy zagazować moją "Magdę". Usłyszałem jednak opinię, że te silniki nie najlepiej znoszą gaz. Były nawet podejrzenia, że to jest silnik Forda, a ten z natury po 30kkm na LPG można do piachu włożyć (głowica itd.). Dlatego proszę o wasze doświadczenia co do przebiegów na LPG. Wiem oczywiście że trzeba pamiętać o regulacji i przeglądach (inaczej każdy silnik można zajechać).
Będę wdzięczny za wasze doświadczenia.
zdecydowałem się tak jak Wy zagazować moją "Magdę". Usłyszałem jednak opinię, że te silniki nie najlepiej znoszą gaz. Były nawet podejrzenia, że to jest silnik Forda, a ten z natury po 30kkm na LPG można do piachu włożyć (głowica itd.). Dlatego proszę o wasze doświadczenia co do przebiegów na LPG. Wiem oczywiście że trzeba pamiętać o regulacji i przeglądach (inaczej każdy silnik można zajechać).
Będę wdzięczny za wasze doświadczenia.
Ostatnio edytowano 5 paź 2014, 00:24 przez Anonymous, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Porządki
Powód: Porządki
siemek55 napisał(a):Były nawet podejrzenia, że to jest silnik Forda,
bzdura
siemek55 napisał(a):a ten z natury po 30kkm na LPG można do piachu włożyć (głowica itd.).
bzdura razy 2
jak badziew założysz byle gdzie byle jak owszem (ale o tym chyba nie rozmawiamy)
ale dobra instalacja i prawidłowy montaż i nie będzie problemów

bananmin napisał(a): siemek55 napisał(a):a ten z natury po 30kkm na LPG można do piachu włożyć (głowica itd.).
bzdura razy 2
jak badziew założysz byle gdzie byle jak owszem (ale o tym chyba nie rozmawiamy)
ale dobra instalacja i prawidłowy montaż i nie będzie problemów
Dokładnie. Jak się załozy I lun II generację do Forda to długo nie pociągnie. Ale dobrze dobrana, załozona i WYREGULOWANA IV będzie hulać aż miło. Do tego bez lubryfikacji, która poprawi raczej tylko nastrój użytkownika.
W poprzedniej firmie w której pracowałem mieliśmy kiedyś Focusa 1,6. Na LPg przejechał jakieś 150 tysięcy.
bananmin napisał(a):siemek55 napisał(a):Były nawet podejrzenia, że to jest silnik Forda,bzdura
czy aby na pewno to jest bzdura
silnik jest konstrukcji mazdy a ford podobny
, ford nawet zapożyczył sobie zubożenie mazdy w niektórych silnikach 
ale nie o tym w tym temacie
ale nie o tym w tym temacie
No to jakie macie przebiegi?
Ja już 10kkm i na razie cisza(odpukać w niemalowane
)
Ty razem zalałem AMS 10W40 i kultura pracy o wiele lepsza(ale o tym w wątku olejowym).
Zastanawiam się czy to już czas na sprawdzenie luzów(przebieg 149kkm)
P.S. według ASO silniki benzynowe w początkowej fazie miały płytki, a następnie przeszli na szklanki. Można to ustalić na podstawie VIN'u
Ja już 10kkm i na razie cisza(odpukać w niemalowane

Ty razem zalałem AMS 10W40 i kultura pracy o wiele lepsza(ale o tym w wątku olejowym).
Zastanawiam się czy to już czas na sprawdzenie luzów(przebieg 149kkm)
P.S. według ASO silniki benzynowe w początkowej fazie miały płytki, a następnie przeszli na szklanki. Można to ustalić na podstawie VIN'u
klajgus napisał(a):7 na LPG i jeden zawór do regulacji
Prawidłowe strojenie lpg i dobre podzespoły to podstawa.
bananmin napisał(a):Prawidłowe strojenie lpg i dobre podzespoły to podstawa.
Myślę ze instalacje mam OK BRC-Sequent-24 zakładana w najlepszym serwisie w okolicy, serwis BOSCHA *niestety zakładają tylko BRC przez co kosztowało mnie to 3100 zl, ale nie żałuje i nie narzekam na instalacje , auto śmiga OK może poza sporadycznymi szarpnięciami przy przyspieszaniu poniżej 1,700 obr, ale na forum doczytałem ze to wina przewodów wysokiego napięcia, a regulacja zaworów to swoja drogą. Polecam innym kolega sprawdzenie luzów u siebie, żeby nie było potem

185k przebiegu i.... 1k na gazie
Myślę, że będę odpowiedzią na pytanie w poście ale za rok

Myślę, że będę odpowiedzią na pytanie w poście ale za rok
Żyj tak, byś mógł powiedzieć Bogu w dniu Sądu Ostatecznego: Byłem bardzo dobrym człowiekiem, choć w Ciebie nie wierzyłem >>>kurt vonnegut<<<
- Od: 9 wrz 2011, 22:22
- Posty: 12
- Skąd: okolice Torunia
- Auto: Mazda 6 GG LF-DE '05 2.0L 147KM Kombi Exclusive
Ja mam BRC sequent 24 + lubryfikacja i jest "bez zastrzeżeń". Poprzednio miałem w Fordzie Mondeo mk3 2.0 dokładnie to samo, po 60 tys km silnik pracował idealnie i bez żadnych zastrzeżeń, mam nadzieję że tu będzie podobnie 
co do gazowania silników forda to focusem 1,8 na lpg przelatałem ok 120 tys i ok łącznie ma 230tys bez problemów
- Od: 29 mar 2011, 21:02
- Posty: 109
- Skąd: Kobyłka/Warszawa
- Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!
W Sunny na Elpigaz I gen 150tkm – sprzedaż przy 280tkm na liczniku – silnik chodził jak nowy – olej czysty, brak wycieków i pochłaniania. Mazda BRC Sequent24 przejechane pond 83tkm, 1500 temu wymiana pierścieni tłokowych, regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu, śmiga jak nowa. Na blacie 311tkm:)
Gaz to zło!

Gaz to zło!
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
176k km z czego 36k km na LPG = do tej pory wszystko super, obecnie zawory [mam nadzieję, że nie wszystkie] do regulacji, chociaż może to być jeszcze coś innego powodem problemów, które także są odczuwalne na PB [lecące obroty na biegu jałowym]. U Jaksy będziemy dochodzili co i jak...
Ale ogólnie jakościowo i kosztowo na plus. Jak pisał @bananmin wszystko zależy czy ktoś zadba o instalację, wcześniej montując ją u ogarniętej osoby.
Pozdrawiam![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ale ogólnie jakościowo i kosztowo na plus. Jak pisał @bananmin wszystko zależy czy ktoś zadba o instalację, wcześniej montując ją u ogarniętej osoby.
Pozdrawiam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
Koledzy wtrącę się w ten wątek bo jestem na etapie poszukiwań autka rodzinnego i tak się składa że padło ma mazdę 5 z rocznika 2006/7,zastanawiam sie tylko który silnik polecilibyście do założenia lpg, 1.8 czy 2.0? Przewidywany roczny przebieg to 50000km. Do tej pory latałem corollą 1.4 z instalką KME i nakręciłęm 350000 z czego 300000na lpg i na KME nie mogę narzekać. Do drugiego autka 323C 1.5 16V nie zakładam lpg bo to autko trzymam dla przyjemności jazdy i do małych przebiegów. Wiem że w silnikach 1.8 i 2.0 ford maczał paluchy dlatego proszę o opinie na temat trwałości tych silników oraz jak one się sprawują na lpg.
-
long11
Dokładnie. Jak się załozy I lun II generację do Forda to długo nie pociągnie.
Pozwolę sobie nie zgodzić się, miałem fiestę 1.3 zagazowaną już kupiłem (2generacja), sam zrobiłem 70tyś bez żadnego problemu a nie wiem ile wcześniej przejechała na gazie.
Odnośnie mazdy to moją 6 zrobiłem jak narazie 40tyś na gazie.
Jak znajdę papiery to napiszę co mam za osprzęt do gazu jednak pamiętam że jednostka sterująca jest oskar.
Niestety muszę przyznać że czuję różnicę na gazie – w mojej opinii auto jest słabsze.
Pomyślałem czy by nie podjechać do kolegi bananmin tylko nie wiem czy bawi się w poprawianie innych...
- Od: 9 maja 2012, 18:14
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6
2.0 benzyna +LPG
2004
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości