Szarpie na benzynie i gazie

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez sesil » 23 wrz 2010, 19:51

Witam. Moja Mazda 323f silnik Z5 od jakiegoś czasu zaczęła strasznie szarpać na benzynie i gazie. Wymieniłem świece, kable, aparat zapłonowy i dalej jest to samo. Auto w ogóle nie ma mocy i chodzi tak jakby nie pracował któryś z cylindrów. Dodatkowo czasem strzela w tłumik. Przykładałem świecę do masy i kolor iskry jest czerwono pomarańczowy. Co to może być? Moze łapie gdzieś lewe powietrze? Mam instalacje Stag 300 reduktor tomassetto alaska i nowe wtryski gazowe RegFast
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2007, 08:20
Posty: 29
Skąd: Karpacz
Auto: Mazda 323f BA r.95

Postprzez Marcin25l » 28 wrz 2010, 11:31

sesil napisał(a):Witam. Moja Mazda 323f silnik Z5 od jakiegoś czasu zaczęła strasznie szarpać na benzynie i gazie. Wymieniłem świece, kable, aparat zapłonowy i dalej jest to samo. Auto w ogóle nie ma mocy i chodzi tak jakby nie pracował któryś z cylindrów. Dodatkowo czasem strzela w tłumik. Przykładałem świecę do masy i kolor iskry jest czerwono pomarańczowy. Co to może być? Moze łapie gdzieś lewe powietrze? Mam instalacje Stag 300 reduktor tomassetto alaska i nowe wtryski gazowe RegFast
Sprawdz Cewke;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sty 2009, 15:47
Posty: 18
Skąd: Rawicz, Wielkopolska
Auto: Były Mazdy:Sedan 1.6 16V 1992 r. Sedan 2.0 8V Diesel 1995 r. Hatchback 1.5 16V 1998r. JEST Mazda hatchback 323f Rok 2001 1,6 16V 98 KM:)

Postprzez marmarek » 29 wrz 2010, 18:53

jesli uklad wysokiego napiecia sprawdzisz/wymienisz i bedzie dzialal dobrze a szarpanie dalej bedzie to zakrec gaz a najlepiej odepnij reduktor od wtryskiwaczy lpg i sprawdz na pb czy szarpanie ustalo
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez pawwel133 » 24 lis 2010, 12:41

Miałem to samo! Uszczelka pod glowica wydmuchalo czego przyczyna było to ze nie wyregolowalem luzu na zaworach co dalej spowodowało podparcie zaworow wypalenie gniazd itd stad mól bo ciśnienie marne a przy okazji pierscionki bo glowica i tak ściągnięta + rozrzad komplet wszystko oczywiście ori i autko jak nowe. Koszty hmmm duuuuze 900 glowica 850 roszad plus. Kupa innych części i robicizna600 całość rowniutkie 3000 gazownicy to glaby bo nie mówią o tym żeby sprawdzić stan zaworow przed instalowaniem LPG a to klucz przy Z5!! Pozdro
Początkujący
 
Od: 8 sty 2010, 22:27
Posty: 6
Skąd: Olsztyn
Auto: mazda 323f 1.5 16v 1997

Postprzez Piotr Raczkowski » 25 lis 2010, 11:46

jeśli kolor iskry jest czerwono pomarańczowy to obstawiam cewkę powinien być jasno niebieski
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG