Wysokie obroty na biegu jałowym

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Qbiak » 13 cze 2010, 21:49

otoz moj problem polega na tym ze gdy jade i wrzuce luz to obroty zamiast opasc na 750 to zatrzymuja sie na 1500-2000rpm ale nie zawsze, nie raz wszystko jest ok. co to moze byc? stag300+
Początkujący
 
Od: 13 cze 2010, 21:17
Posty: 20
Skąd: Konin
Auto: Mazda mx3 1.8 V6

Postprzez rumunn95 » 19 cze 2010, 18:47

jaki masz samochodzik? silnik?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Qbiak » 20 cze 2010, 12:07

mx3 1.8 V6, teraz dodatkowo obroty zaczely spadac do 0 po wcisnieciu sprzegla przez co juz mi kilka razy zdechl, a wiec teraz gdy wrzuce luz to obroty spadaja do okolic 0 i odbijaja sie do 1200 albo opadaja tak do 700-800obr i podskakuja prawie do 2000obr i tak stoja. nie wiem o co chodzi, przepustnica i krokowy wyczyszczone
Początkujący
 
Od: 13 cze 2010, 21:17
Posty: 20
Skąd: Konin
Auto: Mazda mx3 1.8 V6

Postprzez rumunn95 » 20 cze 2010, 13:05

sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza sprawdz podcisnienia i dolot
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez olixon » 20 cze 2010, 21:38

za taki stan rzeczy odpowiada kilka rzeczy:dolot jak to kolega powyżej napisał,przycinający się krokowiec lub przepustnica...a z takich ciekawostek w moim poprzednim autku (Calibra C20xe)obroty zawsze stały na 1300 obrotów...wymieniłem krokowca...sprawdziłem dolot itp....czujnik przepustnicy itp...i nic to nie pomogło hehe ale za to 3 lata zupełnie bezawaryjnej jazdy aż do chwili kradzieży autka:(((((
Początkujący
 
Od: 7 cze 2010, 18:03
Posty: 17
Skąd: Mińsk
Auto: Mazda 626 1.8

Postprzez rumunn95 » 21 cze 2010, 12:01

sprawdz jeszcze czujnik temperatury. mozesz wrzucic foto krokowca? u mnie byla zurzyta uczszelka nr 1 na foto i wogole krokowiec nie dzialal bo bral lewe powietrze po wymianie dzialo sie to samo co u ciebie okazalo sie ze tlok w krokowcu lapal lewe powietrze sprezyna nie domykala go do konca delikatna regulacja (wkrecanie) sruba na imbus nr2 na foto rozwiazala sprawe ustawialem na biegu jal;owym i klimie zeby spadki obrotow byly jak najmniejsze

Obrazek
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Qbiak » 21 cze 2010, 14:56

no z dolotem mial problemy poprzedni wlasciiel bo jest pekniety ale owiniety zostal izolacja i w miare dobrze to wyglada, foto krokowca nie wrzuce bo bym musial znowu wszystko odkrecac ;) to ta sruba na imbus mozna bez obaw regulowac? moze pomoze
Początkujący
 
Od: 13 cze 2010, 21:17
Posty: 20
Skąd: Konin
Auto: Mazda mx3 1.8 V6

Postprzez rumunn95 » 21 cze 2010, 15:51

tak proponuje wkrecac trzeba mocny klucz 2.5 imbus u mnie wszystkie sie giely az kupilem zestaw badziewia firmy topex na klucz tryt tryt;P i poszlo zabezpieczone jest przed luzowaniem a co do tej izolacji to ja bym tam zagladnal i ewentualnie zmienil rure
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Qbiak » 21 cze 2010, 16:55

ok dzieki za rady, moze dzisiaj cos tam pokombinuje
Początkujący
 
Od: 13 cze 2010, 21:17
Posty: 20
Skąd: Konin
Auto: Mazda mx3 1.8 V6

Postprzez Lukano » 22 cze 2010, 12:26

A jak już regulować obroty to robi się to w trybie serwisowym, żeby komputer wiedział o co kaman.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Qbiak » 22 cze 2010, 19:37

w trybie serwisowym czyli kompa zresetowac, tak?
Początkujący
 
Od: 13 cze 2010, 21:17
Posty: 20
Skąd: Konin
Auto: Mazda mx3 1.8 V6

Postprzez rumunn95 » 22 cze 2010, 22:20

jak przejsc w tryb serwisowy obdII?? zmostkowac nieistniejace piny?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez agatek » 24 sie 2010, 22:07

witam,
być może nie masz płynu w układzie chłodzenia. Sprawdż też z zbiorniku wyrównawczym. Być może wycieka płyn albo zaczyna padać pompa wody.

pozdrawiam


Qbiak napisał(a):mx3 1.8 V6, teraz dodatkowo obroty zaczely spadac do 0 po wcisnieciu sprzegla przez co juz mi kilka razy zdechl, a wiec teraz gdy wrzuce luz to obroty spadaja do okolic 0 i odbijaja sie do 1200 albo opadaja tak do 700-800obr i podskakuja prawie do 2000obr i tak stoja. nie wiem o co chodzi, przepustnica i krokowy wyczyszczone
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lut 2008, 19:48
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1,8 V6 '95

Postprzez Lukano » 26 sie 2010, 21:15

rumunn95 napisał(a):jak przejsc w tryb serwisowy obdII?? zmostkowac nieistniejace piny?

OBD II w mx-3 ??? Przecież tam jest I.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez rumunn95 » 26 sie 2010, 21:59

pomylilo mi sie z gfka :P
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG