Świece do lpg
1, 2
Panowie a macie jakies opinie na temat nowych swiec dedykowanych do 626 GF/GW do gazu
NGK LPG LaserLine no' 6 (platynowo irydowe zaelcane do mazdy na gazie)
swieczki drogie bo ok 65 pln sztuka
pytanie czy warto zainwestowac
NGK LPG LaserLine no' 6 (platynowo irydowe zaelcane do mazdy na gazie)
swieczki drogie bo ok 65 pln sztuka
pytanie czy warto zainwestowac
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
ja jezdze na denso platynowych z MR2 
maja ta sama przerwe i ciepłote a spisuja sie o niebo lepiej niz zwykłe NGK (nie te platynowe) na LPG
a ze zostały mi z poprzedniego silnika a do obecnego nie pasują to czemu nie
maja ta sama przerwe i ciepłote a spisuja sie o niebo lepiej niz zwykłe NGK (nie te platynowe) na LPG
a ze zostały mi z poprzedniego silnika a do obecnego nie pasują to czemu nie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
teoretycznie powinno śmigać na tym samym co benzyna ale jak już jest nieco wytłuczony cały silnik to lepiej mu zapewnić lepsza iskrę świecami lepszej jakości np. irydowymi albo dedykowanymi dla lpg bo ich budowa odpowiada lepiej spalaniu gazu niż benzyny bo całkiem inaczej spala się paliwo w postaci gazowej a inaczej rozpylony płyn i podstawowa różnica to temperatura spalania
jeśli wierzyć wykresom przedstawianym przez NGK to różnica między zwykłymi świecami a dedykowanymi dla LPG jest dość wyraźna ale to może być tylko chwyt marketingowy, generalnie jeśli nie spróbujesz to sie nie dowiesz
bo niekoniecznie u każdego różnice między jednymi świecami a drugimi muszą być takie same
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Witajcie.
Ja jestem świeżo po założeniu instalacji Sequent24 w swojej madzi 6 z silnikiem 2,0 o mocy 141 KM. Zastanawiam się, jakie świece mam sobie założyć. Myślę tylko i wyłącznie o NGK, ale w żadnym katalogu nie mogę znaleźć jaki model świec z serii V-line jest dedykowany do mojego silnika. W katalogu NGK pokazuje mi świece irydowe. Wie ktoś może jakie V-line do mnie będą pasować?
Ja jestem świeżo po założeniu instalacji Sequent24 w swojej madzi 6 z silnikiem 2,0 o mocy 141 KM. Zastanawiam się, jakie świece mam sobie założyć. Myślę tylko i wyłącznie o NGK, ale w żadnym katalogu nie mogę znaleźć jaki model świec z serii V-line jest dedykowany do mojego silnika. W katalogu NGK pokazuje mi świece irydowe. Wie ktoś może jakie V-line do mnie będą pasować?
Pozdrawiam. Qdłaty25.
Świece dobierz takie jakie mają być do Twojego silnika. Zwróć tylko uwagę, żeby miały pojedynczą elektrodę – większa moc iskry.
Co do NGK – to raczej nie są najwyższe loty, zainwestuj w DENSO
Co do NGK – to raczej nie są najwyższe loty, zainwestuj w DENSO
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
www.galeria.advitech.eu
jak dla mnie nie ma sensu w specjalne do LPG, bo moim zdaniem różnią się tylko rozstawem elektrod.
Takie jak fabryka dedykowała do silnika spokojnie wystarczą i na LPG.
Ja zmieniam zwykłe bardzo często, moim zdaniem to wystarczy.
A Desno vas NGK? Hmm, zależy na jakie ktoś trafi.
Ja od zawsze montowałem NG, raz założyłem DENSO. Przejechałem na nich jakiś miesiąc, około 2 tysięcy.
leżą już w schowku, oddam za darmo. Silnik nie równo pracował, obroty falowały. Już miałem kupować przewody WN, po zmianie na NGK wszystko ustało.
Mnie się zdaje, że i DENSO i NGK ma kilka fabryk i zależy na które się trafi.
Takie jak fabryka dedykowała do silnika spokojnie wystarczą i na LPG.
Ja zmieniam zwykłe bardzo często, moim zdaniem to wystarczy.
A Desno vas NGK? Hmm, zależy na jakie ktoś trafi.
Ja od zawsze montowałem NG, raz założyłem DENSO. Przejechałem na nich jakiś miesiąc, około 2 tysięcy.
leżą już w schowku, oddam za darmo. Silnik nie równo pracował, obroty falowały. Już miałem kupować przewody WN, po zmianie na NGK wszystko ustało.
Mnie się zdaje, że i DENSO i NGK ma kilka fabryk i zależy na które się trafi.
Zważcie, że każdy z nas ma inne auto, tym samym mamy różne silniki. Więc i reakcje na świece mogą być różne. Do mnie jednak przemawia fakt, że Mazda fabrycznie montuje DENSO. Przynajmniej do "trójek".
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
www.galeria.advitech.eu
Lukano napisał(a):jak dla mnie nie ma sensu w specjalne do LPG, bo moim zdaniem różnią się tylko rozstawem elektrod...
I tu jesteś w błędzie. Świece do gazu zostały zbudowane z innych materiałów niż te zwykłe do PB. Można dokładnie o tym poczytać na stronie http://www.ngkntk.ru/pl/produkty-i-tech ... we-lpgcng/
"Są głowy, których się trzyma tylko łupież" – Jan Czarny
- Od: 11 kwi 2011, 01:34
- Posty: 27
- Skąd: London UK
- Auto: Mazda Premacy Sport 2.0 DOHC '04r + LPG BRC Sequent 24 + gąbka do mycia..
micagh napisał(a):Z całym szacunkiem kolego, ale prawidłowo założona i wyregulowana instalacja ma jeździć na świecach takich jak producent wymyślił. Łapiesz się na chwyt marketingowy.
maxim_wawa napisał(a):Panowie a macie jakies opinie na temat nowych swiec dedykowanych do 626 GF/GW do gazu
NGK LPG LaserLine no' 6 (platynowo irydowe zaelcane do mazdy na gazie)
swieczki drogie bo ok 65 pln sztuka
pytanie czy warto zainwestowac
Aktualnie mam te świece i powiem Ci, że jeżeli masz pieniądze to warto zainwestować. Miałem świece dedykowane tzn NGK ZF.. coś tam. Takie jak są w książce i na jałowym obroty strasznie falowały włącznie z mocnymi drganiami kabiny. Po wymianie świec problem znikł. Powiem więcej
jest zauważalna różnica w pracy na benzynie. Auto wydaje się być bardziej zrywne. Być może że ja miałem jakieś wadliwe świece, ale znam kilka osób, które te świece bardzo sobie chwalą (irydowe).
Osobiście polecam i nie wierz ludziom piszącym o marketingowych pułapkach, bo porostu nie mają porównania. Nie chodzi o marketing tylko o budowę tych świec i użytych materiałach. Poczytać wystarczy o warunkach zapłonu mieszanki gazowej oraz o świecach irydowych.
Niektórzy również mówią, że kiedyś takich nie było i też się jeździło. No cóż, kiedyś jeździło się na oleju mineralnym. Takowy też zalejesz do swojej mazdy?
"Są głowy, których się trzyma tylko łupież" – Jan Czarny
- Od: 11 kwi 2011, 01:34
- Posty: 27
- Skąd: London UK
- Auto: Mazda Premacy Sport 2.0 DOHC '04r + LPG BRC Sequent 24 + gąbka do mycia..
Osobiście moją Madzie
posiadam już od ponad roku i do tej pory nie wiem jakie świece założył poprzedni właściciel.
Korektę i poprawne na 40C ustawienie zrobiłem w Piasecznie i ani mi nie świeci chek-point ,też nie zrywa ani na luzie nie gaśnie
Spalanie w mieście to 10-11 litrów na trasie to na spokojnie schodzi mi na 8,9 litra
a wiem że tak jest bo mając zbiornik w kole i załadowane 30 litrów średnio robię po 330 km

Korektę i poprawne na 40C ustawienie zrobiłem w Piasecznie i ani mi nie świeci chek-point ,też nie zrywa ani na luzie nie gaśnie
Spalanie w mieście to 10-11 litrów na trasie to na spokojnie schodzi mi na 8,9 litra
a wiem że tak jest bo mając zbiornik w kole i załadowane 30 litrów średnio robię po 330 km
?
Idąc tym tropem proponuję zakup i oleju do lpg bo i takowy występuje, a kiedyś nie było (zapewne jak by producent takowego oleju do lpg napisał, że jago "minerał" jest najlepszym i jedynym rozwiązaniem to taki byś miał u siebie w silniku i jeszcze KM by przybyło przy okazji) . Moja jeździ na świecach przewidzianych przez producenta i różnicy w pracy lpg-pb nie ma, a skoro wymiana świec pomogła to gitara i tego się trzymaj, ja będę trzymał się swojego i moim zdaniem świece do lpg to kasa wyrzucona w błoto, bo jak auto kuleje na lpg to winy trzeba szukać w instalacji, a nie słuchać wykrętów druciarza-gaziarza że "Panie pewnie świece i przewody". Sam się pewnie przekonasz, że wymiana świec na długo nie pomoże, czego nie życzę i Pozdrawiam.
BartMan napisał(a):Niektórzy również mówią, że kiedyś takich nie było i też się jeździło. No cóż, kiedyś jeździło się na oleju mineralnym. Takowy też zalejesz do swojej mazdy?
Idąc tym tropem proponuję zakup i oleju do lpg bo i takowy występuje, a kiedyś nie było (zapewne jak by producent takowego oleju do lpg napisał, że jago "minerał" jest najlepszym i jedynym rozwiązaniem to taki byś miał u siebie w silniku i jeszcze KM by przybyło przy okazji) . Moja jeździ na świecach przewidzianych przez producenta i różnicy w pracy lpg-pb nie ma, a skoro wymiana świec pomogła to gitara i tego się trzymaj, ja będę trzymał się swojego i moim zdaniem świece do lpg to kasa wyrzucona w błoto, bo jak auto kuleje na lpg to winy trzeba szukać w instalacji, a nie słuchać wykrętów druciarza-gaziarza że "Panie pewnie świece i przewody". Sam się pewnie przekonasz, że wymiana świec na długo nie pomoże, czego nie życzę i Pozdrawiam.
- Od: 24 sty 2010, 16:08
- Posty: 52
- Skąd: mazowieckie
- Auto: M6- 2,0 LF `05
147 KM
co ile wymieniacie swiece ja mam irydowe denso mazda 3 1,6 przejechane ponad 20 tys i nie wiem czy juz wymieniac bo przy zimnym silniku na benzynie obroty mi szwankuja i nie wiem czy krokowiec do czyszczenia czy swiece ale moze od swiec zaczac
Irydowe DENSO to się chyba wymienia co 100kkm.
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
www.galeria.advitech.eu
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości