Wysokie obroty na biegu jałowym
Strona 1 z 1
mx3 1.8 V6, teraz dodatkowo obroty zaczely spadac do 0 po wcisnieciu sprzegla przez co juz mi kilka razy zdechl, a wiec teraz gdy wrzuce luz to obroty spadaja do okolic 0 i odbijaja sie do 1200 albo opadaja tak do 700-800obr i podskakuja prawie do 2000obr i tak stoja. nie wiem o co chodzi, przepustnica i krokowy wyczyszczone
- Od: 13 cze 2010, 21:17
- Posty: 20
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda mx3 1.8 V6
sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza sprawdz podcisnienia i dolot
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
za taki stan rzeczy odpowiada kilka rzeczy:dolot jak to kolega powyżej napisał,przycinający się krokowiec lub przepustnica...a z takich ciekawostek w moim poprzednim autku (Calibra C20xe)obroty zawsze stały na 1300 obrotów...wymieniłem krokowca...sprawdziłem dolot itp....czujnik przepustnicy itp...i nic to nie pomogło hehe ale za to 3 lata zupełnie bezawaryjnej jazdy aż do chwili kradzieży autka:(((((
- Od: 7 cze 2010, 18:03
- Posty: 17
- Skąd: Mińsk
- Auto: Mazda 626 1.8
sprawdz jeszcze czujnik temperatury. mozesz wrzucic foto krokowca? u mnie byla zurzyta uczszelka nr 1 na foto i wogole krokowiec nie dzialal bo bral lewe powietrze po wymianie dzialo sie to samo co u ciebie okazalo sie ze tlok w krokowcu lapal lewe powietrze sprezyna nie domykala go do konca delikatna regulacja (wkrecanie) sruba na imbus nr2 na foto rozwiazala sprawe ustawialem na biegu jal;owym i klimie zeby spadki obrotow byly jak najmniejsze


Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
no z dolotem mial problemy poprzedni wlasciiel bo jest pekniety ale owiniety zostal izolacja i w miare dobrze to wyglada, foto krokowca nie wrzuce bo bym musial znowu wszystko odkrecac
to ta sruba na imbus mozna bez obaw regulowac? moze pomoze
- Od: 13 cze 2010, 21:17
- Posty: 20
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda mx3 1.8 V6
tak proponuje wkrecac trzeba mocny klucz 2.5 imbus u mnie wszystkie sie giely az kupilem zestaw badziewia firmy topex na klucz tryt tryt;P i poszlo zabezpieczone jest przed luzowaniem a co do tej izolacji to ja bym tam zagladnal i ewentualnie zmienil rure
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
jak przejsc w tryb serwisowy obdII?? zmostkowac nieistniejace piny?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
witam,
być może nie masz płynu w układzie chłodzenia. Sprawdż też z zbiorniku wyrównawczym. Być może wycieka płyn albo zaczyna padać pompa wody.
pozdrawiam
być może nie masz płynu w układzie chłodzenia. Sprawdż też z zbiorniku wyrównawczym. Być może wycieka płyn albo zaczyna padać pompa wody.
pozdrawiam
Qbiak napisał(a):mx3 1.8 V6, teraz dodatkowo obroty zaczely spadac do 0 po wcisnieciu sprzegla przez co juz mi kilka razy zdechl, a wiec teraz gdy wrzuce luz to obroty spadaja do okolic 0 i odbijaja sie do 1200 albo opadaja tak do 700-800obr i podskakuja prawie do 2000obr i tak stoja. nie wiem o co chodzi, przepustnica i krokowy wyczyszczone
- Od: 2 lut 2008, 19:48
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MX-3 1,8 V6 '95
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości