witam co sądzicie o instalacji stag 4
jakie macie spalanie w swoich mazdach?
stag 4 – opinie
Strona 1 z 1
robaga stag 4 to jednostka sterująca która sprawdza sie bardzo dobrze. Jest to pomniejszona 300
co do wytrzymałości wyjdzie z czasem, jest na rynku ponad rok, biorąc pod uwagę doświadczenia AC z elektroniką LPG zakładam że będzie długo służyć w naszych autach. W stu procentach nadaje się do naszych silników FS/FP. Ogólnie polecał bym ten sterownik do większości aut produkowanych do 2000r. Trzeba jednak pamiętać, że elektronika to tylko składowa część instalacji.
Drugą ważną częścią jest listwa, tu zdania są podzielone jedni valteka chwalą, inni ganią . Jest tanią listwą która potrafi działać nawet 100tys km , choć słyszy się że czasem pada nawet po 20-30 tys.
Osobiście polecał bym listwę magic jet, nie jest dużo droższa od valteka, ale ma dużo pozytywnych opinii.
Są jeszcze listwy wtryskowe z górnej półki matrix keichen ale to wysoka półka cenowa 3x droższe, od poprzedników, a na pewno nie są w 100% bezawaryjne .
Kolejna częścią jest reduktor i tu jest duży wybór owych elementów z podziałem na moce
osobiście chwalę reduktor Alaskę tomasetto at09 u moim aucie sprawuje się dobrze i zrobił przebieg 120tys km.
W Polsce zakłada się olbrzymie ilości tych popularnych reduktorów
warto zwrócić uwagę na reduktor magic tłokowy, istnieje od niedawna na rynku , nie wiadomo jak będzie się zachowywał w testach długodystansowych, ale jest bardzo stabilny, atrakcyjny cenowo i obsługuje moce do 300KM .
Co do spalania jeśli chodzi o silniki FS moje kombi pali do 11l LPG, w praktyce tankuje za ok 80zl i na tym przejadę ponad 400km
Osiągi spadło mi na gazie 3 KM , tak że niewiele.
co do wytrzymałości wyjdzie z czasem, jest na rynku ponad rok, biorąc pod uwagę doświadczenia AC z elektroniką LPG zakładam że będzie długo służyć w naszych autach. W stu procentach nadaje się do naszych silników FS/FP. Ogólnie polecał bym ten sterownik do większości aut produkowanych do 2000r. Trzeba jednak pamiętać, że elektronika to tylko składowa część instalacji.
Drugą ważną częścią jest listwa, tu zdania są podzielone jedni valteka chwalą, inni ganią . Jest tanią listwą która potrafi działać nawet 100tys km , choć słyszy się że czasem pada nawet po 20-30 tys.
Osobiście polecał bym listwę magic jet, nie jest dużo droższa od valteka, ale ma dużo pozytywnych opinii.
Są jeszcze listwy wtryskowe z górnej półki matrix keichen ale to wysoka półka cenowa 3x droższe, od poprzedników, a na pewno nie są w 100% bezawaryjne .
Kolejna częścią jest reduktor i tu jest duży wybór owych elementów z podziałem na moce
osobiście chwalę reduktor Alaskę tomasetto at09 u moim aucie sprawuje się dobrze i zrobił przebieg 120tys km.
W Polsce zakłada się olbrzymie ilości tych popularnych reduktorów
warto zwrócić uwagę na reduktor magic tłokowy, istnieje od niedawna na rynku , nie wiadomo jak będzie się zachowywał w testach długodystansowych, ale jest bardzo stabilny, atrakcyjny cenowo i obsługuje moce do 300KM .
Co do spalania jeśli chodzi o silniki FS moje kombi pali do 11l LPG, w praktyce tankuje za ok 80zl i na tym przejadę ponad 400km
Osiągi spadło mi na gazie 3 KM , tak że niewiele.
Też mam Stag 4 w FSie i sprawuje się świetnie. Spalanie w mieście od 12 do 16, ale benzyny mi paliła podobnie 

Stag 4 jest dobrą elektroniką ale niektóre silniki Mazdy chyba tylko Stag 300 Plus ogarnie bo ma specjalne opcje do Mazdy.
Co do reduktorów to Magic III i Tomnasetto Alaska są dobre ale w rzeczywistości moce jakie obsługują bardzo odbiegają od tych podanych przez producenta. Alaska obsługuje do około 90 KM a Magic niecałe 200 KM, ciekawy test reduktorów jest na lpg-forum.pl
Co do reduktorów to Magic III i Tomnasetto Alaska są dobre ale w rzeczywistości moce jakie obsługują bardzo odbiegają od tych podanych przez producenta. Alaska obsługuje do około 90 KM a Magic niecałe 200 KM, ciekawy test reduktorów jest na lpg-forum.pl
- Od: 3 cze 2009, 20:27
- Posty: 53
- Skąd: Myszków
- Auto: MX-3 V6 92r.
W moim przypadku przy maksymalnym obciążeniu silnika, gaz decha, obroty 5-6tys ciśnienie na reduktorze spada do 0,78 elektronika wydłuża czasy wtrysków i jest wszystko ok. Poza tym przecież nie jeżdzę za często na tak wysokich obrotach więc według mnie reduktor jest wystarczający jeśli chodzi o motorki FS/FP, a dużym plusem jest jego niezawodność.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
http://www.ac-sa.eu/poradnik-lpg/charakterystyka-techniczna-sterownikow,502/
Teoretycznie STAG 300 plus będzie lepszy...
Teoretycznie STAG 300 plus będzie lepszy...
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
Będzie lepszy w mazdeczkach ze zubożeniem
, a nie wszystkie mazdy mają ten system wtrysu
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość